Mieheni kävi työpaikallani, työkaverin kommentti "Älä vaan sano että TOI oli se sun mies" ja tirskahti
Tämän työkaverin miesmaku tiedetään. Hän toitottaa aina että kuinka miehen on oltava 185cm tai yli ja pitää nostaa penkistä sen ja sen verran, tuo joka vuosi myös cosmopolitanin mieskalenterin taukohuoneeseen.
Mieheni on lyhyehkö mieheksi (167cm) ja hoikka. Minulle hän on kuitenkin äärettömän rakas ja siksi työkaverin kommentti sattui minuun.
Pitäisikö vaan unohtaa koko kommentti vai keksisinkö takaisin jonkun vastakommentin?
Kommentit (131)
Jättäisin huomiotta. Ei se tunnu kivalta tälläkään puolen, jossa ihmetellään, että mies on minun kanssani (kun en ole tyypillinen kotirouva). Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä vaivaudu tuollaisen ihmisen puheiden vuoksi. Pääasia että itse olet mieheesi tyytyväinen :)
Olenkohan ollut saman ihmisen kanssa töissä kuin ap? :D Niin tutulta kuulostaa nuo Cosmopolitanin mieskalenteritkin! Tämä kyseinen nainen haukkui myös oman mieheni rillipäänörtiksi ja sillä oli muutenkin ihan järjettömät ulkonäkökriteerit miehille. Ja akka siis itse on pyöreä kuin pallo.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi on kateellinen. Juuri noin kateelliset naiset toimivat.
Hän itse on todennäköisesti sinkku. Tai vaihtoehtoisesti sellaisessa suhteessa, jossa mies ei pätkääkään välitä hänestä vaan on enemmänkin kaveri tai fuckbuddy.
Eli jätä omaan arvoonsa. Noin kateellisiin ihmisiin kannattaa ottaa hajurakoa.
Tai vain tyhmä. Ei kukaan normaalijärkinen sano noin.
Kai nyt sen verran naisista tajuat, että sun työkaveri on vain kateellinen sun onnesta. Itseään nostaakseen halusi vähän sivaltaa. Nyt itse sitten ihmettelee, kun hänellä ei silti ole yhtään parempi olo. Ja selittelee itselleen, että ihan oikeassa hän oli, kun kommentoi - kyllähän totuus pitää saada sanoa, ei siinä ole mitään pahaa.
Ja samaan aikaan sinä voit hymyillä itseksesi, että antaa toisen painia itsensä kanssa, kun sinä sillä välin nautit onnestasi.
Oisin varmaan kysynyt naiselta "Ai miten niin?" Ja jatkanut tuota "Miksi, mitä tarkoitat?" -kyselyä jokaiseen vastaukseen. Jossain vaiheessa jengi yleensä tajuaa oman typeryytensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tunnisti miehesi jostain muusta yhteydestä ja tämä on tehnyt siinä yhteydessä jotain tosi tyhmää?
Mies esim. vonkannut tältä naiselta baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri ei ole mallin mitoissa siis, on itse ylipainoinen mutta kutsuu itseään kurvikkaaksi. On sinkku, rehentelee aina kuinka baarissa taas niin moni mies yritti iskeä.
ap
Miehesi yrittänyt iskeä häntä baarissa?
Just. Mä oon kanssa kokenut tuota, joskin "ystävän" puolelta. Ihastuin ja rakastuin itseäni merkittävästi lyhyempäänmieheen, joka on vielä aika reilusti ylipainoinen. "Et sä voi sen kanssa olla! Sulla pitäis olla joku sun tasonen mies! Pitkä ja urheilullinen ja komea!" ja mitä kaikkea... Haloo hei, toisille meistä ei ulkoiset seikat merkitse niin paljoa ja ihan suoraan voin sanoa, että tunnen todella paljon MYÖS fyysistä vetoa mieheeni. Akka itse on ikisinkku, kun kukaan ei ole riittävän hyvä. Maksimissaan 160 pitkä ja painaa ainakin saman verran kiloissa, eikä siinäkään mitään, mutta kun luonne on mitä on. Miten jotkut ovatkin niin vieraantuneita siitä, mikä on oikeesti elämässä tärkeää, onnen kannalta. Ja rupsahtaahan se prhaimmankin näköinen mies joskus.
Ja edelleenkin sanotaan että tytöt kypsyy poikia henkisesti aikaisemmin...
Anna olla mutta seuraavalla kerralla kun taas alkaa paassta vaatimuksistaan niin heitä jotain että "mahtaako niitä edes olla tuollaisia kun et sinäkään vuosien etsinnän jälkeen ole yhtäkään löytänyt."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas inhottavasti sanottu sun työkaverilta. Jätä omaan arvoonsa ja nauti siitä että sulla hyvä on mies jota rakastat. Arvaanko oikein että työkaverisi on sinkku?
Kaikki sinkuthan on kateellisia tästä suuresta saavutuksesta, kun joku nainen on saanut itsellee miehen josta voi tehdä oman egonsa jatkeen ja jonka avulla voi päteä, kun jollakin ei sitä miestä ole.
En ole äskeinen, mutta olen lukutaitoinen, ja äskeinen käsittääkseni puhui rakkaudesta.
Hyvän parisuhteen, rakkauden ja kumppanuuden merkitystä on helppo aliarvioida, jos sitä ei ole kokenut. Sen voi jopa nähdä egon jatkeena, mikä on hyvin eri asia.
Työkaverisi on typerä - tai kirjoituksen kirjoitti mies, joka kirjoittaa lyhyydestään palstalle joka ikinen päivä.
Isäni on saman mittainen kuin miehesi enkä näe tilanteessa mitään ongelmaa.
Minä ihastun lähes poikkeuksetta lyhyisiin miehiin.
Vähän sama kun kiistelin kerran kollegan kanssa siitä onko Enrique Iglesias komea vai ei. Tyyppi tokas siihen, etten mäkään olisi sun miehees ihastunut. Ei muuten mutta itsellään on lyhyt, paksu ja 25v vanhempi ällötys ukkonaan. Olen naureskellut tuota monesti.
Onko sun työkaverisi 15v? Ei tuohon edes täydy mitään kommentoida, kaverisi on nolannut itsensä tuollaisella kommentilla. Siis minä ainakin työpaikallani pitäisin jokseenkin jälkeenjääneenä ihmisenä tuollaista tyyppiä.
Sulla on kolme vaihtoehtoa: a.) Kerrot työkaverillesi, että hänen kommenttinsa oli epäasiallinen ja työpaikan pitäisi olla täysin vapaa tuollaisesta tavasta kommunikoida. Teet sen muiden kuullen. b.) Seuraavalla kerralla kun hän kommentoi vastaavaa, niin alat nauramaan ja sanot että oletko heitätkö sä vitsillä noita juttuja vai onko sinulla joku kehityksellinen jälkeenjäämä josta työkaverina sinun pitäisi tietää tai c.) annat olla.
En tiedä miten kannattaa toimia. Olen itse törmännyt vastaavanlaiseen käytökseen viimeksi lukio -ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas inhottavasti sanottu sun työkaverilta. Jätä omaan arvoonsa ja nauti siitä että sulla hyvä on mies jota rakastat. Arvaanko oikein että työkaverisi on sinkku?
Kaikki sinkuthan on kateellisia tästä suuresta saavutuksesta, kun joku nainen on saanut itsellee miehen josta voi tehdä oman egonsa jatkeen ja jonka avulla voi päteä, kun jollakin ei sitä miestä ole.
En ole äskeinen, mutta olen lukutaitoinen, ja äskeinen käsittääkseni puhui rakkaudesta.
Hyvän parisuhteen, rakkauden ja kumppanuuden merkitystä on helppo aliarvioida, jos sitä ei ole kokenut. Sen voi jopa nähdä egon jatkeena, mikä on hyvin eri asia.
Hyvän sinkkuelämän merkitystä on helppoa aliarvioida, jos sitä ei ole kokenut. Helppoa on myös sääliä sitä sinkkuparkaa, joka jää niin paljosta paitsi, kun ei ole sitä suurta rakkautta jonka avulla sinun tavoin voi päteä korostamalla kuinka suurta on kumppanuuden merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri ei ole mallin mitoissa siis, on itse ylipainoinen mutta kutsuu itseään kurvikkaaksi. On sinkku, rehentelee aina kuinka baarissa taas niin moni mies yritti iskeä.
ap
Nimenomaan yritti. sano sille ämmälle, että siitä puhe, mistä puute.
Kateellisen juttuja, joista ei kannata välittää!
Mistä johtuukin, että monet todella lihavat naiset luulevat olevansa jotain hemaisevia kaunottaria, joita miehet kokoajan ja kaikkialla yrittävät iskeä, vaikka totuus on ihan päinvastainen.
Lapsellinen typerys. Sun työkaveri on ihan saatanan nolo.
Aikuinen ihminen kantaa mukanaan jotain Cosmon mieskalentereita? Ei voi olla totta...
ap