Hirveimmät TV-mainokset tällä hetkellä?
Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.
Kommentit (70)
Vagisan jne. Varsinkin missä ei näy muuta kuin kaksi naista vyötäröstä alaspäin. Mikrofonit värkin kohdalla ja ne mukamas jollottaa sitä renkutusta.
Sannin kahvimainos "Koska joka hetki voi olla eri fiilis". AAAARGH! Syvällisyydessään lähenee Matti Nykäsen mietelmiä, paitsi että Matti sentään keksii ne itse. Tässä on taittu saada mainostoimistosta apua.
Ehrmann ehdottomasti! Lopetin sen syömisen tuon vittumaisen mainoksen vuoksi. Kauhein on se keimaileva nainen.
Seuraavana samalla sijalla tulee Lidl, hammadtahnamainos, fairy ja tsä tsä tsä tsäärepori
Koskenlaskijan vihellysrenkutus on kuulemma tehnyt uudestaan paluun. Ei jumalauta eikö se vieläkään ymmärtänyt pysyä poissa? AAAAAAARGHHH!
Ehdottomasti emätin-mainokset! Naiset Puhuvat avoimesti emättimen kuivuudesta... Kuinka kiusallusta!
Vierailija kirjoitti:
Coca-cola mainokset... Kun mainos alkaa, tuntuu että olen kuollut ja helvetissä. Se piina ei lopu ikinä.
Samaa mieltä. Tyypillistä Amerikkapaskaa
Mia Nuutila ja hiusmainos. Karsea tekohymy ja kiiluvat hullun silmät.
Fairyt, voiko teennäisempää ollakaan, raketit ja naapurin Pekka! Arrgggh!!!
Arlan se juusto mainos... Se äijä on niin kuvottava.... Ja siinä yhessä mainoksessa se nainen kenen silmät pyörii kuin hedelmäpelissä..
Onkse nyt Hesen mainos missä se äijä makaa sohvalla "sielä oli sellanen iihana ihmemaa, kaikkialla oli vaan juuuuustoa.."
Se fiilis, kun töissä radioista tulee kaalimadon mainos, samaan aikaan kun oot juttelemassa pomon kanssa.. :DD
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.
Sehän on just paras! Ivaa YLE:ä! Saa mut aina hyvälle tuulelle!
Vierailija kirjoitti:
Fairyt, voiko teennäisempää ollakaan, raketit ja naapurin Pekka! Arrgggh!!!
Musta se naapurin Pekka on hot, olisin kyllä mennyt itse hakemaan siltä pari ruiskausta.
Se mainos jossa joku nainen kailottaa "Kun aika on, niin aika on... Mä en voi olla kertomatta en"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ihan super-lässytysmainos, ei kuitenkaan tuo jo mainittu vaippamainos. Jotain lastenroinaa varmaan kuitenkin Olen aina raivoissani laittanut silmät kiinni, sormet korviin ja alkanut laulaa, joten en muista tarkempia yksityiskohtia...
"Joten valmistaudu vastaanottamaan lisää hellyyskohtauksia.." Yks penska puree äitiään nenään ja repii hiuksia ja toinen hakkaa (läpsyttää) isäänsä naamaan. Ihania hellyyskohtauksia tarjoaa Pampers... :D
Haha, tuo on karsea, mutta super-lässytysmainos olikin jo jonkun mainitsema "Luulisi aikuisten haluavan yhtä pehmeän pepun kuin vauvat lässynlää" -mainos. Tuli just Ruudussa vastaan, näyttää olevan Lotuksen vessapapru kyseessä. Linkki yllä, jos joku haluaa pilata päivänsä.
Oral-B ja ällöttävä nainen sähköhammasharjoineen. Vttu vaihdan aina kavanaa kun se tulee enkä taatusti ikinä osta kyseistä tuotetta.
Opel onstar!
Yleensäkin kaikki automainokset on huonoja, mutta Opel on "paras" näissä.
Haluun oksennuspussin!!
"Joten valmistaudu vastaanottamaan lisää hellyyskohtauksia.." Yks penska puree äitiään nenään ja repii hiuksia ja toinen hakkaa (läpsyttää) isäänsä naamaan. Ihania hellyyskohtauksia tarjoaa Pampers... :D
Muita ärsyttäviä mainoksia : K-marketin mainokset, jossa on muutama henkilö samaan aikaan hississä, mulkkaavat toisiaan ja piilovittuilevat. Oral B hammasharja mainokset, Pepsodent mainos.. Ehrmann jodlausmainos....