Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin illan tekokynnet

kynnetkuntoon
10.11.2016 |

Olis tulossa isommat juhlat ja olis kiva saada sinne nätit kynnet. En halua rakennekynsiä, mutta omistakaan ei oikein ole juhlakynsiksi. Onko nykyään olemassa jotain vaihtoehtoa joka ei olin niin massiivinen ja pyyvä kuten rakennekynnet - mutta silti luoettavat siten että pysyvät hyvin ja ovat nätit? Ei mitään itse liimattavia kiitos.. mutta onko muuta vaihtoehtoa kuin joku "pysyvä"...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ainoa pysyvä on ne itse liimattavat. Joissakin voi olla tarrat mutta ne tuppaa lentelemään heti kun tökkää johonkin ja tulet tökkimään paljon aluksi jos normaalisti on lyhyet kynnet. Sen sijaan että laitat pitkät kynnet niin käy jossakin salongissa hoidattamassa ja lakkauttamassa nätisti ne omat.

Vierailija
2/3 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ainoa pysyvä on ne itse liimattavat. Joissakin voi olla tarrat mutta ne tuppaa lentelemään heti kun tökkää johonkin ja tulet tökkimään paljon aluksi jos normaalisti on lyhyet kynnet. Sen sijaan että laitat pitkät kynnet niin käy jossakin salongissa hoidattamassa ja lakkauttamassa nätisti ne omat.

'

Muuten menisin, mutta omat on ihan lyhyet (katkeilee) eikä näistä saa mitenkään kauniita.. :/

ja noihin juhliin ei lyhyet kynnet oikein istu kun muuten ykköset päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnetkuntoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Muuten menisin, mutta omat on ihan lyhyet (katkeilee) eikä näistä saa mitenkään kauniita.. :/

ja noihin juhliin ei lyhyet kynnet oikein istu kun muuten ykköset päällä

Sillon ne on ne tarrakynnet mutta saattaa latistaa juhlatunnelmaa kun kynnet irtoilee ja joudut käymään liimailemassa niitä vessassa. Itsellä tulee aina tunnelma niistä että on käynyt tyttären leikki kynsisetillä vierailemassa. Niissä yleensä juuri on näitä tarrakynsiä. Siksi itse yhden kokeilun jälkeen päätin olla niitä käyttämättä ja aloin liimaamaan.

Ne itse liimattavat on todella helppo käyttää nykyisin. Ostat sen mallin ja koristellut kuin haluat ja osta erikseen liima. Yleensä siinä paketissa tuleva on todella huonoa, katsot valmiiksi oikeat koot ja sitten liimaat. Liimaa ei tarvitse paljoa laittaa ettei tursuile. Itse laitan omalle kynnelle ensin jotta varmasti peittää koko kynnen ja sitten painan lujaa kynnen paikalleen ja pidän hetken. Jos tahtoo vielä pitempään pysyvät niin viilaa omista kynsistä kiilto pois päältä. Näin liimattu kynnet mulla kestää 4-5 päivää ja kestää esim käsin tiskaamisenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä