Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto haukkui synnyinmaansa Iso-Britannian lehdistölle: Suomessa ei ole mitään, minun oli pakko päästä

Vierailija
07.11.2016 |

– Ihmiset kysyivät, että miksi osallistun ohjelmaan. Asia on vain niin, että Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoo Daily Starin mukaan.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on ihan super rasittava, hyvä, että lähti. Vielä kun sais sen naaman ja typerät jutut pois mediasta, niin avot!

Ei kyllä tule mieleen kuka tuo edes on. Mielikuva tulee jostain 7:n bimbosta.

Vierailija
82/85 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura jonka piti lähteä nousuun.. Nyt opettaa laulua netissä. Näin käy kumppani on managerina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ura jonka piti lähteä nousuun.. Nyt opettaa laulua netissä. Näin käy kumppani on managerina

Riippuu vähän. Esim. Sharonin avulla Ozzysta tuli elämää suurempi. 

Vierailija
84/85 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ainoa. Vähän väliähän täältä paskasta maasta joku on muuttamassa.

Pois muuttaminen on vähän eri asia kuin haukkua kotimaansa

Minä asun myös Lontoossa ja en minä tuota mitenkään nähnyt tuota Suomen haukkumisena, vaan ihan faktana. Etenkin jos henkilöä kiinnostaa ura ja esiintyminen niin tottakai miljoonakaupungissa on enemmän mahdollisuuksia kuin syrjäisessä Suomessa. Varmasti paljon helpompi saada alan kontakteja jne.

Vierailija
85/85 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ainoa. Vähän väliähän täältä paskasta maasta joku on muuttamassa.

Pois muuttaminen on vähän eri asia kuin haukkua kotimaansa

Minä asun myös Lontoossa ja en minä tuota mitenkään nähnyt tuota Suomen haukkumisena, vaan ihan faktana. Etenkin jos henkilöä kiinnostaa ura ja esiintyminen niin tottakai miljoonakaupungissa on enemmän mahdollisuuksia kuin syrjäisessä Suomessa. Varmasti paljon helpompi saada alan kontakteja jne.

No ne piirit nyt vaan hieman isommat Lontoossa ja tietty New Yorkissa. Kuka tahansa kynnelle kykenevä lähtee pikku Suomesta jos tahtoo kansainväliskesi tähdeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi