Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri tyttären kanssa kenkäostoksilla. Maksoin yli kaksisataa haluamistaan kengistä. Itse kuljen rääsyissä

Vierailija
08.11.2016 |

Saa haukkua!

Saa myös antaa vertaistukea onnettomalle, työttömälle yksinhuoltajalle.

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandos myi viimevuonna black friday alessa timberlandeja pilkkahintaan! Omalle teinille hankin varmasti laadukkaat kengät ja koon 36 löytyi lasten puolelta. Hintaa kengille jäi tuolloin 80e. Täytyy olla nopea. Suositut värit ja koot menevät super nopeasti.

Vierailija
182/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Nuorille on niin tärkeää merkit, että kuuluu joukkoon.

Meillä on niin, että minä äiti käytän sitten loppuun nuoren kengät, kun muoti vaihtuu. Kun on samankokoinen jalka.

Mielellään sitä kuitenkin laittaa lapsen etusijalle, jos ei voi molemmille saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus muistuttaa minua kovasti äidistäni.... ei me koskaan kaurapuurolla jouduttu elämään eikä sillä tavalla superköyhiä oltu, mutta äiti oli pitkään työtön ja alkoholisti-isältä se ei halunnut ottaa rahaa, vaan osti aina kaiken minulle ja siskoilleni sillä pienellä rahalla jonka sai mm myyjäisistä joita järjesti, kivoja ja suosittuja tapahtumia olivat ja niistä jäi aina jotain vähän äidille käteen. Lämpimät tunteet kun ajattelenkin. En ikinä pyytänyt mitään superkallista, mutta tasapuolisuuden nimissä kaikki saadut asiat piti periaatteessa aina kertoa neljällä, koska sisarusten "piti" saada saman verran asiassa kuin asiassa. Joten sinällään joku vaikka 30e meno kustansi äidille aika paljon.

Tsemppiä. olet hyvä äiti, toivottavasti tyttäresi ymmärtää sen!

Vierailija
184/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin panostaa laadukkaisiin vaatteisiin ja kenkiin vasta, kun olin aikuinen ja kykenevä kustantamaan omat menoni. Vanhemmillani ei olisi ikinä ollut varaa ostaa minulle merkkivaatteita ollessani teini ja silti lapsuuteni ja nuoruuteni ei aiheuttanut minulle traumoja.

Minä aloin panostaa siinä vaiheessa, kun tytön kasvu loppui noin 13 vuoden iässä. Sitä ennen piti ottaa huomioon, että kengät tai vaate menee yleensä vain vuoden, ei vaan raaskinut ostaa kovin kalliita vermeitä. Nyt kun sama koko menee useamman vuoden, voi panostaa laatuun. Emme kumpikaan tykkää vaatteiden shoppailusta, se on ihan vihoviimeistä puuhaa mitä tehdään pakon sanelemana. Senkin vuoksi ostan mieluummin laadukasta ja kestävää, ettei tarvitse heti uudestaan mennä kauppaan. Samaa ajattelua noudatan muidenkin kestokulutustavaroiden kohdalla. En halua rampata huonekalu- tai kodinkonekaupassa viiden vuoden välein, pyrin ostamaan laadukkaampia ja kestävämpiä tuotteita.

Vierailija
185/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä rääsyissä kulkemista. Hyväntekeväisyyskirppiksiltä saa muutamalla eurolla hyviä laatuvaatteita nyt kun ihmiset marittavat.

Vierailija
186/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää.

Vierailija
187/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet lukion kirjat ja autokoulun. Plus 3 soitinta.tietokeneen.läppärin ja ajansaatossa muutaman kännykän.

Vierailija
188/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ajattelit tyttäresi käyttävän rahansa sitten kun hän aikuistuu ja muuttaa pois kotoa?

Vierailija
189/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan vaan mieleen oma 16vuotias pikkusiskoni, jolle pienituloinen äitini joutuu kustantamaan kaiken (tai joutuu ja joutuu, muuten alkaa älytön märinä koska muillakin on ja kaiken pitää olla tiettyä merkkiä!) Ihan älytöntä, mitä kaikkea nykynuoret maksatuttavat vanhemmillaan. Ja vielä älyttömämpää, että vanhemmat menevät tommoseen mukaan. Äitini valittaa ettei saa ostettua itselleen mitään ja että rahat  ovat tosi tiukilla, mutta kun kuulemma siskoni TARVITSEE tuota kaikkea. Useat uudet kalliit treenihousut kuukaudessa, kalleimmat farkut kaupasta koska halvat ei oo tarpeeks hyvät, kallis oma tietokone vaikka taloudessa jo yksi oikein hyvä, kalleimmat meikit ja mitähän vielä. Niitä ilmanhan ei varmaan pärjäisi? :D

Ihan vastaavat kengät kun nuo Timberlandit sais aitonahkaisena "merkittömänä" yli puolet edullisemmin, Timberlandit nyt vain sattuvat olemaan muodissa tällä hetkellä... Teineille ne eivät kyllä ole "ajattomat" , niinkuin juuri muutkaan trendivaatteet ja kohta niitä myydään netissä pilkkahintaan että fiksua rahanmenoa :-) Muutenkin tuo rahankäyttö, sitä ei ymmärretä, kun käytettävä raha ei ole omaa. Odotan suurella mielenkiinnolla miten nämä tulevat pärjäämään elämässään sitten kun ei asustella enää isin tai äidin helmoissa..

Vierailija
190/190 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama virsi ap... mä ostin kengät ja koitin omiin jalkoihin ja ne mahtui. Sanoin tytölle et saa ne älyttömän hintaiset kengät juuri siksi että äiti voi käyttää niitä loppuelämän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi