Sinä joka hyllytät lähikauppamme Kalinka- jugurtteja
voisitko katsoa että mansikka jugurtit on mansikkajugurtin hinnan kohdalla eikä mikään vattu tai muu. Ja että ne hillot on joko päällä tai alla eikä sikinsokin ettei aina kanna kotiin väärää tavaraa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Et sitten kaupassa tota kerro
Sanonu sata kertaa. Ei vaikutusta. Tänään oli mansikkajugurttien seassa joku granaatiomppu purkkeja. Kahdessa eri paikassa oli Kalinka mansikkajugurttia molemmissa hillo päällä. Sokeita.
Hyllynreunan mukaanko ostat tavaran? Kyllä mä ainakin katson pakkauksesta, mitä ostan.
Entäpä jos ottaisit itse silmät käteesi.
seuraavaksi rikon kalinkajugurtit naamallesi. kehtaatkin valittaa noin pienestä saatanan pelle.
Joku näköjään suhtautuu Kalinka-jogurtteihin jopa minuakin suuremmalla vakavuudella.
No totta hitossa koiran katsoa mutta tänään en huomannu katsoa että purkit joissa on vadelmajugurttia onkin mansikkapurkkien kohdalla kun kummankin hillo samanvärisiä. Jos se on ihan yksi sama nii miksi kaupat ei laita vaan että Kalinkajugurtit ja hinnan, vaan yksilöivät eri maut ja hillotustavat?
Jospa ryhtyisit itse hyllyttäjäksi? Niitä paikkoja on aika usein tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
No totta hitossa koiran katsoa mutta tänään en huomannu katsoa että purkit joissa on vadelmajugurttia onkin mansikkapurkkien kohdalla kun kummankin hillo samanvärisiä. Jos se on ihan yksi sama nii miksi kaupat ei laita vaan että Kalinkajugurtit ja hinnan, vaan yksilöivät eri maut ja hillotustavat?
Eikun sinä itse katsot eikä koirasi.
Olen ollut hyödyttämässä ja aina huolellinen. Esim jos joku tuote on halvemman hinnan kohdalla kuin sen oikea arvo on se on myytävä sillä halvalla hinnalla. Näissä Kalinkoissa on sekä maku että allergia pointti. Lisäksi kauppaan pitää voida luottaa.
Vierailija kirjoitti:
voisitko katsoa että mansikka jugurtit on mansikkajugurtin hinnan kohdalla eikä mikään vattu tai muu. Ja että ne hillot on joko päällä tai alla eikä sikinsokin ettei aina kanna kotiin väärää tavaraa.
Se maksaa enemmän, jos tuollaista rupeaa vaatimaan. Henkilökuntaa on vähennetty, joten hyllytyksessä on kovempi kiire. Ei siinä ehdi tuollaisia detaljeja miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hyödyttämässä ja aina huolellinen. Esim jos joku tuote on halvemman hinnan kohdalla kuin sen oikea arvo on se on myytävä sillä halvalla hinnalla. Näissä Kalinkoissa on sekä maku että allergia pointti. Lisäksi kauppaan pitää voida luottaa.
Hyllyttämässä
Vierailija kirjoitti:
Koska joissakin tuotteissa eri maut saattavat joskus olla eri hintaisia. Ja koska niitä hyllyn reunassa olevia viivakoodeja tarvitaan tilaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska joissakin tuotteissa eri maut saattavat joskus olla eri hintaisia. Ja koska niitä hyllyn reunassa olevia viivakoodeja tarvitaan tilaamiseen.
Niin ja kun ne on hyllytetty väärin asiakas saa väärän ja lisäksi kun ne tilaa tai kattoo saldona niin ne on päin persettä. Yleensähän tilaukset on automaattisia nykyää
Mä mietin aina nuorena miks mun äiti aina osti säännöllisin väliajoin jonkun väärän tuotteen ja harmitteli sitä sit kotona, siis äiti kuinka vaikeeta se nyt on ottaa se oikeen makunen jugurtti. Nyt kolmekymppisenä olen itsekin ainakin sata kertaa ostanut väärän makuista jugurttia jne... Mulla on työpäivän jälkeen pää niin pyörällä ja stressaantunut olo että välillä kannan kotiin ihan mitä sattuu. Jos vadelmajugurttipurkkien seassa on joku toinen saman merkin jugurtti, en mä ainakaan huomaa että otan väärän makuisen jugurtin...
Onpa hauskan pikkuinen ongelma, mutta voi silti aiheuttaa vaivaa :)
Itseä ärsyttää se, että odotan normaaleja marraskuun lämpimämpiä säitä ja aina kun katson 10 pv:n ennustetta, jossa sen viimeisille päiville (esim.14-15.11) ennustetaan jo plussa-keliä, niin tästä ku mennään pari pv. eteenpäin, niin se viimeisten päivien plussa-ennuste onkin muuttunut miinukseksi. Miksi helvetissä se voi joka kerta muuttua!?
Jos se on itselle rankan työpäivän jälkeen mahdotonta katsoa siihen omaan koriin parista purkista se oikea maku, miten kuvittelette, että ne hyllyttäjät saavat sadoista samannäköisistä purkeista kaikki katsottua täsmälleen oikein? Ja asiakkaatkin niitä makuja siellä hyllyssä sekoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Hyllynreunan mukaanko ostat tavaran? Kyllä mä ainakin katson pakkauksesta, mitä ostan.
Valion banaani- ja mangojugurtitkin on ihan liian samanvärisiä pakkauksia. Pari kertaa olen ottanut väärää, pari kertaa ollut ottamassa kunnes viime hetkellä huomaan. En ole katsonut oliko hyllytetty oikein.
Et sitten kaupassa tota kerro