Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi erilaisen naisen?

Vierailija
07.11.2016 |

Suurin osa tuollaisista noin 24-34v sinkkunaisista tuntuu olevan kovi bilettämään, lisäksi tindersormi viuhuu, ja harrastukset on shoppailu, tositv ja matkustelu.

Niin no tietenkin sitten on yh-mammulit, mutta en koe kyllä heitä yhtään sen paremmin itselleni sopivina. Saattaisin kyllä olla perheen perustamisesta kiinnostunut, mutta en halua perhettä ennen kuin olen rauhassa tutustunut naiseen.

Niin mistähän löytäisi naisen, joka olisi erilainen. Jossa olisi jotain mielenkiintoista, jotain syvällistä tai älyllistä. Ulkonäöllä on minulle melko vähän väliä. Tärkeämpää olisi, että nainen olisi kiinnostava (olen kai vähän poikkeuksellinen mies siinä, että minulle ei riitä pelkät tissit ja pimppi, naisessa pitää olla muutakin).

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varmaan näitä "erikoisia" ihmisiä, en tiedä kun en tunne "valtavirran edustajia" koska tuollainen kuvailemasi elämäntyyli masentaa itseäni.

Viihdyn kotona, harvemmin jaksan enää opintojen jälkeen lähteä muualle kuin koiran kanssa ulos koska sosiaalinen maailma väsyttää introverttia..

Baareissa käyn vain päiväsaikaan silloin tällöin, iltaisin en niissä viihdy. Jos käyn ulkona niin käyn hevi/rokkikeikoilla fiilistelemässä hyvää musiikkia.

Olen luonnonuskovainen ja kirjoitan harrastuksenani runoja, pidän matkustelusta mutta en bilettämisen vuoksi vaan koska haluan nähdä maailmaa enemmän. 😊

Vierailija
62/62 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan