Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria&Reino Nordin: Asumusero

Vierailija
10.11.2016 |

Näin tietää seiska kertoa.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon biiseissä on ollutkin sellaista liiton ulkopuolisten suhteiden vibaa

Vierailija
62/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mun kaveripiiriin kuuluva nuori nainen puhuu kokoajan Reinosta, siitä miten ihana se on ja miten he törmäävät usein baareissa. Raha ja kuuluisuus on varmaan se mikä nuoria naisia houkuttelee?

Onko sillä rahaa? Jos itse olisin sen perään, yrittäisin ennemmin pankkiireja, lakimiehiä tai lääkäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iholla sarjaa

Vierailija
64/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mun kaveripiiriin kuuluva nuori nainen puhuu kokoajan Reinosta, siitä miten ihana se on ja miten he törmäävät usein baareissa. Raha ja kuuluisuus on varmaan se mikä nuoria naisia houkuttelee?

Reinolla mitään rahaa oo.

Vierailija
65/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iholla sarjaa

Jaksoin katsoa siihen saakka missä ilmeisesti Marian äiti sanoo että mulla on ollut aina oma koti, eli max 2 minuuttia? Voi luoja, oliko suosittukin sarja aikoinaan?!

Vierailija
66/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun toi sarja tuli telkkarista ihmiset valitti paljon Marian lässyttävästä puhetyylistä. Ja ärsyttävä se kyllä olikin.

Vierailija
67/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se Mariakaan järin fiksu? Maalailee menkkaveristään/eritteistään munia ja syö niitä.

Vierailija
68/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Täysin karismaton ja feminiininen rääpäle koko "mies".

Vierailija
69/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iholla sarjaa

Kiitos linkistä. Kunpa pian tulisi uusi kausi. Ja huomasin, että Marialla on oma kanavakin. Kiitos siitäkin. Aion katsoa.

Vierailija
70/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan tuli Fidelistä ja Leninistäkin eroperheen lapsia. Kukapa olisi uskonut? Varmaan jokainen joka katsoi Iholla-sarjaa.

Vierailija
71/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iholla sarjaa

Jaksoin katsoa siihen saakka missä ilmeisesti Marian äiti sanoo että mulla on ollut aina oma koti, eli max 2 minuuttia? Voi luoja, oliko suosittukin sarja aikoinaan?!

Kyllä oli ja varsinkin viimeinen tuotantokausi, jossa oltiin miesten iholla.

Vierailija
72/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole itsekunnioitusta. Mariakin ottanit Reinon sukunimen ja Mies vaan nai pitkin kyliä. En koskaan häpäisisi itseäni kantamalla pervon nimeä.

Vierailija
73/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaan tuli Fidelistä ja Leninistäkin eroperheen lapsia. Kukapa olisi uskonut? Varmaan jokainen joka katsoi Iholla-sarjaa.

Niin. Paitsi että asianomaiset eivät itse ole vahvistaneet eroa, enkä näe mitään syytä, miksi valehtelisivat.

Vierailija
74/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukutin Leninille :D

Vierailija
75/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt, halusiko Reino vain näytellä sellaista nilkkiä Iholla -ohjelmassa..? Jos oma ura ei siihen aikaan ollut kovin nosteessa. Voisin kuvitella että olisi voinutkin saada sellaisen idean ja Maria on varmaan ollut helppo ylipuhua. Sama kun se pettämiskohu siinä het alkuun; lähetti seuraavana päivänä kukkakimpun Marialle, jonka äitikin siinä vaan huokaili että "no on kuitenkin kauniit kukat"...vähän laimea reaktio siitä että omaa tytärtä petetty.. Eli oliko näyteltyä kaikki? Mutta Reinosta välittyy kyllä sellainen naistenmiehen olemus..

Vierailija
76/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän oo oikeasti noi nimet? :D

Vierailija
77/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino on hauska ja tekee ok musaa mutta näyttää ET:ltä.

Jostain syystä repesin tälle. :,D

Vierailija
78/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän oo oikeasti noi nimet? :D

Poika on kyllä Fidel mutta tyttö Luna eikä Lenin :D Maria on kai puoliksi espanjalainen.

Vierailija
79/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa millä Reino Nordin on kuuluisa on se, että sen isoäiti on Outi Heiskanen, joka taas on kauhea räähkä.

Vierailija
80/155 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialla ollut jo uusi mies viime syksystä lähtien. Onnea uudelle parille! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi