Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaisitko mielummin Kroatiaan vai Mallorcalle?

Vierailija
07.11.2016 |

Pohdin näiden kahden välillä. Kesälomasta kyse. Haluaisin lomalla patikoida luonnossa ja vuokrata polkupyörän.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan.

Vierailija
2/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän molemmista paikoista mutta Kroatia on mielenkiintoisempi.

Mallorca on pieni saari ja Alcudian, Magalufin ja Palman seutu (paitsi itse kaupunki) ei mua kiinnosta. Itärannikon pienet poukamat ja kylät sekä lännessä Soller on hienoja paikkoja.

Kroatia oli todella upea, ne maisemat, kaupungit, kylät ja ruoka. Lensin Splitiin ja sieltä sitten kierrettiin maaseutua aina Bosnian rajavuorille saakka. Lokakuussa oli vielä kuuma ja vesi uintilämmintä mutta turisteja ei ollut kuin kourallinen. Sai nauttia kaikesta ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaankaan.

Vierailija
4/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa lähtisin Mallorcalle. Mutta teillä on aikuismatka ja aktiivinen.... Ehkä Kroatia.

5/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan. Mun mielestä Mallorca on ylihinnoiteltu lomakohde, vaikka muuten kyllä sielläkin ihan kiva on lomailla.

Vierailija
6/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Mallikselle. Siellä on ihania uimarantoja, Palmassa kunnon kauppoja.

Vierailija
7/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustaisi kumpaankaan, sillä olen niin masentunut, ettei matkailu kiinnosta minua yhtään :(

Vierailija
8/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian matkaa suunnitellaan itse, joten vastaan Kroatia.

Vierailija
9/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorcalla olen käynyt, Alcudiassa. Voisin mennä toistekin, mutta saattaisin valita toisen kohteen. Kroatiassa en ole vielä käyynyt, joten  tässä tapaksessa saattaisin valita sen.

Vierailija
10/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan! Se on ehdottomasti listallani.

Vierailija
11/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksusta! Miten hyvin julkinen liikenne toimii Kroatiassa? Pääseekö rannikkoa pitkin helposti bussilla kylästä toiseen?

Ap

Vierailija
12/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida että heinäelokuusaa kummassakin paikassa on se 30-35 astetta lämmintä, henk koht en lähtis sillä.kelillä pyöräilemään.. alkukesästä void onnistuakkin.

Vierailija
13/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan ilman muuta. Mallorca on lähinnä nuorten brittien ja saksalaisten rälläyskohde.

Vierailija
14/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Palmasta. Mutta jos haluatte retkeilemään, ettekä kaupunkilomalle, niin varmaan Kroatia.

Vierailija
15/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida että heinäelokuusaa kummassakin paikassa on se 30-35 astetta lämmintä, henk koht en lähtis sillä.kelillä pyöräilemään.. alkukesästä void onnistuakkin.

Tämä on kyllä totta.. Valitettavasti lomaa on vain heinäkuu. Olisikin ihanaa, jos voisi matkustaa keväällä tai syksyllä!

Ap

Vierailija
16/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi