Mä en käsitä aikuisia ihmisiä, jotka syyllistävät toisia aikuisia, jotka juovat juhlaruoan kanssa alkoholia
Kasvakaa nyt jumalauta aikuisiks ja ymmärtäkää kohtuukäytön ja liikakäytön ero. Ruoan kanssa nautittu viinilasillinen tai kaksi ei tee kenestäkään mitään kännistä sössöttäjää, joka ei pysy pystyssä ja menettää muistinsa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä alkkis huutele vaan pistä se korkki kiinni!
Mä en oo mikään alkkis. Vaikka sun äitis oli alkoholisti joka sua hakkas kännis niin se ei tarkoita, että kukaan ei osaa juoda kohtuudella.
Alkoholismista parantuminen lähtee myöntämällä sairaus ensin itselleen. Sinulla on vielä toivoa.
Harmi kun vähä-älyisyydestä ei voi parantua. :(
Juomisen lopettaminen voi korjata aivoja vähäsen. Kokeile.
Tais sun alkoholistiäidin raskaudenaikainen ryyppääminen tehdä susta todellisen idiootin. Älä muita syytä äitis alkoholiriippuvuudesta.
Sun angsti on sitä tasoa, että pitäisikö sun ottaa nyt krapularyyppy?
Mulla mitään krapulaa oo, enkä ees muista koska viimeksi olisin alkoholia ottanut. Ärsyttää vaan sun kaltaiset idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo mikään alkkis. Vaikka sun äitis oli alkoholisti joka sua hakkas kännis niin se ei tarkoita, että kukaan ei osaa juoda kohtuudella.
Alkoholismista parantuminen lähtee myöntämällä sairaus ensin itselleen. Sinulla on vielä toivoa.
Tais sun alkoholistiäidin raskaudenaikainen ryyppääminen tehdä susta todellisen idiootin. Älä muita syytä äitis alkoholiriippuvuudesta.
Mulla mitään krapulaa oo, enkä ees muista koska viimeksi olisin alkoholia ottanut. Ärsyttää vaan sun kaltaiset idiootit.
Kannattaako sitä alkoholia enää ollenkaan ottaa jos siitä ei enää tuu ees krapula ja muisti menee noin? ohis.
Minua ei hetkauta juopot, kohtuukäyttäjät eikä absolutistit koska aikuisena ihmisenä ymmärrän että jokainen saa elää oman elämänsä niinkuin itse haluaa.
Oman paremmuuden korostaminen kyllä ärsyttää tai omien traumojen siirtäminen muiden valintoihin.
Mustavalkoinen käsitys maailmasta ja elämästä yleensäkin on säälittävää.
Ihmisillä olisi helpompaa jos ei niin innokkaasti yritä puuttua toisten elämäntapaan ja keskittyisi elämään omaa elämäänsä niinkuin haluaa.
Älkää tuputtako omaa uskontoa, ruokavaliota tai alkoholinläyttöä/ei käyttöä!
Ap, alkoholismista voi päästä irti, hae vain rohkeasti apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sitä alkoholia enää ollenkaan ottaa jos siitä ei enää tuu ees krapula ja muisti menee noin? ohis.
Kannattaisko sun mennä psykologille puhumaan alkoholistiäitis aiheuttamista traumoista ja lopettaa paskan puhuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvakaa nyt jumalauta aikuisiks ja ymmärtäkää kohtuukäytön ja liikakäytön ero. Ruoan kanssa nautittu viinilasillinen tai kaksi ei tee kenestäkään mitään kännistä sössöttäjää, joka ei pysy pystyssä ja menettää muistinsa.
Taidat olla juoppo jos se mitä tuntemattomat ajattelee häiritsee noin kovasti.
Taidat olla idiootti, kun et ymmärrä miksi turha syyllistäminen ärsyttää. Yhtä lailla vituttaa vegaanit, jotka syyllistävät toisia lihansyönnistä tai sitten ihmiset, jotka syyllistävät, jos joku ei osta reilun kaupan paskatuotteita.
Ymmärrätkö itse, miksi alkoholiriippuvaisten ymmärtämättömyys ja suoranainen herjaus ärsyttää absolutisteja ja vähän käyttäviä?
Ymmärrätkö miten vituttaa kun joku alkkiksen äpärä haukkuu alkoholiin normaalisti suhtautuvaa alkkikseks? Jos joku ei juo, niin hyvä, mutta jostain viinilasillisesta ruoan kanssa on vitun idioottimaista länkyttää.
Normaaleja ihmisiä ei haukuta alkkiksiks. Ehkä kannattaa miettiä mikä siinä omassa juomisessa on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, alkoholismista voi päästä irti, hae vain rohkeasti apua.
Jos mä olisin sä, niin menisin itse psykologille puhumaan traumoistani jotka alkoholistivanhemmat ovat aiheuttaneet, enkä haukkuisi alkoholisteiks ihmisiä, joilla ei ole alkoholin kanssa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko sun mennä psykologille puhumaan alkoholistiäitis aiheuttamista traumoista ja lopettaa paskan puhuminen?
Ongelmista ei pääse eron jos niitä ei myönnä. Mielenkiintoista että sun alkoholismi on mielestäsi paskan puhumista. Ei sitä pidä hävetä että tarvitsee apua.
Onko ap sulla ollut agresiivisuutta jo ennen kuin aloit juomaan, vai onko se ilmestynyt vasta alkoholismin myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla idiootti, kun et ymmärrä miksi turha syyllistäminen ärsyttää. Yhtä lailla vituttaa vegaanit, jotka syyllistävät toisia lihansyönnistä tai sitten ihmiset, jotka syyllistävät, jos joku ei osta reilun kaupan paskatuotteita.
Ymmärrätkö itse, miksi alkoholiriippuvaisten ymmärtämättömyys ja suoranainen herjaus ärsyttää absolutisteja ja vähän käyttäviä?
Ymmärrätkö miten vituttaa kun joku alkkiksen äpärä haukkuu alkoholiin normaalisti suhtautuvaa alkkikseks? Jos joku ei juo, niin hyvä, mutta jostain viinilasillisesta ruoan kanssa on vitun idioottimaista länkyttää.
Normaaleja ihmisiä ei haukuta alkkiksiks. Ehkä kannattaa miettiä mikä siinä omassa juomisessa on vialla.
Ei mua oo kukaan haukkunut alkkikseks kuin täällä. Jos mä juhlissa juon pari lasia alkoholia, niin se ei tee alkoholistiks.
Liittyykö toi sun vainoharhaisuutesi myös alkoholismiin? Älä nyt vaan hoida niitä lapsiasi kun olet koko ajan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua oo kukaan haukkunut alkkikseks kuin täällä. Jos mä juhlissa juon pari lasia alkoholia, niin se ei tee alkoholistiks.
Eli olet vielä kieltovaiheessa. Onko se alkkiksen äpärä joka sua haukkuu oikeasti sinä itse? Onko kyseessä sun omatuntosi?
Apua mitä täällä tapahtuu :D av-mammoilla on kyllä uskomaton taito saada jokainen ketju sivuraiteilleen tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hetkauta juopot, kohtuukäyttäjät eikä absolutistit koska aikuisena ihmisenä ymmärrän että jokainen saa elää oman elämänsä niinkuin itse haluaa.
Oman paremmuuden korostaminen kyllä ärsyttää tai omien traumojen siirtäminen muiden valintoihin.
Mustavalkoinen käsitys maailmasta ja elämästä yleensäkin on säälittävää.
Ihmisillä olisi helpompaa jos ei niin innokkaasti yritä puuttua toisten elämäntapaan ja keskittyisi elämään omaa elämäänsä niinkuin haluaa.
Älkää tuputtako omaa uskontoa, ruokavaliota tai alkoholinläyttöä/ei käyttöä!
Toki, mutta kun ne samat juopot pilaa usein sillä känniörvellyksellään kaikkien muiden juhlat! Mikä ihmeen oikeus kellään on vetää sellaiset lärvit, että muille saa sanoa ja tehdä mitä vain ja myöhemmin ei koskaan mitään muisteta!! Juu varmaan on niillä juopoilla kivaa, mutta muilla ei sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä täällä tapahtuu :D av-mammoilla on kyllä uskomaton taito saada jokainen ketju sivuraiteilleen tavalla tai toisella.
Nyt on käynyt niin että ap:n elämä on luisunut sivuraiteelle, ja täällä yritetään tarjota apua tämän alkoholismiin, vainoharhaisuuteen ja agressiivisuuteen.
Jos jouluna ei aio vetää kännejä niin kannattais mennä terapiaan! Pilaat lapselta jouluyllätyksen jos se ei saa arvailla oksentaako äiti/isä tänä vuonna päälleen, kaataako kuusen ja mihin aikaan sammuu. Hävetkää helvetin hienostelijat jotka aiotte antaa lapselle selvän joulun!
No okei, myönnetään sen verran että harvoin se itsellä yhteen lasiin jää, ja tuskin jää tänäkään jouluna. Mutta jos sitä pullollisenkin juo ruuan kanssa niin ei se tarkoita että olisi alkoholisti tai pilaisi lapsen joulun. Ihmeellistä marmatusta sekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
No okei, myönnetään sen verran että harvoin se itsellä yhteen lasiin jää, ja tuskin jää tänäkään jouluna. Mutta jos sitä pullollisenkin juo ruuan kanssa niin ei se tarkoita että olisi alkoholisti tai pilaisi lapsen joulun. Ihmeellistä marmatusta sekin.
ap
Enköhän mä juo jouluna ruoan kanssa taas pepsiä, kuten joka vuosi, kun en tykkää viinistä. Jälkkärikahvin kanssa sitten konjakkia ja myöhemmin lämmintä omenajuomaa.
Oikea ap
Ettei tuntuisi pahalta olla se ainut? Onko sulla traumoja, kun näet ongelmaisia jokapuolella? Niissäkin, jotka eivät edes juo. Onko huumeista kieltäytyväkin lähtökohtaisesti narkkari? Mahtavaa logiikkaa, olet takuulla tosi älykäs.