Mistä löytäisi erilaisen naisen?
Suurin osa tuollaisista noin 24-34v sinkkunaisista tuntuu olevan kovi bilettämään, lisäksi tindersormi viuhuu, ja harrastukset on shoppailu, tositv ja matkustelu.
Niin no tietenkin sitten on yh-mammulit, mutta en koe kyllä heitä yhtään sen paremmin itselleni sopivina. Saattaisin kyllä olla perheen perustamisesta kiinnostunut, mutta en halua perhettä ennen kuin olen rauhassa tutustunut naiseen.
Niin mistähän löytäisi naisen, joka olisi erilainen. Jossa olisi jotain mielenkiintoista, jotain syvällistä tai älyllistä. Ulkonäöllä on minulle melko vähän väliä. Tärkeämpää olisi, että nainen olisi kiinnostava (olen kai vähän poikkeuksellinen mies siinä, että minulle ei riitä pelkät tissit ja pimppi, naisessa pitää olla muutakin).
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi matkustelu on turn off Sinulle?
En jaksanut kirjoittaa tekstiseinää heti aloitukseen, niin tuli vedettyä vähän liian isolla pensselillä. Matkustelu sinänsä ei ole turn off, mutta sellainen matkustelu, mitä suuri osa naisista varsinkin sinkkuna harrastaa, ei kyllä kauheasti innosta. Tyyliin viikonloppu Lontoossa shoppaamassa, seuraavaksi viikonloppu Barcelonassa bailaamassa, ja seuraava loma viikko Välimerellä rannalla ja bailaamassa.
- aloittaja
Minulla on ehkä vieläkin pienet piirit, kun en tunne yhtäkään noin tekevää naista.
Ehkä se oli vähän karrikoitu, mutta tuollaista monien naisten matkustelu oikeasti on. Periaatteellisella tasolla voi luonto ja historia ja paikalliset kulttuurit jne kiinnostaakin, mutta sitten todellisuudessa siellä paikan päällä homma menee lähinnä shoppaamiseksi ja bilettämiseksi. Olen töiden puolesta kohtuullisen paljon naisten kanssa tekemisissä, teen teknologiahommia liittyen alaan, jolla on paljon naisia. Joten tiedän aika hyvin mitä "perusnaisten" matkailu on.
-aloittaja
Olin sinkkuna 6 vuotta, kunnes löysin poikaystäväni Tinderistä. Olen introvertti, en helposti päästä ihmisiä lähelleni, mutta silloin tällöin on kiva päästä juhlimaan (n. 3-4 krt/vuosi). Itse ainakin naisena törmäsin Tinderissä ja muissa nettipalvelussa monenlaisiin miehiin, mutta kyllä siellä ihmiset ovat myös tosissaan parisuhteen kanssa. Minua vain ei kovinkaan moni halunnut ennen poikaystävääni, koska olen alle 26-vuotiaiden mielestä tylsä. Kokeilepa huviksesi Tinderiä. Ei sen väliä, jos ei monenkaan kanssa natsaa. Riittää, että yksi on sopiva.
Haluan myös tietää. Itse kiinnostaa vain maksuttomat naiset, mutta tähän mennessä kaikki ovat vaatimaan maksua tavalla tai toisella.
Onko siis mielestäsi positiivinen asia, jos naisella ei ole mitään "omaa elämää" esim. harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mamma vastaa:
jos halaut henkilön, joka on kiinnostunut parsisuhteen hankkimisesta, niin eivätkö tämän päivän pareisuhdetta etisivät ole juuri siellä Tinderissä ja käyvät ulkona etsimässä kumppania?
tosi-tv:sta en istkään nauti, mutta mitä vikaa on matkustelussa?
Mitkä ovat omat harrastuksesi? niiden parista kannattaa sitä kumppania myös etsiä.
Tinder on mielestäni jo lähtökohtaisesti niin väärä tapa tutustua, että ihan periaatteesta en halua käyttää sitä. Tinderissä pyritään kiinnittämään huomio kaikkeen muuhun paitsi siihen, viihtyisikö toisen kanssa oikeasti pidempäänkin. Sovellus vaikuttaa ihan tarkoituksella rakennetulta niin, että käyttäjien on vaikea tuoda esiin mitään mikä liittyy siihen viihtyvätkö kaksi ihmistä oikeasti yhdessä pidemmällä aikavälillä.
t. aloittaja
Olen vuosi sitten eronnut, kuvailemasi kaltainen nainen, enkä ole ajatellut asentaa Tinderiä, juuri kuvaamastasi syystä. Olen tosin neljä vuotta toivomaasi vanhempi. Minut löytää todennäköisimmin OkCupidista sitten, kun miesten tapailu alkaa tuntua hyvältä idealta. Mutta olen todella nirso, koska ilmeisesti kaltaisiani naisia on todella vähän (näin ainakin miestuttavani kertovat), ja seuraani on tästä syystä kovasti tunkua. Hyvää tilanteessa lienee se, että mm. miehen varallisuus ja ulkonäkö tai muut perinteiset statuspiirteet eivät kiinnosta minua juuri lainkaan. Toisaalta persoonallisuuden osalta miehen pitääkin sitten olla aivan poikkeuksellisen kiinnostava ja viehättävä, jotta innostun.
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias kuvailemasi kaltainen nainen. Puhun ihmisille yleensä vain netissä ja ärsyttää miehet, jotka järkyttyvät siitä, että olen neitsyt tai että kirjoitan kirjakieltä. Puheet liittyvät yleensä vain seksiin, eivätkä he osaa puhua mitään sen syvällisempää. Olen alkanut menettää uskoani siihen, että löytäisin joskus miehen, jonka seurassa viihdyn.
Ei minua ainakaan haittaa, jos nainen kirjoittaa kirjakieltä. Itselläni päässyt ehkä vähän rapautumaan kirjoitusasu, kun en lue enää niin usein kirjoja, mutta yleisestihän kirjakieli kirjoituksessa kertoo usein vain siitä, että lukee kirjoja ja osaa sitä myöten kirjoittaakin kunnolla. Sehän on hyvä asia vaan. - aloittaja
Oma mies "löysi" minut serkkuni synttärijuhlissa, eli aika hiton hyvän sattuman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis mielestäsi positiivinen asia, jos naisella ei ole mitään "omaa elämää" esim. harrastuksia?
En ole sitä tarkoittanut. Hyvähän se on jos naisella on harrastuksia. En vain osaa kiinnostua naisista, joilla on ne tyypillisimmät harrastukset kuten shoppailu, Instagram-tilin päivitys, huonojen telkkusarjojen katselu jne.
Ihmeen paljon sä ap kuitenkin naisista tiedät, mutta mistä sä sitten kaivat nämä täysin toivottomat tapaukset, tiedät heidän menonsa ja tapansa jne? Sama kai se missä sitä tutustuu, vaikka Tinderissä, voihan jatkon hoitaa vaikka ilmoituksella "etsin etanapostiystävää". Tai etsin treffiseuraa shakkikerhoon tai mihin nyt sit ootte menossa. Sä vaan teet kaiken vaikeaksi.
Saattaa ap olla niin, että omat mielenkiinnon kohteesi onkin tavalla tai toisella lähempänä tuollaisia "perusnaisia" kuten heitä kutsut. jos kerran työssäsi kohtaat vain tuollaisia naisia, jotka bielttävät yms, niin jotenkin olet ajautunut sellaisiin opintoihin ja töihin, joissa et törmäää muunalaisin.
Eli jos muutat ielenkiinnon kohteistasi, huomaat, ettätähän saakka törmäämäsi naiset ovat vähemmistössä.
Mutta lähdetäänpä toisesta päästä liikkeelle: mitä sinä teet vapaa-ajallasi? Mitä harrastat, kenen kanssa liikut, miten vietät tyhjää iltaa, jos et tee kotitöitä tai ole harrastuksessasi? Millaisia ovat ystäväsi?
Mitä Sinulla on antaa syvälliselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon sä ap kuitenkin naisista tiedät, mutta mistä sä sitten kaivat nämä täysin toivottomat tapaukset, tiedät heidän menonsa ja tapansa jne? Sama kai se missä sitä tutustuu, vaikka Tinderissä, voihan jatkon hoitaa vaikka ilmoituksella "etsin etanapostiystävää". Tai etsin treffiseuraa shakkikerhoon tai mihin nyt sit ootte menossa. Sä vaan teet kaiken vaikeaksi.
En sano etteikö esimerkiksi TInderissä olisi joitain ihan kivojakin naisia, varmasti on. En vain jaksa sitä. En jaksa swaippailla Tinderiä eka viikkotolkulla, sitten viestitellä useamman naisen kanssa, ja lopulta tavata niistä muutaman, ainoastaan todetakseni, että en nyt sattunut osumaan tällä haarukoinnillaa niihin harvoihin kiinnostaviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi matkustelu on turn off Sinulle?
En jaksanut kirjoittaa tekstiseinää heti aloitukseen, niin tuli vedettyä vähän liian isolla pensselillä. Matkustelu sinänsä ei ole turn off, mutta sellainen matkustelu, mitä suuri osa naisista varsinkin sinkkuna harrastaa, ei kyllä kauheasti innosta. Tyyliin viikonloppu Lontoossa shoppaamassa, seuraavaksi viikonloppu Barcelonassa bailaamassa, ja seuraava loma viikko Välimerellä rannalla ja bailaamassa.
- aloittaja
Minulla on ehkä vieläkin pienet piirit, kun en tunne yhtäkään noin tekevää naista.
Ehkä se oli vähän karrikoitu, mutta tuollaista monien naisten matkustelu oikeasti on. Periaatteellisella tasolla voi luonto ja historia ja paikalliset kulttuurit jne kiinnostaakin, mutta sitten todellisuudessa siellä paikan päällä homma menee lähinnä shoppaamiseksi ja bilettämiseksi. Olen töiden puolesta kohtuullisen paljon naisten kanssa tekemisissä, teen teknologiahommia liittyen alaan, jolla on paljon naisia. Joten tiedän aika hyvin mitä "perusnaisten" matkailu on.
-aloittaja
Oletko kirkon atk-tukihenkilö tai vastaatko kirkon atk-palveluista? Siellähän naisia riittää. joskaan en ole kyllä yhtään pelkästään bilettävää, pelkästään tosi-teve:tä seuraavaa, shoppailevaa ( niin, ne palkatkin on pienet) tavannut.
Sama tietysti opettajakunnassa, kirjastolaitoksessa, hoitohenkilökunnassa, päivähoitohenkilökunnassa? Ihankoooikeasti olet sitä mieltä, että suurin osa opettajista on bilettävisä ja shoppailevia sekä tosi-tv.tä tuijottavia?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä. En biletä enkä käy juuri missään muualla kuin töissä, koska ei ole kavereita. Sosiaalista mediaa en anonyymien keskustelupalstojen lisäksi käytä samasta syystä ollenkaan, joten minua et löydä Tinderistäkään. Harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita ei ole. Kuulostanko unelmaltasi?
Etkö katso edes sarjoja tai leffoja? Teetkö mitään muuta vapaa-ajalla kuin olet netissä?
Olen tehnyt palkatonta harjoittelua kirjastoissa, tehnyt opettajien sijaisuuksia, lastenhoitajan sijaisuuksia ja seurakunnalla lastenohjaajan sijaisuuksia. voisin sanoa, että kaikki ovat todella naisvaltaisia työpaikkoja. matkoillaan pelkästään bilettävä, shoppaileva on totisesti harvinaisuus. tosi-tv:ta jotkut seuraa, mutta pääosin harrastukset ovat kirjallisuuden lukemista, puutarhahommia, kuorolaulua, kielten opiskelua, erilaisia naisten jumpparyhmiä, muuta kuntoilua, lenkkeilyä, teattereissa ja konserteissa käymistä...
Mitkä ovat ap sinun harrastuksesi ja mielenkiinnon kohteesi?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa ap olla niin, että omat mielenkiinnon kohteesi onkin tavalla tai toisella lähempänä tuollaisia "perusnaisia" kuten heitä kutsut. jos kerran työssäsi kohtaat vain tuollaisia naisia, jotka bielttävät yms, niin jotenkin olet ajautunut sellaisiin opintoihin ja töihin, joissa et törmäää muunalaisin.
Eli jos muutat ielenkiinnon kohteistasi, huomaat, ettätähän saakka törmäämäsi naiset ovat vähemmistössä.
Mutta lähdetäänpä toisesta päästä liikkeelle: mitä sinä teet vapaa-ajallasi? Mitä harrastat, kenen kanssa liikut, miten vietät tyhjää iltaa, jos et tee kotitöitä tai ole harrastuksessasi? Millaisia ovat ystäväsi?
Tällä hetkellä suuri osa ajasta ja henkisestä kapasiteetistä menee työjuttuihin. En halua paljastaa mitä teen työkseni ja millaista, mutta se ei ole ihan tavallista toimihenkilön 9-17 työtä. Työ on luovempaa kuin tavallisemmat ammatit, ja projektiluontoisempaa, ja voisi kai sanoa että myös harrastan työhöni liittyviä asioita.
Yleisesti kuitenkin pidän mm. taiteesta ja museoista ja tiedän melko paljon niin historiasta kuin kulttuurihistoriastakin, vaikka minulla ei mitään tutkintoa niistä olekaan. Lisäksi pidän luontoon liittyvästä reissaamisesta/ matkailusta, esimerkiksi pidemmistä pyöräreissuista, ja myös reppureissuista, vaikka viimeisestä pidemmästä reppureissusta onkin jo vuosia. Näiden lisäksi käyn jonkun verran kuntoilemassa kavereiden kanssa, ja joskus pubissa tuopilla myös kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tuollaisista noin 24-34v sinkkunaisista tuntuu olevan kovi bilettämään, lisäksi tindersormi viuhuu, ja harrastukset on shoppailu, tositv ja matkustelu.
Niin no tietenkin sitten on yh-mammulit, mutta en koe kyllä heitä yhtään sen paremmin itselleni sopivina. Saattaisin kyllä olla perheen perustamisesta kiinnostunut, mutta en halua perhettä ennen kuin olen rauhassa tutustunut naiseen.
Niin mistähän löytäisi naisen, joka olisi erilainen. Jossa olisi jotain mielenkiintoista, jotain syvällistä tai älyllistä. Ulkonäöllä on minulle melko vähän väliä. Tärkeämpää olisi, että nainen olisi kiinnostava (olen kai vähän poikkeuksellinen mies siinä, että minulle ei riitä pelkät tissit ja pimppi, naisessa pitää olla muutakin).
Kuulostat rasittavalta.
Kyllä meitäkin löytyy jotka ovat sitä rauhallisempaa, kotona viihtyvää sorttia :) Samaa pohdiskelen mutta miehissä. Yleisesti ottaen kotonaviihtyvään on huomattavasti vaikeampaa törmätä koska tuolla ulkona ei tule kanniskeltua mitään plakaattia siitä että on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä suuri osa ajasta ja henkisestä kapasiteetistä menee työjuttuihin. En halua paljastaa mitä teen työkseni ja millaista, mutta se ei ole ihan tavallista toimihenkilön 9-17 työtä. Työ on luovempaa kuin tavallisemmat ammatit, ja projektiluontoisempaa, ja voisi kai sanoa että myös harrastan työhöni liittyviä asioita.
Yleisesti kuitenkin pidän mm. taiteesta ja museoista ja tiedän melko paljon niin historiasta kuin kulttuurihistoriastakin, vaikka minulla ei mitään tutkintoa niistä olekaan. Lisäksi pidän luontoon liittyvästä reissaamisesta/ matkailusta, esimerkiksi pidemmistä pyöräreissuista, ja myös reppureissuista, vaikka viimeisestä pidemmästä reppureissusta onkin jo vuosia. Näiden lisäksi käyn jonkun verran kuntoilemassa kavereiden kanssa, ja joskus pubissa tuopilla myös kavereiden kanssa.
Mitä sen naisen pitäisi tehdä sinä aikana, kun sinulla menee kapasiteetti niihin työjuttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen naisen pitäisi tehdä sinä aikana, kun sinulla menee kapasiteetti niihin työjuttuihin?
Unelma, jonka toteutuminen on aika epäluultavaa, on että naisella itsellään olisi jotain kiinnostuksia aiheisiin, jotka jollain tavalla liittyvät omaan ammatilliseen suuntaani tai ainakin toisivat jonkinlaista synergiaa. Ja sitten perustettaisiin yritys, jonka kautta tehtäisiin ainakin osa-ajasta yhdessä hommia. Tämähän on tietenkin hyvin epäluultavaa toteutumisen kannalta, joten se ei ole mikään kynnyskysymys enkä etsi naista mitenkään tätä silmälläpitäen.
-aloittaja
Yliopistolta tai muista opinnoista.
Olen itse aikuisopiskelija ja olen opinnoissani tavannut paljon tosi fiksuja, kivoja ja vapaita nuoria ihmisiä, naisia ja miehiä. Kivaa seuraa ainakin kavereina ja tuttavina.