Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koulujen Jeesus-laulut: Nyt puhuu satanisti

Vierailija
13.11.2024 |

On se hienoa, että jokainen saa nyt äänensä kuuluville. 

Vai onko?

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a41d72f2-6c39-4fab-834a-653531ed663d

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsosten pitää saada kuulla musiikkia laidasta laitaan ja ihan joka lahkosta.

Muuten jotakuta syrjitään ja silloinhan pitää sitten maksaa korvauksia. Ei saa syrjiä ketään. 

Vierailija
2/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan siltä Fingerporin satanistilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa, että meillä keskitytään näihin olennaisiin asioihin.

Meillähän ei ole muita huolia, kuin poke yliopistossa ja kirkkomusiikki kouluissa. 

Ja kun lapsi söi kalapuikon lattialta. 

Vierailija
4/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan siltä Fingerporin satanistilta...

Aika koominen hahmo, mutta on hänellä se kuuluisa keikkavideo Youtubessa

Vierailija
5/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se ongelma mitä uskonnon tuputtajat eivät ymmärrä.

Yhteiskuntamme perusperiaatteita on yhdenvertaisuus. Jos yksi uskonto on esillä koulussa, sitten sama mahdollisuus pitäisi antaa kaikille muillekin. Muuten yhdenvertaisuus ei toteudu. 

Itse olen kristitty, mutta en usko tuputtamiseen enkä uskon väkisin ujuttamiseen yhteiskunnan rakenteisiin. Uskon vapaaseen evankeliointiin.

Vierailija
6/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on!

Vierailija
7/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äijä on legenda Suomen black metal -skenessä.

Vierailija
8/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lord Satanachia on itsekin uskonnon uhri, helluntalaisten.

Aivan samoin oli tilanne modernin satanismin "isällä" Anton Laveyllä, joka perusti oman uskontonsa nähtyään "kristittyjen" kaksinaismoralismin. Jän näki näitä "kristittyjä" viikolla ilotalossa ryyppäämässä, pelaamassa ja ostamassa seks.palveluita ja viikonloppuisin kirkossa rukoilemassa syntiensä anteeksiantamiseksi kerta toisensa jälkeen.

Minun on helppo ymmärtää miksi hän teki ratkaisunsa.

Vierailija
10/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lord Satanachia on taatusti parempaa seuraa kuin esimerkiksi Räsänen tai Essayah.

Vierailija
11/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samoin oli tilanne modernin satanismin "isällä" Anton Laveyllä, joka perusti oman uskontonsa nähtyään "kristittyjen" kaksinaismoralismin. Jän näki näitä "kristittyjä" viikolla ilotalossa ryyppäämässä, pelaamassa ja ostamassa seks.palveluita ja viikonloppuisin kirkossa rukoilemassa syntiensä anteeksiantamiseksi kerta toisensa jälkeen.

Lisäksi hän on rehelliseti oma itsensä, toisin kuin ulkokultaiset ja hurskastelevat "uskikset" joiden tekohymyilevän ulkokuoren alla vaanii julma peto.

Vierailija
12/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnot tuhovat ihmisen.

Vierailija
13/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa tuo tieto satanismista tässä nyt sitten antoi? 

Vierailija
14/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeesus pelottaa ?

Vierailija
15/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko wikipedia artikkeli oikein? Joskus joku väitti että satanismi ja saat. palvonta olisivat toisistaan eroavia, miten. Vai riippuuko se ihmisestä. Kumpaa nimeä käytetään Miikka vai Lord S? Entä mitäs eroa on meediolla (kynttilä) ja noidalla? Tai noita ja pakana? Entä näkijä /psyykikko tai shamaani?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi

Vierailija
16/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon satanisti sanoi, että meidän uskontomme olisi saatananpalvonta, jos hän saisi diktaattorina päättää. Se siitä valinnanvapaudesta.

Vierailija
17/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappakaa ne, jotka yrittävät kieltää Kristinuskon. Pellet eivät uskalla kohdata Ritaria, joka on Kristuksen soturi. Hän on viimeinen, joka puolustaa Kristuksen Sanaa tässä maassa. Eikä Hän pelkää käärmeen siementä, joka on Kristusta vastaan. Tästä maasta ei löydy ketään, joka oikeasti uskaltaa kohdata Hänet. Minä olen tullut vangitsemaan demonit ja demonien palvelijat ja tappamaan Kristuksen vastustajat. Minä en armahda ketään. Minä toimin Kaikkivaltiaan nimissä. Kokeile vaan, jos sinussa on miestä/naista. Jumala ehkä armahtaa, minä en.

Vierailija
18/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se ongelma mitä uskonnon tuputtajat eivät ymmärrä.

Yhteiskuntamme perusperiaatteita on yhdenvertaisuus. Jos yksi uskonto on esillä koulussa, sitten sama mahdollisuus pitäisi antaa kaikille muillekin. Muuten yhdenvertaisuus ei toteudu. 

Itse olen kristitty, mutta en usko tuputtamiseen enkä uskon väkisin ujuttamiseen yhteiskunnan rakenteisiin. Uskon vapaaseen evankeliointiin.

Yksi konsertti ei ole tuputtamista. Suvivirren laulaminen/kuunteleminen ei ole tuputtamista. Jouluevankeliumin tai tiernapoikaesityksen esittäminen ei ole tuputtamista, vaan suomalaisten perinteiden ylläpitämistä. Jos perinteet eivät kiinnosta, ei tietenkään ole pakko kiinnostua eikä osallistua eikä katsella, mutta on lapsellista aloittaa tuollaisista asioista ulvonta ja uhriutuminen ja rahastaminen niin kuin jotkut nykypakanat katsovat oikeudekseen.

Vierailija
19/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että nyt puhuu saatanan palvonja? Elämmekö jossain pelle maailmassa? Aion vetää turpaan niitä opettajia ja päättäjiä, jotka kieltävät sanan Jeesus kouluissa. Voivat vinkua ja uhota vastaavan, mutta turpaansa saavat. 

Vierailija
20/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanacci Tranberg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme