Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto haukkui synnyinmaansa Iso-Britannian lehdistölle: Suomessa ei ole mitään, minun oli pakko päästä

Vierailija
07.11.2016 |

– Ihmiset kysyivät, että miksi osallistun ohjelmaan. Asia on vain niin, että Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoo Daily Starin mukaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kansa kannustetaan tuollaista takinkääntäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainoa. Vähän väliähän täältä paskasta maasta joku on muuttamassa.

Vierailija
4/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En nyt näe, että tuossa mitään haukkumista on. Toteaa asiat siten kuin ne ovat.

Vierailija
5/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateellinen kun et itse uskalla tehdä yhtään mitään vastaavaa.

Vierailija
6/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyksen tuomat eurot valuuu ulkolaisten organisaatioiden ja managerien laariin ja Saara palaa häntä koipien välissä nauttimaan eläkettä ja muita etuuksia. Tämä maa, jossa ei ole mitään on kustantanut ilmaisen koulutuksen, jne...Kyllä olen kateellinen ja katkera.

Vierailija
7/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois muuttaminen on vähän eri asia kuin haukkua kotimaansa

Vierailija
8/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille win-win. Saara pystyy muuttamaan pois ja suomalaisten ei tarvitse katsella sita.

Vierailija
9/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on ihan super rasittava, hyvä, että lähti. Vielä kun sais sen naaman ja typerät jutut pois mediasta, niin avot!

Vierailija
10/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko kommentista itseesi vai mitä ihmettä varten tämä aloitus, ap? En ole Saaran fani ja mielestäni hän on tylsä, mutta minusta hän on voinut todellakin kokea noin. Miten se on minulta tai meiltä muilta suomalaisilta pois?

Vierailija
11/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan kateellinen kun et itse uskalla tehdä yhtään mitään vastaavaa.

Kauanhan se eka kateus -kortti kestikin, ja jopa ilman kummempaa logiikkaa. =D

Pelaa seuraavaksi rasisti, fasisti ja basisti -kortit.

Vierailija
12/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois muuttaminen on vähän eri asia kuin haukkua kotimaansa

Haukkua, tyrsk. Sanoipa pahasti, ulinaaaa! Ootko asunut Lontoossa? Siellä kaikki on vähän makeempaa kuin mikään ikinä Suomessa, jos show-elämästä puhutaan.

Vierailija
13/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hänelle täällä on? Pelkkää haukkumista, ikuiseksi kakkoseksi ja häviäjäksi tuomittu, epäaito ja katoamaton. Jos ei ura täällä lähde lentoon niin fiksuahan se vaan on sitten yrittää muualla!

Vierailija
14/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, katoamaton=karismaton

Vierailija
15/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmeen negatiivisesti joku muutenkin ottaa Saaran puheet menestyksen mahdollisuuksien vertailusta. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään Nokia, jonka lähteminen Suomesta veisi kenenkään leivän suusta. Saarahan vain tarkoitti, ettei hänellä ollut mahdollisuuksia menestyä Suomen kaltaisessa maassa, koska täällä show-kulttuuria ei oikeastaan ole, toisin kuin Lontoossa.

Vierailija
16/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen, heti haukkuu Suomea kun mahdollista. Ironista koska hän on samanlainen kuin ne suomalaiset, jotka haukkuvat häntä sanomalla, että tylsä, huono, toivon että tippuu. 

Ei ihme, että tällaisesta maasta haluaa muuuttaa pois. :) Niim berseestä.

Vierailija
17/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo on, ei hän tuollaisia esityksiä Suomessa pystyisi vetämään, ja tuollaiselle yleisölle.

Ihan samanlaisia puheita on muuten Karita Mattilalla. Hän kokee samoin että Suomessa ei ole mitään ja täällä häntä pidetään vain ylpeänä diivana. Ei aio muuttaa takaisin.

Vierailija
18/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo haukkumista? Eikö se ole fakta että Suomi on todella pieni maa?

Vierailija
19/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kansa kannustetaan tuollaista takinkääntäjää.

Niin? Haluatko sinä sitten pitää Saaran Suomessa? Jos nyt löisi ensin läpi Britanniassa ja sitten mielellään vielä USA:ssa jotta muuttaisi rapakon toiselle puolelle ja lakkaisi kirtämästä näitä kotimaisia kykykisoja toinen toisensa perään.

Vierailija
20/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, negatiivisuus pois, ette vaan ymmärrä kulttuuria. Itse suuri Nasima kirjoittaa kolumnissaan suurin piirtein tyyliin "On hienoa olla suomalainen", ja kehuu Saaraa monella sadalla palstamillimetrillä. Uskokaa Nasimaa, hän on vuoden pakolainen muutaman vuoden takaa jo, eli aito ja oikea afgaa...eiku finski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi