Alfauros neuvoo: moni vanhempi nainen auttaa mielellään seksiasioissa nuoria miehiä
Nuorena miehenä usein ongelmana on päästä alkuun seksielämässä. Suosittelen käyttämään esimerkiksi Suomi24 pavlelua ja ottamaan yhteyttä vanhempiin 40+ naisiin. Ihan avoimesti siellä voi kertoa että tarvitset opettajaa ja auttajaa yli tästä vaikeasta alkukankeudesta. Ei kaikki innostu mutta varmasti halukkaita opettajia löytyy.
Kommentit (14)
Niin luulis, mutta totuus on eri.
M25
Vierailija kirjoitti:
M25
Tämä. Vanhemmat naiset mehustelee seksistä nuoremman miehen kanssa, mutta eivät uskalla tavata oikeasti livenä.
Omg joku mummo ja harmaa häpykarvoitus , ei kiitos.
Muistan kun joskus 18-19v olin vielä neitsyt niin sellainen vielä mallimitoissa oleva 34v tuli painelee :D tinderistä
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joskus 18-19v olin vielä neitsyt niin sellainen vielä mallimitoissa oleva 34v tuli painelee :D tinderistä
Mitä nyt olet, 22? Onkohan tinderiä ollut niinkään kauan, mietin vain etät miten dementoitunut nuori olet. :)
Mitenkäs alfauros tämän voi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä usein ongelmana on päästä alkuun seksielämässä. Suosittelen käyttämään esimerkiksi Suomi24 pavlelua ja ottamaan yhteyttä vanhempiin 40+ naisiin. Ihan avoimesti siellä voi kertoa että tarvitset opettajaa ja auttajaa yli tästä vaikeasta alkukankeudesta. Ei kaikki innostu mutta varmasti halukkaita opettajia löytyy.
Allekirjoitan. T: toinen alfa
Nuoret miehet on kivoja mutta opettamaan en ketään rupea. Teidän kannattaisi kääntyä ammattiauttajan puoleen. N56
Niiden tussut on liian eltaantuneita ja ruskeita, voihkintaäänikään ei semmonen heleä ja seksikäs vaan puhtaasti matalalta lähtee viskibassona. Huh, never again
Vierailija kirjoitti:
Omg joku mummo ja harmaa häpykarvoitus , ei kiitos.
Nelikymppisen harmaa karvoitus :) Posliineja ne on usein vielä vahattuja paikat ei sänki haittaa.
Vierailija kirjoitti:
M25
Kun valitsee vähän ylipainoisen ei niin nätin naisen varmasti saa vastauksen ja pääsee asiasta keskustelemaan.
Voi kun olisi ollut internet kun olin itse nuori. M49