Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät TV-mainokset tällä hetkellä?

Vierailija
09.11.2016 |

Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ihan super-lässytysmainos, ei kuitenkaan tuo jo mainittu vaippamainos. Jotain lastenroinaa varmaan kuitenkin Olen aina raivoissani laittanut silmät kiinni, sormet korviin ja alkanut laulaa, joten en muista tarkempia yksityiskohtia...

"Joten valmistaudu vastaanottamaan lisää hellyyskohtauksia.." Yks penska puree äitiään nenään ja repii hiuksia ja toinen hakkaa (läpsyttää) isäänsä naamaan. Ihania hellyyskohtauksia tarjoaa Pampers... :D

Muita ärsyttäviä mainoksia : K-marketin mainokset, jossa on muutama henkilö samaan aikaan hississä, mulkkaavat toisiaan ja piilovittuilevat. Oral B hammasharja mainokset, Pepsodent mainos.. Ehrmann jodlausmainos....

Vierailija
22/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagisan jne. Varsinkin missä ei näy muuta kuin kaksi naista vyötäröstä alaspäin. Mikrofonit värkin kohdalla ja ne mukamas jollottaa sitä renkutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin kahvimainos "Koska joka hetki voi olla eri fiilis". AAAARGH! Syvällisyydessään lähenee Matti Nykäsen mietelmiä, paitsi että Matti sentään keksii ne itse. Tässä on taittu saada mainostoimistosta apua.

Vierailija
24/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehrmann ehdottomasti! Lopetin sen syömisen tuon vittumaisen mainoksen vuoksi. Kauhein on se keimaileva nainen.

Seuraavana samalla sijalla tulee Lidl, hammadtahnamainos, fairy ja tsä tsä tsä tsäärepori

Vierailija
25/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki dubatut mainokset.

Vierailija
26/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtiska kykkii pakastealtaalla.

Vierailija
27/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskenlaskijan vihellysrenkutus on kuulemma tehnyt uudestaan paluun. Ei jumalauta eikö se vieläkään ymmärtänyt pysyä poissa? AAAAAAARGHHH!

Vierailija
28/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti emätin-mainokset! Naiset Puhuvat avoimesti emättimen kuivuudesta... Kuinka kiusallusta!

Vierailija
29/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coca-cola mainokset... Kun mainos alkaa, tuntuu että olen kuollut ja helvetissä. Se piina ei lopu ikinä.

Samaa mieltä. Tyypillistä Amerikkapaskaa

Vierailija
30/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia Nuutila ja hiusmainos. Karsea tekohymy ja kiiluvat hullun silmät.

Vierailija
31/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyt, voiko teennäisempää ollakaan, raketit ja naapurin Pekka! Arrgggh!!!

Vierailija
32/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arlan se juusto mainos... Se äijä on niin kuvottava.... Ja siinä yhessä mainoksessa se nainen kenen silmät pyörii kuin hedelmäpelissä..

Onkse nyt Hesen mainos missä se äijä makaa sohvalla "sielä oli sellanen iihana ihmemaa, kaikkialla oli vaan juuuuustoa.."

Se fiilis, kun töissä radioista tulee kaalimadon mainos, samaan aikaan kun oot juttelemassa pomon kanssa.. :DD

Vierailija
33/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.

Sehän on just paras! Ivaa YLE:ä! Saa mut aina hyvälle tuulelle!

Vierailija
34/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairyt, voiko teennäisempää ollakaan, raketit ja naapurin Pekka! Arrgggh!!!

Musta se naapurin Pekka on hot, olisin kyllä mennyt itse hakemaan siltä pari ruiskausta.

Vierailija
35/70 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos jossa joku nainen kailottaa "Kun aika on, niin aika on... Mä en voi olla kertomatta en"

Vierailija
36/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ihan super-lässytysmainos, ei kuitenkaan tuo jo mainittu vaippamainos. Jotain lastenroinaa varmaan kuitenkin Olen aina raivoissani laittanut silmät kiinni, sormet korviin ja alkanut laulaa, joten en muista tarkempia yksityiskohtia...

"Joten valmistaudu vastaanottamaan lisää hellyyskohtauksia.." Yks penska puree äitiään nenään ja repii hiuksia ja toinen hakkaa (läpsyttää) isäänsä naamaan. Ihania hellyyskohtauksia tarjoaa Pampers... :D

Haha, tuo on karsea, mutta super-lässytysmainos olikin jo jonkun mainitsema "Luulisi aikuisten haluavan yhtä pehmeän pepun kuin vauvat lässynlää" -mainos. Tuli just Ruudussa vastaan, näyttää olevan Lotuksen vessapapru kyseessä. Linkki yllä, jos joku haluaa pilata päivänsä.

Vierailija
37/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

telefinland

Vierailija
38/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Another one drives the Duster.

Aaaaaarrrgh.

Vierailija
39/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oral-B ja ällöttävä nainen sähköhammasharjoineen. Vttu vaihdan aina kavanaa kun se tulee enkä taatusti ikinä osta kyseistä tuotetta.

Vierailija
40/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel onstar!

Yleensäkin kaikki automainokset on huonoja, mutta Opel on "paras" näissä.

Haluun oksennuspussin!!