Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

09.11.2016, päivä jona uskoni ihmiskuntaan romahti lopullisesti.

Vierailija
09.11.2016 |

Sanokaa please, että tää on joku suuri kusetus herätä tällasiin uutisiin?! No ei kai siinä, kiitos jenkit ja hauskaa loppuelämää. Tulette varmasti saamaan lopulta sen mitä tilasitte. Toivottavasti järkevimmät yksilöt ehtivät vielä pelastautua sivistyksensä kera Kanadan puolelle. Olen sanaton.

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa katsoa kuinka Kreeta Karvalan kaltainen ylimielinen feministilepakko poraa Ylellä.

"Tuollainen tavallinen kaveri voitti pätevän naisen."

Trump tavallinen kaveri? Äijä on tehnyt helvetisti rahaa, vaikka onkin umpikaheli.

Hillary pätevä nainen? Ei ollut tarpeeksi pätevä voittamaan edes Trumpia.

Perinyt suurimman osan ja huijannut jne loput. On se kumma, miten USA:sta ei löydy kunnon presidenttiehdokkaita 😠

42/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, ettei Hillary voittanut. Epävakaita naisihmisiä ei pidä päästää päättämään tärkeistä asioista.

Oikeasti, haista p*ska. Suomelle käy tässä touhussa sitä paitsi vielä huonommin kuin USAlle.

Minulla on kaksi passia, joilla ei tee nyt hevon*ttua. Olin aina luottanut siihen, että jos toisessa maassa tapahtuu jotain, on meillä vaihtoehto. Toki miehellä on myös kaksi passia, ei Suomeen, mutta ei se kolmaskaan vaihtoehto juuri nyt houkuttele. 

Onko muilla sellaisia fiiliksiä kuin tietyillä ihmisillä oli ennen WWII alkamista? Koska minulla on.

Ota iisisti, Trump on pelkkä paskanpuhuja, jo ensimmäisessä puheessaan tulee olemaan erilainen ääni kellossa kuin mitä vaalikampanjassaan. Se tietenkin, miten punaniska kadunmies tämän jälkeen kokee oikeudekseen suhtautua esim ulkomaalaisiin tai homoihin, voi olla ikävä yllätys. Aivan kuten Britanniassa Brexitin jälkeen hyökkäysten määrä ulkomaalaisia kohtaa raketoi.

Toivon mukaan. Ainoa lohdullinen asia mikä tässä on se, että USAn presidentti on aika tiukasti senaatin kaulahihnassa. 

'Parhaassa tapauksessa' Trump kuitenkin onnistui syöksemään tasa-arvoa taaksepäin vuosikymmeniä. Toivon että olet oikeassa ja se jää siihen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin toivon, että nämä riemuitsijat ja vihervassarihuutelijat eivät ole tosissaan, vaan pelkkiä säälittäviä trolleja. Demokratia on demokratia, kyllä. Mutta nyt on kyseessä tilanne, jossa yhteen maailman vaikutusvaltaisimmista asemista on valittu ihminen joka ei elä tässä todellisuudessa.

Jenkkien kannalta: Hyvästi orastava tasa-arvoisen yhteiskunnan luominen, mitä Obama jo ehti hieman saada aikaiseksi. Köyhiltä ja keskituloisilta vedetään matto jalkojen alta. Maahanmuuttajat tulevat kärsimään pahasti ja levottomuuksia syntyy. En edes halua ajatella mihin herran puheet liittyen rotuerotteluun ja naisten asemaan yms. saattavat pahimmillaan johtaa.

Meidän kannalta: Tajuatteko yhtään kuinka nuoralla tanssimista eläminen Venäjän naapurina on ollu tähän saakka siitä huolimatta, että taustalla on ollut länsimainen politiikka johon on voinut edes näennäisesti turvautua? Se on nyt ohi ja tilanne käytetään takuulla hyväksi. Katsotaan kuka silloin huutelee ja mitä. -AP

44/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, ettei Hillary voittanut. Epävakaita naisihmisiä ei pidä päästää päättämään tärkeistä asioista.

Oikeasti, haista p*ska. Suomelle käy tässä touhussa sitä paitsi vielä huonommin kuin USAlle.

Minulla on kaksi passia, joilla ei tee nyt hevon*ttua. Olin aina luottanut siihen, että jos toisessa maassa tapahtuu jotain, on meillä vaihtoehto. Toki miehellä on myös kaksi passia, ei Suomeen, mutta ei se kolmaskaan vaihtoehto juuri nyt houkuttele. 

Onko muilla sellaisia fiiliksiä kuin tietyillä ihmisillä oli ennen WWII alkamista? Koska minulla on.

Ota iisisti, Trump on pelkkä paskanpuhuja, jo ensimmäisessä puheessaan tulee olemaan erilainen ääni kellossa kuin mitä vaalikampanjassaan. Se tietenkin, miten punaniska kadunmies tämän jälkeen kokee oikeudekseen suhtautua esim ulkomaalaisiin tai homoihin, voi olla ikävä yllätys. Aivan kuten Britanniassa Brexitin jälkeen hyökkäysten määrä ulkomaalaisia kohtaa raketoi.

Ja muuten, kiitos. Kirjoituksesi rauhoitti aika paljon.

Vierailija
45/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauna, kateus, viha, taantuma, rasismi, typeryys, sovinismi ja seksismi leimaavat tätä aikakautta. Ihmiskunnan pahimmat puolet saivat nyt näköisensä edustajan Valkoiseen taloon. Kaksi hullua päättää jatkossa maailmanpolitiikasta. Alas sivistys, koulutus, tasa-arvo, ylös rasismi, junttius ja valkoisten lihaasyövien läskien junttimiesten loukatut tunteet.

Kiina ja yhdysvallat ovat ne jotka päättää. Kiinalaiste ovat minun mielestäni suht järkevää porukkaa.

Eivätkä ole kovin valkoisia tai lihavia.

46/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa katsoa kuinka Kreeta Karvalan kaltainen ylimielinen feministilepakko poraa Ylellä.

Trump tavallinen kaveri? Äijä on tehnyt helvetisti rahaa, vaikka onkin umpikaheli.

Perinyt suurimman osan ja huijannut jne loput. On se kumma, miten USA:sta ei löydy kunnon presidenttiehdokkaita 😠

Berniessä ei ollut mitään vikaa. Hän olisi ollut minun valintani. Jostain syystä kuitenkin katsottiin, että tarvitaan kansalle tutumpi nimi, kuin pätevä Bernie.

Vierailija
47/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En edes tiedä mitä sanoa. Tuleeko tästä maailmanloppu? Meillä on kaksi kansalaisuutta, mutta ei mitään turvallista. Pitääkö meidänkin muuttaa Kanadaan? Meillä on kaksi pientä lasta, en halua heitä sodan keskelle (Suomi pian) enkä halua heidän kokevan kamalaa rasismia vain etnisen taustansa vuoksi (USA).

Laskin eilen tilastot itse ja jos 'leaning' osavaltiot laskettiin mukaan, Clinton johti 180 valitsijamiehellään, Trumpilla oli 170, päättämättömiä ns. coin toss-osavaltioiden miehiä oli 187. Lohdullista, että oma osavaltio sentään äänesti oikein, se tosin oli jo tiedossa. Se on aina ollut järkevä osavaltio kaikessa. En silti halua mennä takaisin. 

Oikeasti itkettää. Mies huutaa puhelimessa kun siellä päässä on kaikki sekaisin. 

Niin kummalla puolella miehesi on?

Vierailija
48/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tyhjä olo, miten Trumpin populistinen öyhötys vetosikaan noin moniin amerikkalaisiin. Todellakin pidin yllä toivoa Clintonin voitosta.

Vaikka Trump muuttaisikin ulosantiaan sivistyneemmäksi ja kantojaan pehmeämmiksi, ei se muuta sitä, että presidentiksi päästiin älyttömyyksiä laukomalla. Surullista.

Vierailija
49/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pentumaista sanoa että "kaikki jenkit ovat tyhmiä..." No kun eivät ole. Samaa ajattelua kuin se, että kaikki ruotsalaiset ovat homoja - kertoo enemmän ajattelijasta itsestään.

Siellä nyt vaan enemmistö sattuu olemaan punaniskamiehiä, jotka katsoivat Trumpin ajavan heidän etujaan. Minulla on Jenkeissä paljon tuttuja, ja ovat koko viimeisen vuoden olleet lähinnä ahdistuneita koko tilanteesta. Kun olisi pitänyt valita kahdesta paskasta vaihtoehdosta toinen. Säälittää kyllä heidän ja muidenkin siellä asuvien tolkun ihmisten puolesta.

50/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En edes tiedä mitä sanoa. Tuleeko tästä maailmanloppu? Meillä on kaksi kansalaisuutta, mutta ei mitään turvallista. Pitääkö meidänkin muuttaa Kanadaan? Meillä on kaksi pientä lasta, en halua heitä sodan keskelle (Suomi pian) enkä halua heidän kokevan kamalaa rasismia vain etnisen taustansa vuoksi (USA).

Laskin eilen tilastot itse ja jos 'leaning' osavaltiot laskettiin mukaan, Clinton johti 180 valitsijamiehellään, Trumpilla oli 170, päättämättömiä ns. coin toss-osavaltioiden miehiä oli 187. Lohdullista, että oma osavaltio sentään äänesti oikein, se tosin oli jo tiedossa. Se on aina ollut järkevä osavaltio kaikessa. En silti halua mennä takaisin. 

Oikeasti itkettää. Mies huutaa puhelimessa kun siellä päässä on kaikki sekaisin. 

Niin kummalla puolella miehesi on?

Osittain mustana miehenä, joka on lähtöisin huonoista oloista? Ei ainakaan republikaanien.

Rahoitusala on ollut sekaisin koko yön, ei tässä ole kukaan paljoakaan nukkunut.

Vierailija
51/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelukoneiston voima ei riittänyt! Voitimme sen! Nyt saa jo huutaa! ;-)

Miksi iloiset siitä, että trump voitti? Kerro ihmeessä, miten hänen presidenttiytensä vaikuttaa sinulle tärkeisiin asioihin myönteisesti?

Trump ei halua sotaa Venäjän kanssa toisin kuin Clinton. Ei ole mitenkään intresseissäni että Yhdysvallat ja eurooppa rupeaa ydinsotaan Venäjää vastaan.

Vierailija
52/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata luottaa sokeasti Yleen niin ei ylläty. Propagandamylly jauhaa, muttei päätä asioita.

Mä olen katso ut kaikki vaaliväittelyt ja seurannut puheita ja haastatteluja. Ihan ehdokkaiden omia lausuntoja ja esiintymistä olen arvioinut. Ja kyllä olen järkyttynyt. Järkyttynyt ensinnäkin siitä, miten todella tyhmiä jenkkiläiset osaavat olla ja nyt todella järkyttynyt siitä, mitä kommentteja täällä viljellään. Me ollaan kaikki jumaliste saatu ainakin kohtuullisen laadukas peruskoulutus. Käyttäkää niitä aivopähkinöitänne.

53/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun mars kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauna, kateus, viha, taantuma, rasismi, typeryys, sovinismi ja seksismi leimaavat tätä aikakautta. Ihmiskunnan pahimmat puolet saivat nyt näköisensä edustajan Valkoiseen taloon. Kaksi hullua päättää jatkossa maailmanpolitiikasta. Alas sivistys, koulutus, tasa-arvo, ylös rasismi, junttius ja valkoisten lihaasyövien läskien junttimiesten loukatut tunteet.

Kiina ja yhdysvallat ovat ne jotka päättää. Kiinalaiste ovat minun mielestäni suht järkevää porukkaa.

Siis kiinalaiset, jotka ovat rasistisia, misogynistisiä, syövät koiria ja laitonta valaanlihaa? Kiinalaiset, jotka käytännössä yksin tappavat norsut sukupuuttoon seuraavan 15 vuoden kuluessa? Samat kiinalaiset, jotka one child policyn ja perinteiden takia tappoivat tyttölapsia ja pitivät pojan - ja sitten yllättyivät naisten vähyydestä? Ne kiinalaisetko?

Vierailija
54/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kouluun mars kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kiinalaiset, jotka ovat rasistisia, misogynistisiä, syövät koiria ja laitonta valaanlihaa? Kiinalaiset, jotka käytännössä yksin tappavat norsut sukupuuttoon seuraavan 15 vuoden kuluessa? Samat kiinalaiset, jotka one child policyn ja perinteiden takia tappoivat tyttölapsia ja pitivät pojan - ja sitten yllättyivät naisten vähyydestä? Ne kiinalaisetko?

Word. Maailma on kyllä aika perseestä pääsääntöisesti nyt kun alkaa miettiä! Ot

Vierailija
55/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen sieluni silmin kuinka Trumpin klaani astelee Valkoiseen taloon, ja vaikka he ovatkin tottuneet ylellisyyteen, he huokailevat silti vaikuttuneina wauuh... Kun takit on riisuttu ja ekat kahvit juotu, Donald hieroo jomottavia ohimoitaan ja sanoo "Voi v#ttu, mitäs nyt sitten...?".

Vierailija
56/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelukoneiston voima ei riittänyt! Voitimme sen! Nyt saa jo huutaa! ;-)

Miksi iloiset siitä, että trump voitti? Kerro ihmeessä, miten hänen presidenttiytensä vaikuttaa sinulle tärkeisiin asioihin myönteisesti?

Trump ei halua sotaa Venäjän kanssa toisin kuin Clinton. Ei ole mitenkään intresseissäni että Yhdysvallat ja eurooppa rupeaa ydinsotaan Venäjää vastaan.

Ei kai kukaan nyt ydinsotaa ole aloittamassa... Siinähän tuhoutuu samalla itsekin.

Vierailija
57/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillary oli vielä huonompi. Suurimmat "meriitit": on nainen, ei ole Trump.

Vierailija
58/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Berniessä ei ollut mitään vikaa. Hän olisi ollut minun valintani. Jostain syystä kuitenkin katsottiin, että tarvitaan kansalle tutumpi nimi, kuin pätevä Bernie.

Todennäköisesti olisi ollut hyvä ehdokas. Viittasin kommentillani Clintoniin ja Trumpiin.

Vierailija
59/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillary oli vielä huonompi. Suurimmat "meriitit": on nainen, ei ole Trump.

Jos poliittisia meriittejä vertaa niin Clintonhan voittaa Trumpin ylivoimaisesti. Enkä ole edes mikään Clinton-fani.

Vierailija
60/196 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin poika ei vaikuta iloiselta. Ihmekö tuo, kun isä on psykopaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi