Miksi en pidä näistä ihmisistä?
Miehen työpaikkakavereita ja heidän vaimojaan. 30-40-vuotiaita.
Minut on pari kertaa kutsuttu miehen kylkiäisenä heidän pippaloihinsa (jonkun kolmikymppiset, tuparit yms.)
Minua kohtaan ovat sellaisia asiallisen ystävällisiä, mutta joku heissä tuntuu epämiellyttävältä. Miehet ovat ihan ok, mutta naisista saan epämiellyttäviä viboja.
Hymyilevät minulle ja toisilleen teennäisesti, puhuvat jotenkin alentuvaan sävyyn, kuin pikkulapselle. En saa heidän kanssaan mitään keskustelua aikaiseksi, koska vastaavat kaikkeen sellaisella teennäisen yllättyneellä katseella ja "älä? Ihan tosi?" Tyyliin.
Tulen yleensä toimeen kaikkien kanssa, mutta jotenkin saan näistä ihmisistä sellaisen kuvan että ovat pohjimmiltaan todella ilkeitä ja kylmiä, vaikka esittävät juuri päinvastaista.
Kukaan ei siis ole suoranaisesti ollut millään tapaa ilkeä.
Mies pitää näistä kavereista ja loukkaantuu jos en halua lähteä hänen seuralaisekseen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljainen tuppisuu eivätkä he jaksa hymistellä omituiselle hörhölle.
Idiootti...
Jos voisit tutustua heihin syvällisemmin niin he voisivat olla tosi kivoja.
No, sama touhuhan alkaa tytöillä jo nuorina: uusi tyyppi ei hevin pääse joukkoon.
Sama juttu oman miehen naispuolisten ystävien kanssa. Eivät mielellään kutsu mua mukaan juttuihin.
Ihan ymmärrettävää, ettet pidä. Heillä ei selvästikään ole hyvä olo nahoissaan, ehkä jotain itsetunto-ongelmia tai muita pettymyksiä yksityiselämässä. Tyypillistä käytöstä ihmisiltä.
Ja kuulostaa siltä, että haluavat sinun tuntevan itsesi jotenkin alempiarvoiseksi. Ei ihan tervettä.
Mun mielestä vastasit jo itse kysymykseesi, he käyttäytyvät sua kohtaan ärsyttävästi, vaikka se on hyvin hienovaraista. Siksi et pidä heistä. Syytä sille et luultavasti saa tietää.
Olet hiljainen tuppisuu eivätkä he jaksa hymistellä omituiselle hörhölle.