Mistä löytäisi erilaisen naisen?
Suurin osa tuollaisista noin 24-34v sinkkunaisista tuntuu olevan kovi bilettämään, lisäksi tindersormi viuhuu, ja harrastukset on shoppailu, tositv ja matkustelu.
Niin no tietenkin sitten on yh-mammulit, mutta en koe kyllä heitä yhtään sen paremmin itselleni sopivina. Saattaisin kyllä olla perheen perustamisesta kiinnostunut, mutta en halua perhettä ennen kuin olen rauhassa tutustunut naiseen.
Niin mistähän löytäisi naisen, joka olisi erilainen. Jossa olisi jotain mielenkiintoista, jotain syvällistä tai älyllistä. Ulkonäöllä on minulle melko vähän väliä. Tärkeämpää olisi, että nainen olisi kiinnostava (olen kai vähän poikkeuksellinen mies siinä, että minulle ei riitä pelkät tissit ja pimppi, naisessa pitää olla muutakin).
Kommentit (62)
mamma vastaa:
jos halaut henkilön, joka on kiinnostunut parsisuhteen hankkimisesta, niin eivätkö tämän päivän pareisuhdetta etisivät ole juuri siellä Tinderissä ja käyvät ulkona etsimässä kumppania?
tosi-tv:sta en istkään nauti, mutta mitä vikaa on matkustelussa?
Mitkä ovat omat harrastuksesi? niiden parista kannattaa sitä kumppania myös etsiä.
Nyt on miesten viikko, joten etsi itsellesi sen kunniaksi sellainen "erilainen nainen", jos ei kerran pillu tai tissit ole mitenkään olennainen piirre naisessa.
Täällä on yksi erilainen, syvällinen, ei-pubiruusu nainen. Mutta minä olen jo varattu, sori. :/
Olen kiinnostava, mutta minulla on lapsi. Yh-mammuli -sanan käyttö on kyllä turn-off kenessä tahansa ihmisessä. Vaikutat tyypiltä, joka ajattelee olevansa parempi kuin toiset, kun sinulla on varaa käyttää halveksuvia ilmaisuja ihmisistä, joilla on erilainen elämä kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
mamma vastaa:
jos halaut henkilön, joka on kiinnostunut parsisuhteen hankkimisesta, niin eivätkö tämän päivän pareisuhdetta etisivät ole juuri siellä Tinderissä ja käyvät ulkona etsimässä kumppania?
tosi-tv:sta en istkään nauti, mutta mitä vikaa on matkustelussa?
Mitkä ovat omat harrastuksesi? niiden parista kannattaa sitä kumppania myös etsiä.
Tinder on mielestäni jo lähtökohtaisesti niin väärä tapa tutustua, että ihan periaatteesta en halua käyttää sitä. Tinderissä pyritään kiinnittämään huomio kaikkeen muuhun paitsi siihen, viihtyisikö toisen kanssa oikeasti pidempäänkin. Sovellus vaikuttaa ihan tarkoituksella rakennetulta niin, että käyttäjien on vaikea tuoda esiin mitään mikä liittyy siihen viihtyvätkö kaksi ihmistä oikeasti yhdessä pidemmällä aikavälillä.
t. aloittaja
itse olen yh-mammuli, mutta omia ystäviäni löytää: Raamattupiireistä, kansalaisopiston ja kirjaston lukupiireistä, SPR:n vapaaehtoistyöstä, Pelastusarmeijan vapaaehtoistyöstä, seurakuntien vapaaehtoistyöstä.
Erilaisita kielten piireistä, jumpparyhmistä, tanssikursseilta...
Kannattaa myös mennä neulontapiireihin, kudontapiireihin yms. Siellä löytää naisia. Saattavat olla sinua ainakin sukupolven vanhempia, mutta heillä voi olla monta tytärtä, kummityttöä, naapurintyttöä, joita voi sitten esitellä sinulle ( miespuolinen ystäväni löysi tuolla tavalla vaimonsa. tutustui ensin niihin anoppiehdokkaisiin, antoi itsestään hyvän kuvan, ja kas kummaa kun yht´äkkiä oli tyttäriä hakemassa niitä äitejään niistä eri piireistä.)
Minä saattaisin tietää, ystäväni on juuri tuo tuollainen, mutta... hän on valitettavasti jo varattu. Voih, kumpa sinulle tulisi oma rakas kumppani jostain vastaan, sellainen joka olisi vapaa. <3 Ai, mut kysymykseen... jonkun harrastuksen kautta, lenkkipolulla, kirkossa, jonkun toisen ihmisen kautta?
Tässä yksi. En käytä tinderiä tai somea muutenkaan ja ostan tavaraa/vaatteita vain kun on tarve.
En kyllä tiedä mistä samanhenkisiä miehiä lähtisi etsimään, nykymaailma tuntuu niin pinnalliselta ettei kohtaamisia juuri tule ellei ole täydessä tällingissä baaritiskillä roikkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostava, mutta minulla on lapsi. Yh-mammuli -sanan käyttö on kyllä turn-off kenessä tahansa ihmisessä. Vaikutat tyypiltä, joka ajattelee olevansa parempi kuin toiset, kun sinulla on varaa käyttää halveksuvia ilmaisuja ihmisistä, joilla on erilainen elämä kuin sinulla.
Ei yh-mammuli ollut halveksuva ilmaisu. Onhan äidillinen huolehtivaisuus ihan hyvä piirre naisessa. En vain pysty siihen, että pitäisi mennä jonkinlaiseen perhekuvioon suoraan. t. aloittaja
Miksi matkustelu on turn off Sinulle?
Kategorisoit ihmisiä liian helposti. Tyrmäät henkilön joka juhlii ja käyttää tinderiä kuvittelemalla heidät kaikki samaan laatikkoon. Luokittelen siispä sinut heikkolahjaiseksi yhtä suurella yleistämisellä.
Henkilö saattaa vaikuttaa "bilehileeltä" sinkkuna, mutta parisuhteessa haluta aivan normaaleja rauhallisia asioita. Olla syvällinen ja älykäs ja "erilainen".
Et voi sen perusteella tietää toisen arvoista ja syvällisyydestä yhtikäs mitään, jos hän juhlii tai käyttää tinderiä.
Täällähän minä. En biletä enkä käy juuri missään muualla kuin töissä, koska ei ole kavereita. Sosiaalista mediaa en anonyymien keskustelupalstojen lisäksi käytä samasta syystä ollenkaan, joten minua et löydä Tinderistäkään. Harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita ei ole. Kuulostanko unelmaltasi?
Monet ovat ilmeisesti erilaisia mutta häiriintyneet rikkoutuvat avujen puutteessa. Silloin tulee paljon vesivahinkoja jeikä pikkuhousut lämmitä.
Olen 22-vuotias kuvailemasi kaltainen nainen. Puhun ihmisille yleensä vain netissä ja ärsyttää miehet, jotka järkyttyvät siitä, että olen neitsyt tai että kirjoitan kirjakieltä. Puheet liittyvät yleensä vain seksiin, eivätkä he osaa puhua mitään sen syvällisempää. Olen alkanut menettää uskoani siihen, että löytäisin joskus miehen, jonka seurassa viihdyn.
Finderella kirjoitti:
Kategorisoit ihmisiä liian helposti. Tyrmäät henkilön joka juhlii ja käyttää tinderiä kuvittelemalla heidät kaikki samaan laatikkoon. Luokittelen siispä sinut heikkolahjaiseksi yhtä suurella yleistämisellä.
Henkilö saattaa vaikuttaa "bilehileeltä" sinkkuna, mutta parisuhteessa haluta aivan normaaleja rauhallisia asioita. Olla syvällinen ja älykäs ja "erilainen".
Et voi sen perusteella tietää toisen arvoista ja syvällisyydestä yhtikäs mitään, jos hän juhlii tai käyttää tinderiä.
Mietin samaa. ystäväni löysi miehensä tuota kautta. Kuuluu Mensaan, on koulutettu, hyväsydäminen, antelias, on maksanut kummilapsen koulutusta ulkomaille, osallistuu vapaaehtoistyöhön, lukee kirjoja ja lehtiä myös muilla kuin kotomaisilla kielillä, ei tuhlaile, muistaa toisten synttärit ja juhlat ja antaa lahjat, on "bilettänyt" kerran eli ylppäreissä, kun koko luokka mentiin ravintolaan, harrastaa kokkausta ja leivontaa, kirjontaa, pitsinnypläystä...
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut kirjoittaa tekstiseinää heti aloitukseen, niin tuli vedettyä vähän liian isolla pensselillä. Matkustelu sinänsä ei ole turn off, mutta sellainen matkustelu, mitä suuri osa naisista varsinkin sinkkuna harrastaa, ei kyllä kauheasti innosta. Tyyliin viikonloppu Lontoossa shoppaamassa, seuraavaksi viikonloppu Barcelonassa bailaamassa, ja seuraava loma viikko Välimerellä rannalla ja bailaamassa.
- aloittaja
Voisi kuvitella, että yliopistoissa vilisee varsinkin joillakin aloilla sellaisia naisia. Tosin mikä on sinun mielestäsi kiinnostava? Et avannut sitä yhtään. Paitsi että ei saa käyttää tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut kirjoittaa tekstiseinää heti aloitukseen, niin tuli vedettyä vähän liian isolla pensselillä. Matkustelu sinänsä ei ole turn off, mutta sellainen matkustelu, mitä suuri osa naisista varsinkin sinkkuna harrastaa, ei kyllä kauheasti innosta. Tyyliin viikonloppu Lontoossa shoppaamassa, seuraavaksi viikonloppu Barcelonassa bailaamassa, ja seuraava loma viikko Välimerellä rannalla ja bailaamassa.
- aloittaja
Minulla on ehkä vieläkin pienet piirit, kun en tunne yhtäkään noin tekevää naista.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä. En biletä enkä käy juuri missään muualla kuin töissä, koska ei ole kavereita. Sosiaalista mediaa en anonyymien keskustelupalstojen lisäksi käytä samasta syystä ollenkaan, joten minua et löydä Tinderistäkään. Harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita ei ole. Kuulostanko unelmaltasi?
Jos meillä synkkaisi yhteen ja olisi mukavaa yhdessä, niin silloin varmasti olisit unelmani. Sitähän on vaikea sanoa tässä kohtaa, mutta luultavampaa se ainakin on kuin se, että joku biletyttö olisi unelmani.
-aloittaja
En tiedä. Annoit itsestäni negatiivisen vaikutelman listaamalla kaikki ei-toivotut piirteet. Eikö olisi parempi keskittyä siihen, mitä ominaisuuksia naisessa tulisi olla ja etsiä sellaista.