Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla seksikkääksi raskauden jälkeen?

Vierailija
09.11.2016 |

Lapsi 2 v. Oon ruma, löysä, hapan, tukka hapsottaa, en jaksa meikata, pukeudun säkkeihin.
Mies alkanut katsella pikkusiskoani, joka on kuin missi. Saman näköinen kuin minä ennen :/
Harmittaa, surettaa, masentaa. Olen iljettävä rumilus! Finnejä pukkaa suklaan syömisestä.
Laihduin heti raskauden jälkeen, mutta kaikki tuli takaisin.
En ole ylipainoinen, mutta löysä ja veltto joka puolelta. Tissit roikkuu.
En siedä muuttunutta olemustani, mutta olen oppinut jotenkin hyväksymään itseni, tiedättehän miten äitinä ajattelee itsestään erilain ja on erilaiset arvot.
En ajattele ulkonäköäni läheskään päivittäin, mutta tiedän, että jos en tee asialle jotain olen pian yksin.
Olin nuorena upea, nyt varjo vain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisessa syystä jäät yksin, mies joutaakin mennä. Aika kuluttaa kaikkia, myös sitä pikkusiskoasi.

Vierailija
2/2 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mässäilet suklaata? Omasta kropastaan kannattaa pitää huolta jo oman hyvinvoinnin takia, saati sen, että olet hyvässä kunnossa lapsen takia ja totta kai myös parisuhteen kannalta. Eihän kukaan jaksa kattoa miestäkään, joka vain juo kaljaa ja syö makkaraa sohvalla, kumpua kasvattaen. Älä kiusaa itseäsi äläkä rankaise miestäsi - tee muutos. Sinussa on kuitenkin potentiaalia olla ihan samannäköinen, kuin aiemminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi