Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki mulle todella ilkeästi lasten läsnäollessa, enkä pääse siitä ylitse. Mies ei myöskään pyydä anteeksi.

Vierailija
07.11.2016 |

Olin lauantaina kaverilla saunassa ja sen jälkeen paikallisessa baarissa. En ihan muista loppuillan kuvioita, mutta joka tapauksessa heräsin kuuden jälkeen eteisen lattialta siihen että mun 6- ja 3-vuotiaat seisoo vieressä ja hokee äiti äiti äiti. Sanoin että äiti on väsynyt ja lepää vähän. Mutta lapset meni hakemaan miehen ja selitti että äitillä on joku hätä. Niin mies vaan totesi että ei sillä ainakaan hätä ole kun on kussut alleen. Kännissä se on. Ja sit mies paineli takasin nukkumaan.

Mulla kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin olkkarin sohvalle. Lapset seisoi vieressä koko ajan ja hoki että nouse äiti ylös nouse ylös.

Jälkeenpäin olin tosi pahoillani mutta myös vihainen miehelle. Miksi ei voinut sanoa jotain et äiti nukkuu kun in väsynyt.

Mulle ei yleensä käy näin koska en ota alkoa tyhjään vatsaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on hyvä opettaa jo pienenä, että kun on kännissä ja kusee alleen, on vaan "väsynyt".

Hieno malli, vuoden äiti.

Sinuna en ikinä enää joisi.

Vierailija
2/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikeassa, sinulla ei ollut hätää. Hänen ei myöskään tarvitse pyytää anteeksi sitä, että sinä sammuit eteisen lattialle ja kusit allesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella traumaattinen kokemus lapsille. Hienoa.

Vierailija
4/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheidylli Porvoosta.

Vierailija
5/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo.

Ja varmasti näin voi tapahtua mutta provon tästä tekee se ettei tämä äityli muka ymmärrä missä mättää..

Jos olisi oikeasti näin käynyt niin tämä äiti olisi asiasta varmaan hyvin hiljaa 😞

0/5

Vierailija
6/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se voinut auttaa mut ylös siitä. Ja mä en todellakaan ollut kussut housuun. Kun olen juonut vähän ja naurattaa, niin lorahtaa joskus housuun. Mulla on Tenat sitä varten mutta en nyt laittanut kun oli se sauna ilta. Ap

Vierailija
7/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä akka oot.

Vierailija
8/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuollaisia. Käyttävät lapsia nöyryyttämään puolisoa joka ei ole ollut mieliksi. Eivät välitä tippaakaan niiden traumoista.

Vierailija
9/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä oot kännissä ja sammut lasten nähden eteisee ja mies on tässä se joka on kamala? 

Vierailija
10/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä akka,miehellesi sanoisin että jätä se emakko.

tuohan olisi lasun paikka.

Vierailija
11/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentista päätellen ei ollut eka kerta.

Vierailija
12/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä oot kännissä ja sammut lasten nähden eteisee ja mies on tässä se joka on kamala? 

No enkä, vaan olen tullut yöllä kotiin ja nukahtanut eteisen lattialle, mistä lapaet mut löysi sitten aamulla.

Ja mies ei edes auttanut mua ylös siitä. Olisi voinut sanoa esim että oho äiti on kaatunut autetaan se sänkyyn, tai jotain.

Aikamoista kaksinaismoraalia palstalla, miesten ryyppääminen ja sammuminen on nähtävästi ok mutta naisia arvostellaankin eri kriteereillä.

Ap

Vierailija
13/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä nyt oot ton sopan ite keittänyt.

On ihan ok pitää hauskaa ja käydä välillä irrottelemassa, mutta kun itsensä juo tuohon kuntoon, niin.. hmmm... ja mieti nyt itekkin, tuskin säkään olisit kauheen suopeilla kommenteilla siunannut jos miehes olis kuset housussa maannut eteisen lattialla.

No, tosta vaan uuteen nousuun, ja älä toiste itteäs tohon kuntoon juo. Hyvä että pääsit ehjin nahoin kotio.

Vierailija
14/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin otsikon perusteella, että mies on käynyt käsiksi tai haukkunut, mutta se 'miehen väärä teko' olikin se, että sinä itse ryyppäsit itseltäsi tajun kankaalle lasten nähden???

Vierailija
15/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enkä, vaan olen tullut yöllä kotiin ja nukahtanut eteisen lattialle, mistä lapaet mut löysi sitten aamulla.

Ja mies ei edes auttanut mua ylös siitä. Olisi voinut sanoa esim että oho äiti on kaatunut autetaan se sänkyyn, tai jotain.

Aikamoista kaksinaismoraalia palstalla, miesten ryyppääminen ja sammuminen on nähtävästi ok mutta naisia arvostellaankin eri kriteereillä.

Ap

No ei se kännissä eteisee sammuminen mieheltäkää oo ookoo nii et lapset näkee... Mies ois joo voinu auttaa sut siitä röhnöttämästä mutta ei oo ok sulta sammuilla eteisee :D 

Vierailija
16/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä te halveksisistte ja voisitte tuntea ylemmyydentunnetta, jos aloittajan kaltaisia ihmisiä ei olisi?

Vierailija
17/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tapaus sattui Porvoossa,mies toimi ihan oikein. Surullista,että lapset joutuvat kokemaan tuollaista, mutta ei juoppoja kuulukaan paapoa, ei se motivoi parantamaan tapojaan.

Vierailija
18/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on todella huolestuttavaa juoda itsensä tuohon kuntoon. Sinun pitää syyttää itseäsi eikä miestä.

Vierailija
19/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse olisi tosta miehelle vihainen enemmänkin nolostuisin jos oma mies sanoisi tollee mun ja lasten kuullen ehkä vähä kärttyinen mutta en voi miestä syyttää että olen itse kussut housuihin ja tööterin kännissä makaavassa lattialla

Tällee sen ajattelisin ei toista voi syyttää mitä laukoo suustaan ja miehen ei ole pakko pyytää anteeksi rehellisyydestä 😕😮

20/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin kova muija, kusi alleenkin!! Joo, ylemmyyden tuntoa tai ei, ei voi juoda itseään tuohon kuntoon. Sulle olisi voinut sattua vaikka mitä. Toivottavasti oli kanuuna...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme