Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aaltoa ei pääse karkuun Kanariallakaan!

Vierailija
08.11.2016 |

Aaaargh! Olen lomalla täällä Lanzaroten Playa Blancassa ja muuten kaikki on ihan jees, aurinko paistaa ja yli 20 astetta lämmintä ollut, mutta kun menin paikalliseen Supermarkettiin niin siellä oli näyttävästi esillä päivän Iltasanomat (näköjään myyvät niitä siellä) ja etusivulla komeili taas kerran Saara Aalto! Siis mä en kestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaargh! Olen lomalla täällä Lanzaroten Playa Blancassa ja muuten kaikki on ihan jees, aurinko paistaa ja yli 20 astetta lämmintä ollut, mutta kun menin paikalliseen Supermarkettiin niin siellä oli näyttävästi esillä päivän Iltasanomat (näköjään myyvät niitä siellä) ja etusivulla komeili taas kerran Saara Aalto! Siis mä en kestä.

Olisin etelän lomalla enemmän huolissani tarpeesta kirjoittaa av:lle. Relaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin köyhä, mikset matkustanut kauemmaksi. Kanaria on suomalaisten siirtomaa.

Vierailija
4/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua hoitoon jos kokee tarvetta päästä pakoon iltasnomien lööppejä:) 

Mä en tajua näitä jotka nillittää kuinka joku X julkkis on koko ajan lehdessä/radiossa/ telkussa, mä en edes kiinnitä huomiota mitättömiin asioihin mitkä eivät mua kiinosta, en edes muista mikä radiokanava kaupassa pyörii vaikka siellä joka päivä käyn, en muista tv-mainoksia koska en koskaan kiinnitä niihin huomiota vaan keskityn johonkin muuhun

Vierailija
5/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Englannissa nyt pari viikkoa ja täällä en ole törmännyt Saaraan.

Vierailija
6/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä Turussa parikymmentä vuotta enkä ole törmännyt Saaraan. Eikä siis mitenkään haittaa vaikka törmäisinkin. Lööpit eivät elämääni ihan kauheasti vaikuta.

Vierailija
7/7 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Siwassa ja voi että otti päähän se lärvi siinä kannessa. Joka paikassa se on, kohta varmaan maitopurkin kyljessäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän