Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen hankkii jonkun typerän eläimen?

sinkkumies
08.11.2016 |

Melko lyhytnäköistä hommaa mielestäni, hankkia sinkkuna joku eläin. Itse ainakin skippaan jokaisen naisen, josta tulee ilmi, että sillä asuu kotona joku eläin, aivan sama onko se marsu vai tanskandogi. En vihaa eläimiä, mutta yksinkertaisesti eläin aiheuttaa vain liikaa sotkua siihen suhteen etenemiseen. On hyvin luultavaa, että ennemmin tai myöhemmin tulee joku tilanne, jossa naisen pitää valita miehen ja eläimen väliltä, ja koska naiset usein valitsevat siinä tilanteessa lemmikin, niin itse katson helpommaksi jättää väliin kaikki lemmikilliset naiset.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaa sinkkunaisia, joilla on lemmikkieläin sinkkumiehiin joilla on lemmikki niin onhan monella naisella kiusallinen ylihoivaava tyyli sen eläimensä kanssa. Ei kaikilla, osa hoitaa elukkansa asiallisesti.

Mutta sitten ovat nämä lemmikin höösääjät. Usein moni tällainen nainen julistaa ettei halua lapsia eikä halua olla lasten kanssa tekemisissä, mutta kohtelee eläintä kuin ylihemmotteleva äiti lastaan. Järkyttävää leperrystä, lässytystä ja palvontaa. Pahimmassa tapauksessa annetaan eläimen häiriköidä kylässä kävijää esim. koira saa hyppiä, kerjätä ruokapöydässä täysin rajattomasti. Eläimen omistamisesta tehdään myös jatkuvasti helvetinmoinen numero somessa. Sille ostellaan järjettömästi kaikkea krääsää ja niitä esitellään. Kaikkien pitää ihailla sitä eläintä, tai muuten ei hyvä seuraa.

Miehillä en ole milloinkaan nähnyt tuon kaltaista showta eläintensä kanssa, varmaan poikkeuksiakin löytyy, mutta yleisesti ottaen ero on selkeä sukupuolten välillä. Joten naisena voisin seurustella miehen kanssa jolla on jokin lemmikkieläin, mutta ymmärrän hyvin miestä joka suhtautuu vähintäänkin varauksellisesti lemmikin omistavaan naiseen. Kuka sitä eläimen palvontaa jaksaa katsella.

Vierailija
42/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vertaa sinkkunaisia, joilla on lemmikkieläin sinkkumiehiin joilla on lemmikki niin onhan monella naisella kiusallinen ylihoivaava tyyli sen eläimensä kanssa. Ei kaikilla, osa hoitaa elukkansa asiallisesti.

Mutta sitten ovat nämä lemmikin höösääjät. Usein moni tällainen nainen julistaa ettei halua lapsia eikä halua olla lasten kanssa tekemisissä, mutta kohtelee eläintä kuin ylihemmotteleva äiti lastaan. Järkyttävää leperrystä, lässytystä ja palvontaa. Pahimmassa tapauksessa annetaan eläimen häiriköidä kylässä kävijää esim. koira saa hyppiä, kerjätä ruokapöydässä täysin rajattomasti. Eläimen omistamisesta tehdään myös jatkuvasti helvetinmoinen numero somessa. Sille ostellaan järjettömästi kaikkea krääsää ja niitä esitellään. Kaikkien pitää ihailla sitä eläintä, tai muuten ei hyvä seuraa.

Miehillä en ole milloinkaan nähnyt tuon kaltaista showta eläintensä kanssa, varmaan poikkeuksiakin löytyy, mutta yleisesti ottaen ero on selkeä sukupuolten välillä. Joten naisena voisin seurustella miehen kanssa jolla on jokin lemmikkieläin, mutta ymmärrän hyvin miestä joka suhtautuu vähintäänkin varauksellisesti lemmikin omistavaan naiseen. Kuka sitä eläimen palvontaa jaksaa katsella.

Minä tiedän etäisesti tasan yhden tuollaisen naisen. Kaikki muut kohtelevat koiriaan asiallisesti. Joten olisiko nyt vähän turhaa yleistystä vailla faktaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsia, kaksi koiraa ja luppakorvakani. Ei aiheuttanu yhtään sotkua. Nyt on kaksi koiraa, 2 kilpparia, lisää lapsia ja mies joka rakastaa minua, lapsia ja meidän elukoita :)

Toki ne elukat rajoittaa vähän menemisiä mutta me ratkaistiin asia olemalla mun luona yöt muutenkin jo ennen yhteenmuuttoa. Ja jos johonkin haluttiin lähteä, koirat meni hoitolaan. Nyt ei tarvitse huolehtia sen enempää kun vanhin lapsi tulee mielellään hoitamaan sekä eläimet että sisaruksensa jos tarvitsee. Lähtee lompakko pulleampana pois. 

Vierailija
44/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän etäisesti tasan yhden tuollaisen naisen. Kaikki muut kohtelevat koiriaan asiallisesti. Joten olisiko nyt vähän turhaa yleistystä vailla faktaa?

Minulla juuri päinvastoin. Suurin osa tuntemistani sinkkunaisista lässyttää eläimilleen ja muutenkin elävät kovin tunteella eläimensä kanssa. 

Vierailija
45/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole eläintä, mutta pitänee hankkia sellainen heti, jos sen avulla onnistuu nopeasti tunnistamaan ap:n kaltaiset itsekeskeiset miehet.

Vierailija
46/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minun kaksi pikkukoiraa koskaan hankaloittanut mun menemisiä. Koiravahteja mulla on jonoksi asti ja helppo ne koirat on ottaa mukaankin jos johonkin pitää lähteä. Ainoa huono puoli että toinen koirista hyvin mustasukkainen ja mieheni on koiran mielestä alempana arvoasteikossa.

Vierailija
47/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO NYT mikä on se väistämätön tilanne mikä tulee eteen jossa on valittava mies tai lemmikki?? Se että mies päättää että nyt testaan naista luopuisiko rakkaasta lemmikistään koska minä niin tahdon?? Tollaset kieroutuneet yksilöt pitääkin kiertää kaukaa.

Onneksi otin typerän eläimen sijasta viisaan koiran joka ei kyllä koskaan ollut este parisuhteelle eikä lopuksi avioliitollekaan.

Vierailija
48/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus on hyvä lemmikki. Se on lempeä, ei tuomitse, vaati vähän huolenpitoa, on sitkeä, kuuntelee väsymättä ja sitä voi käyttää kodin puolustamiseen. Bonuksena miehet eivät ole kaktukselle kateellisia tai allergisia.

Vierailija
49/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Itse en ikinä ottaisi miestä joka ei pidä eläimistä! :) Säästyy kaikkien aika.

Vierailija
50/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, eikö se eläin auta vaan näkemään nopeammin onko siitä suhteesta mihinkään? Näet samantien miten nainen kohtelee lemmikkiään; eipähän tule yllätyksenä jos se hommaa lemmikin myöhemmin.

Vierailija
51/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua missään tapauksessa olla tekemisissä sellaisen miehen kanssa, joka ei yhtään pidä eläimistä eikä halua, että naisella on lemmikki.

Mitä iloa niin kylmätunteisesta miehestä muka olisi? Ihan sama kuin istuisi jääkaapin vieressä, tunneanti yhtä antoisa.

Vierailija
52/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumies kirjoitti:

Kertokaa nyt jotain vastauksia tähän. Mielestäni kummallista että naiset eivät  käsitä rajoittavansa omaa pariutumistaan radikaalisti eläimellä.

Kuule, radikaali rajoittaminen sinunkaltaistesi ihmisten suhteen ei ole ainoastaan ymmärrettävää vaan jopa toivottavaa. En sietäisi sinua edes kaverina. En ikinä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei pidä eläimistä.

Vierailija
53/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tietysti nämä sinkkunaiset jotka toivovat löytävänsä miehen eläinharrastuksen kautta. Liikuttavaa. :)

Vierailija
54/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tutkittu juttu. Kissa naisella pitää seurustelukumppanin tehokkaasti loitolla.

Vierailija
55/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinkkumies kirjoitti:

Kertokaa nyt jotain vastauksia tähän. Mielestäni kummallista että naiset eivät  käsitä rajoittavansa omaa pariutumistaan radikaalisti eläimellä.

Kuule, radikaali rajoittaminen sinunkaltaistesi ihmisten suhteen ei ole ainoastaan ymmärrettävää vaan jopa toivottavaa. En sietäisi sinua edes kaverina. En ikinä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei pidä eläimistä.

Voihan ihminen pitää eläimistä vaikkei pidä siitä, että niitä pidetään lemmikkeinä.

Onhan se aika kaksinaismoralistista hoivata koiraa tai kissaa ja julistaa eläinrakkauttaan samalla kun ruokkii eläintään julmasti tapetuilla eläimillä. 

Vierailija
56/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin joo tosiaan ja lemmikin omistajat eivät voi lähteä koskaan lomareissulle, ei viikonlopuksi eikä viikoksi eikä koskaan. Itse asiassa töihinkään ei voi mennä. voi ziisus taas.

Töihin voi mennä mutta miten koiran omistaja löhtee vaikka kuukauden reissulle? Käyttääkö se muita ihmisiä hyväksi ja tunkee koiransa heille?

Se vasta onkin halveksittavaa. Jos koiran hankkii niin se pitää itse hoitaa 365 päivää vuodessa.

Vierailija
57/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinkkumies kirjoitti:

Voihan ihminen pitää eläimistä vaikkei pidä siitä, että niitä pidetään lemmikkeinä.

Onhan se aika kaksinaismoralistista hoivata koiraa tai kissaa ja julistaa eläinrakkauttaan samalla kun ruokkii eläintään julmasti tapetuilla eläimillä. 

Seliseliseli. Aloittaja vihaa eläimiä, se paistaa kilometrin päähän. Jotkut reppanamiehet alkavat selittää jopa allergioistaan, kun yrittävät inistä siitä lemmikistä. Mutta naamalla oleva inhon ilme paljastaa totuuden, kun joku kävelyttää koiraansa kadulla.

Vierailija
58/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minun kaksi pikkukoiraa koskaan hankaloittanut mun menemisiä. Koiravahteja mulla on jonoksi asti ja helppo ne koirat on ottaa mukaankin jos johonkin pitää lähteä. Ainoa huono puoli että toinen koirista hyvin mustasukkainen ja mieheni on koiran mielestä alempana arvoasteikossa.

On halveksittavaa laittaa koira hoitoon että sinä pääseet pitämään hauskaa jonnekkin. Jos koiran hankkii niin niistä pitää silloin ITSE huolehtia.

Vierailija
59/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on tutkittu juttu. Kissa naisella pitää seurustelukumppanin tehokkaasti loitolla.

Miehelläni oli kissa kun aloimme seurustella.

Vierailija
60/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa kirjoitti:

Multa löyty ennen parisuhdetta muutama rotta ja kani. Hyvin löyty aikaa miehelle siinä samassa. Vaikka sen jälkeen lemmikkejä on tullukkin lisää, enkä ole ees kysynyt mieheltä.

Joukkoon kuuluu nyt myös siis kissa ja koira.

Päätettiin sit vielä lapsikin pyöräyttää tähän eläin tarhaan.

Että kyllä se paljon riippuu siitä miehen asenteesta. Totesinkin sillon suhteen alussa, että jos ei pidän mun lemmikeistä, ei pidä musta.

Ja eläimille hoitopaikka tai hoitaja aina varalla.

Eli käytät toisia ihmisiä hyväksi ja tunget eläimet niille hoitoon aina kun haluat mennä johonkin.

Et ole sen parempi kuin romanikerjäläiset kadulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi