Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen hankkii jonkun typerän eläimen?

sinkkumies
08.11.2016 |

Melko lyhytnäköistä hommaa mielestäni, hankkia sinkkuna joku eläin. Itse ainakin skippaan jokaisen naisen, josta tulee ilmi, että sillä asuu kotona joku eläin, aivan sama onko se marsu vai tanskandogi. En vihaa eläimiä, mutta yksinkertaisesti eläin aiheuttaa vain liikaa sotkua siihen suhteen etenemiseen. On hyvin luultavaa, että ennemmin tai myöhemmin tulee joku tilanne, jossa naisen pitää valita miehen ja eläimen väliltä, ja koska naiset usein valitsevat siinä tilanteessa lemmikin, niin itse katson helpommaksi jättää väliin kaikki lemmikilliset naiset.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ollut lemmikkiä en varmasti olisi päätynyt yhtä todennäköisesti eläinrakkaan miehen kanssa yhteen. Olisi kauheaa joutua elämään ilman yhteisiä eläimiä (lapsille ei kiitos). 

Vierailija
22/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä hevonen, tai metsästyskoira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin joo tosiaan ja lemmikin omistajat eivät voi lähteä koskaan lomareissulle, ei viikonlopuksi eikä viikoksi eikä koskaan. Itse asiassa töihinkään ei voi mennä. voi ziisus taas.

Nää on suunniteltuja juttuja, koiralle on varmasti lomia varten hoitopaikka ja työpäivä ei ole niin pitkä, etteikö koira pärjää sen aikaa.

Mutta kerro nyt sitten minulle koirattomalle, että jos nainen lähtee illaksi miehen luo treffeille, ja viihtyykin siellä paljon odotettua paremmin, niin voiko jäädä yöksi mielijohteesta ja aamulla heräillä rauhassa miehen luota ja antaa miehen laitella aamupalat ja kotiutua puolenpäivän aikaan? Pärjääkö koira yksin sisällä tuon 18 tuntia, joka omistajalla miesreissussaan menee?

Aamulla on noustava ajoissa ja seuraavalla kerralla voi treffata naisen luona. Helppoa. Myöhemmin jos etenee seurusteluasteelle niin koira mukaan miehen luo.

Omituista olla mustasukkainen koiralle.

Vierailija
24/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumies kirjoitti:

Melko lyhytnäköistä hommaa mielestäni, hankkia sinkkuna joku eläin. Itse ainakin skippaan jokaisen naisen, josta tulee ilmi, että sillä asuu kotona joku eläin, aivan sama onko se marsu vai tanskandogi. En vihaa eläimiä, mutta yksinkertaisesti eläin aiheuttaa vain liikaa sotkua siihen suhteen etenemiseen. On hyvin luultavaa, että ennemmin tai myöhemmin tulee joku tilanne, jossa naisen pitää valita miehen ja eläimen väliltä, ja koska naiset usein valitsevat siinä tilanteessa lemmikin, niin itse katson helpommaksi jättää väliin kaikki lemmikilliset naiset.

Teet kaikkien kannalta ihan oikein. Itse en pysty ymmärtämään enkä hyväksymään ihmisiä, jotka ottavat lemmikkieläimen ja luopuvat siitä sitten, kun elämäntilanne muuttuu parisuhteen takia. Koirat ja kissat elävät jopa 15-vuotiaiksi, joten pitää oikeasti miettiä elämäänsä pitkälle eteenpäin ennen kuin sellaisen ottaa, ainakin jos ottaa pennun.

Itselläni on ollut melkein koko aikuisiän lemmikkejä, ensin kissa, sitten koiria. En ole ikinä ajatellut niiden olevan ongelma pariutumisen kannalta, koska on ollut itsestäänselvyys, että voisin olla vain miehen kanssa, joka on itsekin "koiraihminen". Sellaisen löysinkin.

Vierailija
25/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin joo tosiaan ja lemmikin omistajat eivät voi lähteä koskaan lomareissulle, ei viikonlopuksi eikä viikoksi eikä koskaan. Itse asiassa töihinkään ei voi mennä. voi ziisus taas.

Nää on suunniteltuja juttuja, koiralle on varmasti lomia varten hoitopaikka ja työpäivä ei ole niin pitkä, etteikö koira pärjää sen aikaa.

Mutta kerro nyt sitten minulle koirattomalle, että jos nainen lähtee illaksi miehen luo treffeille, ja viihtyykin siellä paljon odotettua paremmin, niin voiko jäädä yöksi mielijohteesta ja aamulla heräillä rauhassa miehen luota ja antaa miehen laitella aamupalat ja kotiutua puolenpäivän aikaan? Pärjääkö koira yksin sisällä tuon 18 tuntia, joka omistajalla miesreissussaan menee?

Ja miksikähän minä en voi viedä sitä koiraani hoitoon ystävälleni tai vanhemmilleni tai hommata sille "lapsenlikkaa"? Eiköhän yh äidit ja yh isät rajoita menemistään ja sitoutumistaan huomattavasti enemmän kuin koiran omistaja. Koiran huolii ystävä yökylään ja serkkutyttö tulee mieluusti hoitamaan parilla kympillä mutta rääkyvää huonosti kasvatettua kakaraa ei huoli kukaan. Voiko 2 vuotiaan jättää yöksi yksin kotiin. Oot urpo.

Vierailija
26/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...minä otin aina koiran mukaan. Jos se ei olisi sopinut oli mieskin väärä. Sellaista tilannetta että ei olisi sopinut ei kyllä deittaillessa tullut kertaakaan vastaan. Ja jos mies ei pitänyt koirasta tai koira miehestä, niin seuraava, kiitos. Ja eläinrakas sielunkumppani sieltä löytyikin. Oli ensimmäiselle vierailulleni ostanut vieläpä koiralle nameja ja lelun, sellainen mies ei voi olla kuin puhdasta kultaa. Ja onkin.

Vierailija
28/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertauksellani yh ja koiraan tarkoitin sitä että älä vaan mene pariutumaan koska se tarkoittaa monesti lisääntymistä ja sulle näyttä jo tuo koiran hoitaminen olevan ongelma.

Vierailija
29/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumies kirjoitti:

Itse ainakin skippaan ja kierrän kaukaa jokaisen miehen joka päästää suustaan sanat" typerän eläimen".

Vierailija
30/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole typerää eläintä, vaan viisas. Revipä siitä.

P.S: skippaan mielelläni miehet jotka eivät viisaalle koiralleni lämpiä :D ts vakka kantensa valitsee!

Vierailija
31/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löyty ennen parisuhdetta muutama rotta ja kani. Hyvin löyty aikaa miehelle siinä samassa. Vaikka sen jälkeen lemmikkejä on tullukkin lisää, enkä ole ees kysynyt mieheltä.

Joukkoon kuuluu nyt myös siis kissa ja koira.

Päätettiin sit vielä lapsikin pyöräyttää tähän eläin tarhaan.

Että kyllä se paljon riippuu siitä miehen asenteesta. Totesinkin sillon suhteen alussa, että jos ei pidän mun lemmikeistä, ei pidä musta.

Ja eläimille hoitopaikka tai hoitaja aina varalla.

Vierailija
32/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa kirjoitti:

Multa löyty ennen parisuhdetta muutama rotta ja kani. Hyvin löyty aikaa miehelle siinä samassa. Vaikka sen jälkeen lemmikkejä on tullukkin lisää, enkä ole ees kysynyt mieheltä.

Että kyllä se paljon riippuu siitä miehen asenteesta. Totesinkin sillon suhteen alussa, että jos ei pidän mun lemmikeistä, ei pidä musta.

Melko harva mies haluaa asua eläintarhassa.

Vierailija
33/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

jos sun edelliset naisystävät on valinneet lemmikkinsä hoidon mieluummin kuin sun kanssa ajanvieton kannattaa ehkä katsoa peiliin ja miettiä miten ahdasmielinen ihminen oikein on.

Kukaan ei tahdo narsistia elämäänsä,

t.eläinystävä joka on jopa päässyt naimisiin ja onnelliseen parisuhteeseen eläinrakkaudesta huolimatta.

Vierailija
34/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa kirjoitti:

Mies onkin huonoin lemmikkieläin, hankala kouluttaa, itsepäinen, tyhmä, sottainen kun mikä eikä tule muiden eläinten kanssa toimeen.

Melko harva mies haluaa asua eläintarhassa.

Vierailija
35/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että jotkut sinkkunaiset tarvitsevat ison koiran turvallisuudentunteen vuoksi, vaikka jos asuvat yksin omakotitalossa, vahtikoiraksi. Itsellä on juuri tällainen kaveri. Tosin hän ei osaa hallita koiraansa ja suhtautuu koiralle täysikasvuisena tulleeseen lievään krooniseen vaivaan ikään kuin se olisi hirvittävä tragedia. 

Vierailija
36/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valita miehen ja eläimen väliltä? En ikinä ottaisi miestä, jolla ei ole tai joka ei halua lemmikkieläimiä. Mies, jolla on kissa, on paljon kiinnostavampi kuin mies ilman kissaa.

Vierailija
37/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se "typerä eläin" on parempi asuinkumppani kuin typerä mies. Ja hyvähän se vain on jos jo alussa karsiutuu pois henkilöt joiden kanssa ei synkkaa. Ja totta hitossa se joka on elämässä ensin on myös etusijalla, eli jos vaikka se koira on pidempään ollut naisen kaverina niin on ymmärrettävää että koira myös menee jonkun random miehen edelle mikäli tällainen päätös tulee eteen.

On niitä naisia muitakin, jos eläin on este niin etsi joku jolla ei ole eläimiä.

Vierailija
38/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni ei ota lemmikkiä koska ei pääsisi enää matkustamaan netissä tavattujen miesten luokse. Tarkoituksella koittaa kuitenkin hankkiutua raskaaksi. Luulisin että se rajoittaisi miesten luona juoksemista vähän enemmän.

Vierailija
39/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaasi. Itsellä ollut aina eläimiä ja nykyisen mieheni tavatessani minulla oli 2 isoa koiraa, kissa, hevonen ja kani eikä ikinä ollut ongelmia löytää aikaa miehelle sekä eläimille :) Toki muutaman ensimmäisen treffi kerran jälkeen rupesimme näkemään luonani niin oli helpompaa :)

Vierailija
40/159 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan miestä, jolla on tuollainen asenne eläimiä kohtaan. Hyvin siis karsii tuollaiset pois :) Eli vain hyvä juttu!

Mielestäni ihmisen suhtautuminen eläimiin kertoo paljon ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi