Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, keski-ikäiset naiset ovat minulle kuin ilmaa

Vierailija
09.11.2016 |

Olen itse kolmekymppinen, normaalipainoinen mies, enkä pidä itseäni erityisen pinnallisena, mutta jos nainen on minua hieman vanhempi ja vieläpä lihava, niin hän on minulle käytännössä näkymätön. On ollut hieman hämmentävääkin huomata työelämässä, että suhtaudun negatiivisemmin mainitun kaltaisten naisten ideoihin kuin vaikkapa vanhojen ja lihavien miesten ideoihin. Ehkä sekin vaikuttaa, että työskentelen tekniikan alalla, ja suurin osa kollegoista on miehiä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on tuo asenne, hyvä että siitä sentään puhutaan. Tästä syystä aika pitkälti johtuu esim se, että keski-ikäisille naisnäyttelijöille ei tahdo löytyä töitä. Miehet eivät halua katsoa keski-ikäisiä naisia oikein missään roolissa, äitinä nippa nappa. Naiset sen sijaan katsovat niin vanhoja kuin nuoria miesnäyttelijöitä, ikä ei ole ratkaiseva tekijä. Ehkä naiset eivät katso toista sukupuolta pelkkänä panokumppanina, vaan enemmän ihmisenä.

Vierailija
62/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisimmat ihmiset löytyvät poikkeuksetta joko tekniikasta tai kauppatieteistä. Aina jaksaa ihmetyttää, mitä teille oikein opetetaan, kun yliopistosta pystyy valmistumaan noin suppealla maailmankuvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kolmekymppinen, normaalipainoinen mies, enkä pidä itseäni erityisen pinnallisena, mutta jos nainen on minua hieman vanhempi ja vieläpä lihava, niin hän on minulle käytännössä näkymätön. On ollut hieman hämmentävääkin huomata työelämässä, että suhtaudun negatiivisemmin mainitun kaltaisten naisten ideoihin kuin vaikkapa vanhojen ja lihavien miesten ideoihin. Ehkä sekin vaikuttaa, että työskentelen tekniikan alalla, ja suurin osa kollegoista on miehiä.

Olen pahoillani puolestasi. Se, ettet kunnioita toisen ihmisen ihmisarvoa, napsahtaa todennäköisemmin ennenpitkää sinun nilkkaasi. Joudut onnettomuuteen, verisuoni katkeaa päästä, sairastut syöpään.. Makaat sairaalapedissä kykenemättä nousemaan, kuset allesi - ja se pullea keski-ikäinen rouva puhdistaa ja syöttää sinut. Sitten hän menee onnellisena kotiin rakastavan perheensä luo.

Vierailija
64/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisimmat ihmiset löytyvät poikkeuksetta joko tekniikasta tai kauppatieteistä. Aina jaksaa ihmetyttää, mitä teille oikein opetetaan, kun yliopistosta pystyy valmistumaan noin suppealla maailmankuvalla.

Puhuu Itä-Suomen yliopiston sosiologian post graduate nenänpää täristen. Eipäs solvata teekkareita. Reiluinta porukkaa ikinä. 

Vierailija
65/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ojennan ap lle tikkarin kyllä se siitä se vaikea suhde äitiin, joka viskaisi pesästä.

Vierailija
66/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisissa työpaikoissakin on ihmisten ulkonäöllä merkitystä, ja naiset hyötyvät hyvästä ulkonäöstä miehiä enemmän. Puhumattakaan sitten kaikenmaailman kahvilatyöntekijöistä tai asiakaspalvelijoista sun muista, joihin joskus otetaan vain nuoria ja nättejä naisia. Ja misseillä yms. on monesti pienet ansiotulot, koska heillä on toiminimi. Ap[/quote]

Toiminimen pääomatuloksi katsotaan 20 % edellisvuoden nettovarallisuudesta. Yrittäjä voi halutessaan valita pääomatulon osuudeksi myös 0 % tai 10 %, mikä pienituloisen kannattaakin tehdä. Yritystoiminnan muu tulos on missin ansiotuloa.

Eikö "Otaniemessä" opetettu yritystoiminnan perusteita?

Vierailija
67/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu Itä-Suomen yliopiston sosiologian post graduate nenänpää täristen. Eipäs solvata teekkareita. Reiluinta porukkaa ikinä. 

Toisilleen.

Turusta ja luonnontieteistä. Itä-Suomen teekkareiden reiluus selittynee lupaamalla heimoluonteella?

Vierailija
68/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemessä nyt voidaan opettaa aika monenlaista, mutta siellä missä ap on koulunsa käynyt, ei opeteta muuta kuin katkeraa kitinää; omassa peräkamarissa tietokoneen seurassa. Ap olisi ikionnellinen, jos joku näkymätön, lihava keski-ikäinen nainen huomaisi ap:n olemassaolon. Mutta eihän ketään voi huomata, kun viettää elämänsä omassa huoneessaan kirjoitellen katkeria avauksia Vauva-lehden palstalle.

Vierailija
69/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä? Voi helevetti. No vapaa-aikana sä sit isket niitä sännykavereiksi. Ketä kiinnostaa? Kolmekymppinen. Siis keski-ikäinen. Mikähän oli sun ideaa tässä? Suurin osa töissä on miehiä nii montaako ylipainosta näistä siell on? Ilmaa? Siis et sano huomenta eli oot epäkohtelias. Vai ootko siel töissä sellanen kullistaja eli mies joka luulee työpaikan olevan seksin hankkimis ja suorituspaikka.setämiehen seksikuvitelmat voi voi

Vierailija
70/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilleen.

Turusta ja luonnontieteistä. Itä-Suomen teekkareiden reiluus selittynee lupaamalla heimoluonteella?

*Sanakirjakaan ei ymmärtänyt "lupsakkaa"

Vierailija
71/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen, normaalipainoinen mies on minulle KUIN LIMAA, jos hän suhtautuu minuun lihavaan keski-ikäiseen KOVAA TULOSTA tekevään naiseen kuin olisin ilmaa.

Juuripa kyykytin oikein huolella kahta juppia, jotka erään toisen projektin yhteydessä julkisesti vähättelivät työpanostani. Toisen työpanosta tulen tarvitsemaan, toinen saa mennä provikahommiin. Joka ensi vuoden osalta alallamme on taloudellinen kuolema.

Vierailija
72/75 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sua täysin. Olen itse lihava, keski-ikäinen nainen ja en itsekään pidä kaltaisiani juuri minään. Onhan se fakta, että ne jotka pystyvät hoitamaan sekä työn että oman hyvinvoinnin ovat fiksumpia ja mielenkiintoisempia ihmisiä. Suurin osa lihavista on myös visuaalisesti epämiellyttäviä. Tiedän yhden lihavan naisen, joka on kaunis ja se en valitettavasti ole minä.

Vierailija
73/75 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Otaniemessä" :D

Kerropa, minkä värinen sauna Servin-Maijan tien päässä on ja kuka sen kuuluisin käyttäjä on ollut.

*Tyttismies googlettaa näppis savuten*

Ap katosi kuin ihmiskaasu Vuosaareen.

Vierailija
74/75 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jaksanut miettiä syitä asenteisiisi? Kannattaisi tehdä niin esimerkiksi sen vuoksi, että jonakin päivänä pomonasi voi olla lihava, keski-ikäinen nainen, ja asenteen muuttaminen ei käy ihan hetkessä.

Tämän kun vielä joskus näkisi. Nainen johtavassa asemassa, hah.

Vierailija
75/75 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Otaniemessä" :D

Kerropa, minkä värinen sauna Servin-Maijan tien päässä on ja kuka sen kuuluisin käyttäjä on ollut.

*Tyttismies googlettaa näppis savuten*

Ap katosi kuin ihmiskaasu Vuosaareen.

Ehkä se lähti saunaa etsimään ja eksyi... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän