Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkettä vakavasti masentuneet

Vierailija
07.11.2016 |

Käyttävät? Siis tietysti eri lääkkeitä mutta mikä saa silmät jotenkin näyttämään vetistäviltä ja hitailta? Olen tavannut nyt pari lääkittyä ja heillä oli ihan samanlaiset silmät. Kiinnostaa, mikä lääke tämän aiheuttaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

2/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Sinä tapaat masennuslääkittyjä ihmisiä aivan jatkuvasti tietämättäsi sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse syön escitalopram 10mg eikä silmistäni ole vielä kukaan kommentoinut.

Vierailija
4/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee yksilöllistä. Minulla menee venlafaxin 75mg eikä mitään silmäongelmia.

Vierailija
5/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen silmistä näkee. Vakavaan masennukseen toimii parhaiten ECT ja magneettihoito. Lääkehoidosta ollaan pikkuhiljaa luopumasta lääkkeiden aiheuttamien haittojen vuoksi.

Vierailija
6/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee yksilöllistä. Minulla menee venlafaxin 75mg eikä mitään silmäongelmia.

Kyse ei ole silmäongelmista, vaan siitä että silmät näyttävät tietynlaisilta.  Sama ilmiö hyvin monilla käyttäjillä. Olen alalla toimistosihteerinä, ja sen katseen tunnistaa missä vaan. Kovia mömmöjä. Kyllä sen huomaa, uskokaa pois vaan.

Vierailija
7/13 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy henkilökunnalta, jos kerran olet alalla töissä. Tuollaiset kyyläävät besserwisserit kuuluisivat kyllä joihinkin muihin tehtäviin.

Vierailija
8/13 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alalla töissä tiedät että ohitsesi kulkee muitakin kun masentuneita ja monia ylilääkitään josta voi tulla "hitaita".... Itsellä menee monikin lääke mutta silmät vetistävät ihan vain kuvissa sisäilmasta

Vierailija
9/13 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lääkityillä silmät on oudon sameet eikä vetistävät.

Vierailija
10/13 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja psyykenlääkeannoksia vetävät on motorisesti hitaita, monesti pöhöttyneitä (lihominen kuuluu lääkkeisiin) "lääkezombeja" joiden silmät näyttävät sameilta. Mitä voi olettaa, kun lääkkeet on myrkkyjä? Vuositolkulla lääkkeitä vetäneillä voi olla vapinaa, pakkoliikehdintää yms.. Kyse erityisesti neurolepteistä ("antipsylooteista") ja jos niitä sotketaan bentsoihin sun muihin koktaileihin. Sen osaa ulospäinkin sanoa että vetää ison määrän noita.

Masennuslääkkeen vetäjän voi tunnistaa siitä, että pupillit on laajat. Osa saattaa mennä vähän maaniseksi ja käytös muuttua noita käyttäessään.

Vierailija
11/13 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat silmät voi liittyä SSRI-lääkkeiden sivuvaikutuksiin.

Vierailija
12/13 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun olevaan vakavasti masentunut, mutta mulla on aina ollut sumeat ja vetiset silmät. En tiedä onko tämä sumeus samaa kuin kuvaamasi hitaus.

Vierailija
13/13 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Venlafaksiinin ja mun pupillit oli niin laajentuneet että silmät näytti tosi oudoilta. Kaveri kysyi vitsillä mitä huumetta olen vetänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän