Matkustaisitko mielummin Kroatiaan vai Mallorcalle?
Pohdin näiden kahden välillä. Kesälomasta kyse. Haluaisin lomalla patikoida luonnossa ja vuokrata polkupyörän.
Kommentit (16)
Pidän molemmista paikoista mutta Kroatia on mielenkiintoisempi.
Mallorca on pieni saari ja Alcudian, Magalufin ja Palman seutu (paitsi itse kaupunki) ei mua kiinnosta. Itärannikon pienet poukamat ja kylät sekä lännessä Soller on hienoja paikkoja.
Kroatia oli todella upea, ne maisemat, kaupungit, kylät ja ruoka. Lensin Splitiin ja sieltä sitten kierrettiin maaseutua aina Bosnian rajavuorille saakka. Lokakuussa oli vielä kuuma ja vesi uintilämmintä mutta turisteja ei ollut kuin kourallinen. Sai nauttia kaikesta ihan rauhassa.
Lasten kanssa lähtisin Mallorcalle. Mutta teillä on aikuismatka ja aktiivinen.... Ehkä Kroatia.
Kroatiaan. Mun mielestä Mallorca on ylihinnoiteltu lomakohde, vaikka muuten kyllä sielläkin ihan kiva on lomailla.
Lähtisin Mallikselle. Siellä on ihania uimarantoja, Palmassa kunnon kauppoja.
En matkustaisi kumpaankaan, sillä olen niin masentunut, ettei matkailu kiinnosta minua yhtään :(
Kroatian matkaa suunnitellaan itse, joten vastaan Kroatia.
Mallorcalla olen käynyt, Alcudiassa. Voisin mennä toistekin, mutta saattaisin valita toisen kohteen. Kroatiassa en ole vielä käyynyt, joten tässä tapaksessa saattaisin valita sen.
Kroatiaan! Se on ehdottomasti listallani.
Kiitti vastauksusta! Miten hyvin julkinen liikenne toimii Kroatiassa? Pääseekö rannikkoa pitkin helposti bussilla kylästä toiseen?
Ap
Kannattaa huomioida että heinäelokuusaa kummassakin paikassa on se 30-35 astetta lämmintä, henk koht en lähtis sillä.kelillä pyöräilemään.. alkukesästä void onnistuakkin.
Kroatiaan ilman muuta. Mallorca on lähinnä nuorten brittien ja saksalaisten rälläyskohde.
Itse tykkään Palmasta. Mutta jos haluatte retkeilemään, ettekä kaupunkilomalle, niin varmaan Kroatia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomioida että heinäelokuusaa kummassakin paikassa on se 30-35 astetta lämmintä, henk koht en lähtis sillä.kelillä pyöräilemään.. alkukesästä void onnistuakkin.
Tämä on kyllä totta.. Valitettavasti lomaa on vain heinäkuu. Olisikin ihanaa, jos voisi matkustaa keväällä tai syksyllä!
Ap
Kroatiaan.