Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suusta seksin aikana

Vierailija
10.11.2016 |

olin tapaillut yhtä miestä vähän aikaa... Kerran seksiä harrastaessamme hän sanoi "tää sun pillu on ku tehty mua varten". Hän pani silloin takaa päin, jos sillä on merkitystä. Kysymys kuuluu, onko tuo hyvä asia? Tai siis, äkkiseltään voisi ajatella että jee, mies tykkää, mutta tarkoittiko se nyt että mulla on hyvä pillu, vai sitä että se on ihan ok mutta kelpaa hänelle hyvin. Kun jos miehelle sanoo, että sun kulli on mulle just sopiva, niin sille voi tulla sellainen olo, ettei ole tarpeeksi iso. Niin mitä mies tarkoittaa tuolla "kuin mulle tehdyllä"?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin tapaillut yhtä miestä vähän aikaa... Kerran seksiä harrastaessamme hän sanoi "tää sun pillu on ku tehty mua varten". Hän pani silloin takaa päin, jos sillä on merkitystä. Kysymys kuuluu, onko tuo hyvä asia? Tai siis, äkkiseltään voisi ajatella että jee, mies tykkää, mutta tarkoittiko se nyt että mulla on hyvä pillu, vai sitä että se on ihan ok mutta kelpaa hänelle hyvin. Kun jos miehelle sanoo, että sun kulli on mulle just sopiva, niin sille voi tulla sellainen olo, ettei ole tarpeeksi iso. Niin mitä mies tarkoittaa tuolla "kuin mulle tehdyllä"?

Ei liian löysä eikä liian tiukka.

T. Mies

Vierailija
2/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkoittaa, mutta kannattaa loukkaantua varmuuden vuoksi eikä missään tapauksessa kysyä mieheltä itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota ymmärtää väärin? Kuin hänelle tehty, mittatilaustyönä, sopii kuin hanska. Tottakai se oli kehu.

Vierailija
4/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mun mies sanoi mulle aktin aikana, että "tunnut hyvältä". Periaatteessahan toi on niinku kehu, mut toisaalta, tarkottikohan se, että en tunnu kuitenkaan ihanalta/voisin tuntua paremmaltakin/menee paremman puutteessa? 

Jätän sen sian. :(

Vierailija
5/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika yksinkertainen saa olla, jos ei ymmärrä tuon kommentin olevan ihan positiivisessa mielessä sanottu.

Vierailija
6/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia jokaisesta sanomisesta pitää tehdä joku analyysi?

Vierailija
7/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko edes orkkua? Vai menikö loppuakti miehen sanomisten pohtimiseen...

8/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko edes orkkua? Vai menikö loppuakti miehen sanomisten pohtimiseen...

:D

Vierailija
9/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halusit kertoa tämän meille syystä että....???

Jos oikeasti et ymmärrä normaalia puhetta ilman av-analyysiä niin ei hyvin mene.

Vierailija
10/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit tehdä miehelle palautelomakkeen johon laitat erilaisia  vaihtoehtoja värkkisi ominaisuuksista. Voi rastittaa siihen. Tietyn ajanjakson jälkeen teet sitten yhteenvedon ja käppyrän kammarin seinälle. Jätä tilaa myös avoimille vastauksille.

Vierailija
11/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras panna ihan hiljaa vaan:)

Vierailija
12/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka puhuu pillusta on ala-arvoinen

Vierailija
13/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyt ole parasta mitä voi sanoa. Sovitte siis yhteen täydellisesti hänen mielestään.

Mun miehen kalu on kuin tehty mua varten. Täydellinen, saan aina orkun. :) Olen sanonut sen hänelle usein. Onneksi ei oo jäänyt sitä analysoimaan, myhäilee vaan tyytyväisenä.

Vierailija
14/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun naistenlehdet sanoo, että naiseta pitää kehua seksinaikana. ;-) eikä ujo poika oikein osaa...

Vierailija
15/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun naistenlehdet sanoo, että naiseta pitää kehua seksinaikana. ;-) eikä ujo poika oikein osaa...

Jos kehuminen ei tule luontevasti niin parempi olla hiljaa. :) Sanoo sitten jälkeenpäin että olipas se kyytiä :D

Vierailija
16/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset analysoi senkin. Parasta kun et nai ollenkaan, mutta valitettavasti se naimattomuuskin analysoidaan.

Vierailija
17/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kai mies kun en analysoi yhtään mitään seksissä. Pitääkin sanoa miehelle että se on homo kun on mun kans. Mua ei oikeesti ees hirveesti kiinnosta mitä mieltä mies on musta ja mun kropasta. Luotan että ei se mua panis jos oksettaisin sitä.

Vierailija
18/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kehuminen ei tule luontevasti niin parempi olla hiljaa. :) Sanoo sitten jälkeenpäin että olipas se kyytiä :D

Ei noin. Sitten pohditaan, että oliko se hyvää vai huonoo kyytiä.

Vierailija
19/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä se vasta riemu repeäisi, kun et hyräile rakkauslauluja ja lurituksia. Nainen on sentään kalleintaa juuri antanut :D

Vierailija
20/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi naisten on vaikea saada orgasmia! :D :D

Kannattaa panostaa vaan omaan nautintoon, siitä se mieskin eniten nauttii.

Vai kumman mies ottaa mieluummin: naisen joka tietää mitä tahtoo ja nauttii täysillä vai neuroottisen naisen joka miettii joka hetki mitähän tuo mies nyt ajattelee, miltähän minä nyt näytän, en kai minä vain nyt vain haise, apua en muistanut ajella säärikarvoja, kauheeta mulla on liian pienet tissit ja liian iso maha, mitähän sitä huomenna laittais ruuaksi, jokohan se kohta pitäis vaihtaa anopinkieleen mullat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän