miksi yhdynnästä ei saa nauttia ellei saa orgasmia?
En saa yhdynnässä orgasmia, se on silti minulle parasta seksiä. Miksi minun pitäisi harrastaa esim suuseksiä, joka ei tunnu hyvältä, kun voin harrastaa yhdyntää`
Kommentit (32)
No kyllä ainakin minulla tuntuu tooosi hyvältä vaikken saisikaan. Ja usein se jättää sellaisen pienen panetuksen päälle ja onkin kiva aina loppupäivän kiusata miestä kun itsellä tekee vähän mieli. Mutta on niitäkin, että joskus tuntuu, että pakko saada ja mies kyllä hoitaa homman suulla tai muuten!:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukaan ei ole kieltänyt. Minä en vaan ymmärrä että jos ei saa orgasmia, niin millä tavalla se yhdyntä tuntuu hyvältä? Tai siis miten voi olla saamatta orgasmia jos kerran tuntuu hyvältä? Eikö se ole sen hyvältä tuntumisen idea, että se johtuu siitä että orgasmi on lähestymässä tai se on juuri tapahtunut?
Kaikilla ihmisillä ei ole yhtä herkkä hermosto genitaali-alueilla.
Mutta se hyvältä tuntuminen on kiihotusta? Vai mitä? Ja jos on kiihottunut, mutta ei laukea, jää yleensä ikävä panetuksen tunne päälle.
Ei ole kiihottumista, vaan ihan siis fyysisesti tuntuu mielettömän hyvältä kun penis liikkuu pimpissä. Osuu siis joihinkin hermoihin yms ja tuottaa valtavaa FYYSISTÄ mielihyvää. Sama juttu, jos nainen jok tykkää esim klitoriksen koskettelusta, niin koskisi klitorikseen -> tuntuu hyvältä, vaikkei laukeisikaan. Itselle ei klitoriksen suora koskettelu käsin/suulla tunnu hyvältä, mutta pimpin sisältä kun hieroo, niin ai että!
Eikö tuollainen fyysinen mielihyvä ole juuri nimenomaan kiihottumisen tunnetta? Jos ei, niin mikä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukaan ei ole kieltänyt. Minä en vaan ymmärrä että jos ei saa orgasmia, niin millä tavalla se yhdyntä tuntuu hyvältä? Tai siis miten voi olla saamatta orgasmia jos kerran tuntuu hyvältä? Eikö se ole sen hyvältä tuntumisen idea, että se johtuu siitä että orgasmi on lähestymässä tai se on juuri tapahtunut?
Mutta se hyvältä tuntuminen on kiihotusta? Vai mitä? Ja jos on kiihottunut, mutta ei laukea, jää yleensä ikävä panetuksen tunne päälle.
Ei ole kiihottumista, vaan ihan siis fyysisesti tuntuu mielettömän hyvältä kun penis liikkuu pimpissä. Osuu siis joihinkin hermoihin yms ja tuottaa valtavaa FYYSISTÄ mielihyvää. Sama juttu, jos nainen jok tykkää esim klitoriksen koskettelusta, niin koskisi klitorikseen -> tuntuu hyvältä, vaikkei laukeisikaan. Itselle ei klitoriksen suora koskettelu käsin/suulla tunnu hyvältä, mutta pimpin sisältä kun hieroo, niin ai että!
Eikö tuollainen fyysinen mielihyvä ole juuri nimenomaan kiihottumisen tunnetta? Jos ei, niin mikä sitten on?
Ei vaan se on sitä, että penis osuu pimpin sisällä herkkiin kohtiin ja tuottaa fyysistä mielihyvää. Kiihottuminen mahdollistaa tuon, mutta ei itsessään painele pimpissä oikeita kohtia, kuten penis tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se on sitä, että penis osuu pimpin sisällä herkkiin kohtiin ja tuottaa fyysistä mielihyvää. Kiihottuminen mahdollistaa tuon, mutta ei itsessään painele pimpissä oikeita kohtia, kuten penis tekee.
No voi herranjumala, se on juuri sitä kiihotusta joka huipentuu orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan monet muutkin jutut hyvälle, ilman kiihotusta tai orgasmia. Esim suutelu tuntuu hyvälle, silittäminen tuntuu erityisen hyvälle (voisin muuten saada siitäkin orgasmin) niskojen suutelu ja silitys saa minut hyrisemään. Mutta ei se ole kiihotusta. Kiihottuminen ja panetus on ajatus päässä, eikä se lopu orgasmiin. Vaan se loppuu siihen, että en ajattele kiihottavia asioita ja tilanne on jollain tavalla päätöksessä. Orgasmi(t) ei siis tuo ainakaan minulle mitään helpotusta, eikä ole päämäärä seksille. Jokainen kaiketi on yksilöllisiä näissä asioissa. Miehen luulen saavan enemmän panetukseen apua orgasmista, mutta en usko, että naisella toimii niin.
Vierailija kirjoitti:
Tän kysyjän täytyy olla mies. Monet naiset saa orgasmin vain suuseksistä. Silti ne harrastaa yhdyntääkin. Voi tuntua hyvältä, ilman että se johtaa laukeamiseen.
Eihän se silloin tunnu tarpeeksi hyvältä jos ei orgasmia tule. Huonosta seksistä ei saa orgasmia, ja jos ei orgasmia saa, seksi on ollut huonoa.
Vaikeasti laukeava nainen vastaa: Mä saan orgasmin, jos edellisestä laukeamisesta on riittävän kauan aikaa. Jos vaikka harrastetaan seksiä kahtena päivänä peräkkäin, saan yleensä ekalla kerralla, kun taas seuraavana päivänä en välttämättä saa. Se ei tarkoita sitä, että seksi olisi huonoa tai epätyydyttävää, en vain sillä kertaa saa orgasmia.
Jos taas nainen sanoo, ettei saa koskaan orgasmia, mutta yrittää uskotella itselleen seksin olevan riittävän hyvää ja nautinnollista siitä huolimatta, tulee mieleen, haluaako hän vain miellyttää miestä vai onko hän aidosti tätä mieltä.
Naisilla on valtavasti orgasmivaikeuksia. Tästä syystä on tehty yleisesti hyväksyttyä siitä, että "seksi voi olla hyvää ilman orgasmiakin". Mutta tämä koskee kuitenkin vain naisia. Vai kuinka moni mies käsi sydämellä kokee, että seksi voi olla hyvää ilman orgasmiakin? Kuinka tyydyttävää seksielämä olisi, jos kumppanin kanssa ei saisi orgasmia koskaan?
Tuntuuhan yhdyntä muuten hyvältä ja on hauska nähdä kun mies laukeaa.
up.