Hirveimmät TV-mainokset tällä hetkellä?
Kommentit (70)
Mulla ei ole tv:tä, mutta esim youtubessa törmään pariin ärsyttävään, kuten
- vessapaperi/kosteuspyyhemainos, jossa "taapero" lässyttää pyyhkimisestä "ennen peppuani pyyhittiin kosteuspyyhkeellä mutta nyt käytän kuivaa paperia niinkuin aikuiset" . Mä käytän ainakin ihan vettä, en vain kuivaa paperia!
- ovulaatiotestimainos: "oletko valmis vastaanottamaan hymyn" imelällä äänellä sanottuna, taustalla jokeltelua. Superärsyttävä vastoin omaa tahtoaan lapsettomalle naiselle, ja lisäksi se mainos näkyy mulla tosi usein
- bussipysäkeillä yms näkyvät lidlin lihamainokset, jossa emännän kuva ja teksti "niin hyvää lihaa, että oikein mainokseen laittoivat". Joku siinä emännän olemuksessa ja mainosfraasin latteudessa ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Lahtiska kykkii pakastealtaalla.
Niina Lahtinen ei ole naimisissa Lahtisen kanssa, joten ei siis ole Lahtiska.
Vierailija kirjoitti:
Mia Nuutila ja hiusmainos. Karsea tekohymy ja kiiluvat hullun silmät.
On kyllä mielenvikaisen näköinen.
Kaikki liian usein tulevat mainokset alkaa vtuttaa.
Lidlin uudet maitomainokset. Tuntuvat kestävän ikuisuuden. Ihan kamalaa.
Endoton ykkönen on se vaippamainos missä lässytetään useampaan otteeseen joistain ihmeellisistä hellyyskohtauksista
Myös ne Lidlin mainokset missä on se pariskunta ja mies dissaa lidliä on aivan mielettömän ärsyttäviä
Oralin hammasharjamainokset
Se hiusten lisäravinnemainos missä ämmä vetää tukkaansa ja sanoo että minä katsos pidän niistä huolta
Activian ne v**un actiregularis -mainokset
Valion tilsit-mainos missä se ukko kiipeää sen juuston päälle. Ei muuten mutta en kestä sitä musiikkia.
"Kun aika on niin saavuthan..." Aina kun alkaa soimaan on pakko vaihtaa kanavaa tai laittaa äänet pois. Se kappale tekee jotenkin surulliseksi.
Ne kaikki ovat aina olleet yhtä hirveitä.
Oon kuunnellut kaksi viikkoa kolmea eri radiokanavaa (City, Nostalgia ja Sun classic). Musa on pääosin priimaa, mutta ne mainokset! Ajankohtainen kattonen, Euromasterin ärrävikainen renkaanvaihtotarjous ja luojan kiitos olen jo unohtanut loput..
Jälleen yksi ehdottoman hyvä syy olla katsomatta tv:tä. Kaveritkin onneksi ohittavat kaikki mainokset napin painalluksella, eläköön teknologia.
Fairymainos jossa se poika käy pyytämässä tiskiainetta naapurin Pekalta :D "Tässä on vielä runsaasti jäljellä!"
Vierailija kirjoitti:
Mia Nuutila ja hiusmainos. Karsea tekohymy ja kiiluvat hullun silmät.
- Mitä sun hiuksille on tapahtunut?
- No ei se ole mikään salaisuus. Sain 600 voltin sähköiskun.
Nämä kotimaisten roska-ohjelmien mainokset vituttaa, linssiludekokit, huukauppakeisari, jehtro, vain elämää, onhan näitä.
Kaikkein paskoin on se "huvituttaa" ..........onko soneran vai minkä vituttaa mainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairyt, voiko teennäisempää ollakaan, raketit ja naapurin Pekka! Arrgggh!!!
Musta se naapurin Pekka on hot, olisin kyllä mennyt itse hakemaan siltä pari ruiskausta.
No nyt sait minut toivomaan tuota mainosta. Käännän täällä kanavia aina sinne missä mainokset..
EuroJackpot- mainos.
Siunä se vanha ukko sanoojotenkin: that must be the minimum bet, right?
Sitten ne kaikki Atrian mainokset.
Se cillint bangin mainos, missä se yli-innokas mies tanssii ja siivoaa samaan aikaan ja taustalla soi jotain "he's a maniac on the floor" Vihaan sitä!!! :D
Toinen ei ehkä liity asiaan vaikka mainos se on sekin toisaalta: nyt telkkarissa pyörivä nieminen&lahtinen shown mainos missä ne laulaa "seuraavassa jaksossa vieraina on nopsajalka ja jenni kokandeerr" saatana, tuijotan sitä mainosta aina vaan tyhjällä ilmeellä kun se ärsyttää niin paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.
Just tämä, miten tuo entinen kuuluttaja on noin alas vajonnut että liiterin mainokseen menee itsensä häpäisemään.
Hahhah. Älä ole lapsellinen. Itsekkin menisit, jo joku vaan pyytäis. Hyvät rahat saa tuosta "häpeästä".
Kaikkein ärsyttävin on se vaalea muikkeli, joka tarjoaa bonusta nettiostoksusta.
Ja sitten on nämä huippukiva-mainokset joiden liukuvoidejuttuja on kiva kuunnella lasten kuullen.
Clearbluetesti
Kaksi naista keskustelee huonosti dupattuna:
"Olen raskaana, tokalla viikolla!" "Eikä mua alkaa ihan itkettämään iiiii"