Maria&Reino Nordin: Asumusero
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Myös mun kaveripiiriin kuuluva nuori nainen puhuu kokoajan Reinosta, siitä miten ihana se on ja miten he törmäävät usein baareissa. Raha ja kuuluisuus on varmaan se mikä nuoria naisia houkuttelee?
Onko sillä rahaa? Jos itse olisin sen perään, yrittäisin ennemmin pankkiireja, lakimiehiä tai lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Myös mun kaveripiiriin kuuluva nuori nainen puhuu kokoajan Reinosta, siitä miten ihana se on ja miten he törmäävät usein baareissa. Raha ja kuuluisuus on varmaan se mikä nuoria naisia houkuttelee?
Reinolla mitään rahaa oo.
Vierailija kirjoitti:
iholla sarjaa
Jaksoin katsoa siihen saakka missä ilmeisesti Marian äiti sanoo että mulla on ollut aina oma koti, eli max 2 minuuttia? Voi luoja, oliko suosittukin sarja aikoinaan?!
Sillon kun toi sarja tuli telkkarista ihmiset valitti paljon Marian lässyttävästä puhetyylistä. Ja ärsyttävä se kyllä olikin.
No onko se Mariakaan järin fiksu? Maalailee menkkaveristään/eritteistään munia ja syö niitä.
Miksi? Täysin karismaton ja feminiininen rääpäle koko "mies".
Vierailija kirjoitti:
iholla sarjaa
Kiitos linkistä. Kunpa pian tulisi uusi kausi. Ja huomasin, että Marialla on oma kanavakin. Kiitos siitäkin. Aion katsoa.
Niin vaan tuli Fidelistä ja Leninistäkin eroperheen lapsia. Kukapa olisi uskonut? Varmaan jokainen joka katsoi Iholla-sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iholla sarjaa
Jaksoin katsoa siihen saakka missä ilmeisesti Marian äiti sanoo että mulla on ollut aina oma koti, eli max 2 minuuttia? Voi luoja, oliko suosittukin sarja aikoinaan?!
Kyllä oli ja varsinkin viimeinen tuotantokausi, jossa oltiin miesten iholla.
Naisilla ei ole itsekunnioitusta. Mariakin ottanit Reinon sukunimen ja Mies vaan nai pitkin kyliä. En koskaan häpäisisi itseäni kantamalla pervon nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan tuli Fidelistä ja Leninistäkin eroperheen lapsia. Kukapa olisi uskonut? Varmaan jokainen joka katsoi Iholla-sarjaa.
Niin. Paitsi että asianomaiset eivät itse ole vahvistaneet eroa, enkä näe mitään syytä, miksi valehtelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukutin Leninille :D
Oon miettinyt, halusiko Reino vain näytellä sellaista nilkkiä Iholla -ohjelmassa..? Jos oma ura ei siihen aikaan ollut kovin nosteessa. Voisin kuvitella että olisi voinutkin saada sellaisen idean ja Maria on varmaan ollut helppo ylipuhua. Sama kun se pettämiskohu siinä het alkuun; lähetti seuraavana päivänä kukkakimpun Marialle, jonka äitikin siinä vaan huokaili että "no on kuitenkin kauniit kukat"...vähän laimea reaktio siitä että omaa tytärtä petetty.. Eli oliko näyteltyä kaikki? Mutta Reinosta välittyy kyllä sellainen naistenmiehen olemus..
Vierailija kirjoitti:
Eihän oo oikeasti noi nimet? :D
Vierailija kirjoitti:
Reino on hauska ja tekee ok musaa mutta näyttää ET:ltä.
Jostain syystä repesin tälle. :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän oo oikeasti noi nimet? :D
Poika on kyllä Fidel mutta tyttö Luna eikä Lenin :D Maria on kai puoliksi espanjalainen.
Ainoa tapa millä Reino Nordin on kuuluisa on se, että sen isoäiti on Outi Heiskanen, joka taas on kauhea räähkä.
Marialla ollut jo uusi mies viime syksystä lähtien. Onnea uudelle parille! :)
Reinon biiseissä on ollutkin sellaista liiton ulkopuolisten suhteiden vibaa