Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä pilaa possun joulua siivulla kinkkua!

Vierailija
08.11.2016 |

Taas tuhannet possuparat menettävät henkensä ihmisten makunautintojen takia. Mitä, jos et tekisi omasta joulustasi tänä vuonna tappamisen juhlaa ja hommaisitkin seitankinkun?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että olen eri mieltä kuin kasvissyöjät. Kaikenlainen fanatismi saa aikaan vain vastarintaa. Teidän vaahtoamisenne seurauksena voi käydä niin, että ihmiset alkavat himoita entistä enemmän sianlihaa, kun tulette siitä maininneeksi. Itse asiassa minäkin taidan nyt mennä keittämään kupillisen teetä ja ottaa pari voileipää kinkkusiivuilla.

Vierailija
42/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liha mitenkään erityisen hyvää ole, vaikka ikäni olenkin lihaa syönyt. Nykysin tosin vain kanaa. Liha on usein varsin yksitoikkoisen makuista. Myöskään rakenne ei ole kummoinen. Olen vain niin laiska, etten ainakaan vielä ole ottanut kunnolla selvää, miten tehtäisiin hyviä kasvisruokia. Kasviskeitot olisi varmaan helpoimpia. Tai paistaa vihanneksia. Parhaat syömäni ruoat ovat kyllä olleet kasviksista tehtyjä, kasvisravintoloissa.

Ihmiset eivät ole kyllä sen arvokkaampia kuin eläimet, näin olen alkanut viime aikoina ajattelemaan. Eniten vikaa lihansyönnissä on siinä tuotantotavassa. Eläinten pitäisi saada elää luontaisesti, koska ne kärsivät nykyisessä tehotuotannossa.

Karjankasvattajat ovat varsinkin Usassa eräs vaikutusvaltaisimmista ryhmistä. Ellei näin olisi, niin ruokailutottumukset olisivat jo  muuttuneet. Ne tulevat kuitenkin muuttumaan lähivuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että olen eri mieltä kuin kasvissyöjät. Kaikenlainen fanatismi saa aikaan vain vastarintaa. Teidän vaahtoamisenne seurauksena voi käydä niin, että ihmiset alkavat himoita entistä enemmän sianlihaa, kun tulette siitä maininneeksi. Itse asiassa minäkin taidan nyt mennä keittämään kupillisen teetä ja ottaa pari voileipää kinkkusiivuilla.

Lihansyönnis kyse on omasta mukavuudenhalusta ja tottumuksesta.  Miksi ei voi eläimille suoda niiden perusoikeuksia? Jos ei olisi koskaan syönyt lihaa, ei sitä kaipaisikaan.

Vierailija
44/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tulee hyvä joulumieli, ei yhtään liikuta, millaisissa oloissa ne siat täällä Suomessakin kasvaa. Miettikää, kun itse joutuisitte synnyttämään ja imettämään vauvanne porsimishäkissä, jossa ette pääsisi edes kääntymään. Mietittekö sekuntiakaan sikojen oloja, ennen kuin menette tukemaan tuota ostosvalinnoillanne?

Harvemmin. Mietitkö sinä sitä, paljonko turhaa sähköä kuluu turhaan palstailuusi vuodessa?

Ostan tuulisähköä niin ei liiemmin omaatuntoa kolkuttele. :)

Paljonkos ydinjätettä oma palstailusi tuottaa, oletkos laskenut?

Mistä tuulivoima on ollut päästötöntä?

Miltä muuten tuntuu kun lepakoiden keuhkot menevät kasaan SINUN valitsemastasi sähköstä? Oletko MORAALITON narsisti, joka tukee halvinta sähköä mitä saa? Eikö sinulla ole yhtään SYDÄNTÄ viattomille lepakoille?

Onneksi asia on tuulivoimayhtiöiden tiedossa ja voimaloita on mahdollista siirtää, mikäli niiden havaitaan olevan lepakoiden muuttoreitillä.

Ensinnäkin, väitätkö tosissasi että tuulivoimaloita voidaan siirtää paikasta A paikkaan B? Vaiko luitko tämän täysin propagandattoman organisaation, Greenpeacen nettisivuilta?

Toisekseen, mistä lähtien lepakot ovat muuttanet mihinkään? 

Vierailija
45/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihansyönnis kyse on omasta mukavuudenhalusta ja tottumuksesta.  Miksi ei voi eläimille suoda niiden perusoikeuksia? Jos ei olisi koskaan syönyt lihaa, ei sitä kaipaisikaan.

Mitä pahaa on mukavuudenhalussa ja tottumuksessa? Molemmat ovat osa psyykkistä hyvinvointiani. Onneksi vanhempani olivat niin järkeviä, etteivät syöttäneet minulle lapsuudessani pelkkää kasvisruokaa. Olisin jäänyt vaille lukemattomia elämyksiä ja nautintoja.

Vierailija
46/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tulee hyvä joulumieli, ei yhtään liikuta, millaisissa oloissa ne siat täällä Suomessakin kasvaa. Miettikää, kun itse joutuisitte synnyttämään ja imettämään vauvanne porsimishäkissä, jossa ette pääsisi edes kääntymään. Mietittekö sekuntiakaan sikojen oloja, ennen kuin menette tukemaan tuota ostosvalinnoillanne?

Harvemmin. Mietitkö sinä sitä, paljonko turhaa sähköä kuluu turhaan palstailuusi vuodessa?

Miltä muuten tuntuu kun lepakoiden keuhkot menevät kasaan SINUN valitsemastasi sähköstä? Oletko MORAALITON narsisti, joka tukee halvinta sähköä mitä saa? Eikö sinulla ole yhtään SYDÄNTÄ viattomille lepakoille?

Onneksi asia on tuulivoimayhtiöiden tiedossa ja voimaloita on mahdollista siirtää, mikäli niiden havaitaan olevan lepakoiden muuttoreitillä.

Ensinnäkin, väitätkö tosissasi että tuulivoimaloita voidaan siirtää paikasta A paikkaan B? Vaiko luitko tämän täysin propagandattoman organisaation, Greenpeacen nettisivuilta?

eiköhän se tuulimyllyjen siirtokommentti ollut vahvaa sarkasmia...

Vierailija
47/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilatko maltillisten ihmisten joulua niuhotuksella. Joulu on hyvän mielen juhla.

Vierailija
48/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiköhän se tuulimyllyjen siirtokommentti ollut vahvaa sarkasmia...

Aika helppoon lankeat. 

Vierailija
49/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nämä "Saatana nyt ostan ainakin sata kinkkua perkeleen ituhippi!!!!" -viestit on aikalailla enemmän fanaattisia ja vaahtoamista kuin aloitusviesti joka oli hyvinkin maltillinen :D

Näyttää monilla ihan oikeasti menevän tunteisiin, miksi?

Vierailija
50/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma palstailuni (kaikki viihdelaitteiden energiakulutus) tuottaa 5 g ydinjätettä vuodessa.