Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärtymys mielialan vaihteluista, kenellekään tuttua tällainen?

Vierailija
08.11.2016 |

Välillä itken ja haluan kuolla. Sitten olen tunteeton, sitten piristyn ja se vituttaa. Sittenhän masentuu taas uudestaan jossain vaiheessa ja mitään ei saa aikaiseksi koskaan. Ärsyttää, kun ei voi edes "pysyä kannassa". Olisi kivampi olla koko ajan melko iloinen tai koko ajan masentunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Minulle tuli siitä juuri tuollaisia oireita, kaikista kokeilemistani pillereistä ja minipillereistä sekä ehkäisyrenkaasta. En enää ikinä suostu käyttämään mitään ylimääräisiä hormoneja.

Vierailija
2/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit? Verensokeri? Stressi?

Sinänsä inhimillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään hormoneita :/

Kuukautisia ennen ja niiden alussa olen kyllä pahimmillaan, vaikuttaa paljon. Noin viikko niiden jälkeen olen ok. Pitäiskö mun hormonitasoja mittauttaa tai jotain? Jos ne on luontaisesti liian heittelehtivät tai jotain. Ap

Vierailija
4/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? Pms? Vaihdevuodet? Ravinto? Elämän mielekkyys?

Vierailija
5/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta. Itselläni on diagnosoitu mielialan aaltoiluhäiriö -en tarkoita että sulla olis, voit olla ihan hyvin vaan ailahteleva luonne. Itse jotenkin pidän tästä vuoristoradasta ainakin nyt kun masennuslääke vähentää pahimpia aallonpohjia; vaikka olisikin huono jakso elämässä niin jossain vaiheessa päivää olen kumminkin iloinen.

Vierailija
6/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pms. Tai pmdd.

Mulla asiaan on auttanut deprakine (käytän sitä migreenin estoon), tasaa mielialoja. Itkeskelyt ja muut on jääneet pois.

Vierailija
7/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Vierailija
8/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vähän jotain tuon tyylistä. Ennen menkkoja vajaa viikon kiukuttaa, itkettää ja vaikka mitä.. tasaantuu kun menkat alkaa. Muu aika vähän tasaisempaa, mutta siltikin siis vähän tuota vastaavaa kuin ap kuvaili. Hormoneja epäilen, mutta en käytä hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
9/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomukiertokin heittää mielialoja. Pms-oireet just ennen menkkoja ja myös ovulaaton aikaan voi tulla mielialanheittelyitä.

Vierailija
10/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypomaniaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän