Hirveimmät TV-mainokset tällä hetkellä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.
Just tämä, miten tuo entinen kuuluttaja on noin alas vajonnut että liiterin mainokseen menee itsensä häpäisemään.
Se joku vaippamainos: "Minne pissa hävisi?" Arghhh! Myös kaikki hammastahna- ja hammasharjamainokset ärsyttää. "Terveyden ylläpito ei ole helppoa", sanoo naikkonen, joka pyyhkii olematonta hikeä joogatunnin jälkeen...
Trivago-mainos. Heti vaihtuu kanava.
Fairy-mainokset. Etenkin se poika ja raketti.
Bebanthen-mainos, jossa se lapsi kysele miksi äitinsä laittaa rasvaa, "koska se auttaa". Aaargh!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun mielestäni lidlin maitomainos.
Just tämä, miten tuo entinen kuuluttaja on noin alas vajonnut että liiterin mainokseen menee itsensä häpäisemään.
Muistatko sen kuuluttajan nimeä? Oon yrittänyt muistella, mutta ei tule mieleen.
Lidlin mainokset missä se ämmä on. Nissenin mainos missä se ällö teinilikka mouhoo.
Se, missä koululuokka kertoo vanhemmilleen, miksi ja miten hampaita pitää harjata. Ne dubbausäänet on ihan kamalia! Aikuiset tekeytyy lapsiksi.
Toinen on se särkylääkemainos "kipu, mene pois. En voi potea päänsärkyä juuri nyt, viidakko tarvitsee kuninkaansa".
Kolmas on se hampurilaismainos, jossa mies ei pärjää kahden lapsen kanssa vaan vie ne syömään. Ihan kauheaa miehen aliarvioimista.
Oral-B ja se blondi tyttö siinä hammaslääkärin tuolissa.
"..hammaslääkärini sanoi, että kyllä. Mutta älä käytä mitä tahansa harja..."
Käännän aina kanavan jos vaan on sormi liipasimella!
Ja ne Ehrmannit myös
Oikeastaan ainoa edukseen erottuva on Elisan innovatiivinen mainos, joka perustuu jatko-osiin.
Yllättävän pitkään on koko ala polkenut paikoillaan, noin muuten. Samaa vanhaa shittiä; tekopirteyttä ylinäyttelyä ja huutamista.
Riika Rasilainen. Siis se ex-kuuluttaja.
Se Ehrmanin rahkamainos ja ärsyttävä jodlaus ärsyttää ihan sikana. Varsinkin se pikkupojan jodlaus. Jää päähän soimaan. EN enää koskaan osta kyseistä rahkaa.
Coca-cola mainokset... Kun mainos alkaa, tuntuu että olen kuollut ja helvetissä. Se piina ei lopu ikinä.
Joku ihan super-lässytysmainos, ei kuitenkaan tuo jo mainittu vaippamainos. Jotain lastenroinaa varmaan kuitenkin Olen aina raivoissani laittanut silmät kiinni, sormet korviin ja alkanut laulaa, joten en muista tarkempia yksityiskohtia...
Vierailija kirjoitti:
Riika Rasilainen. Siis se ex-kuuluttaja.
Kiitos. Se oli niin muuttunut, etten meinannut tunnistaa. Mutta olihan se sama henkilö.
"Luulisi että aikuisetkin haluavat yhtä sileän pepun kuin vauvoilla!"
Mä lennän tällä fairypullolla Trivagoon (älä tule ikinä takas) ja laitan korviin audispray junioria... 🙉
Se hiusmainos, jossa hiuksiaan hoitanut sanoo ylimielisesti: Mä katsos pidän niistä huolta. En edes muista tuotteen nimeä kun nainen ärsyttää niin.
Ehrmann rahka mainos, lopetin ostamisen ja siirryin Valion rahkaan