Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto haukkui synnyinmaansa Iso-Britannian lehdistölle: Suomessa ei ole mitään, minun oli pakko päästä

Vierailija
07.11.2016 |

– Ihmiset kysyivät, että miksi osallistun ohjelmaan. Asia on vain niin, että Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoo Daily Starin mukaan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo haukkumista? Eikö se ole fakta että Suomi on todella pieni maa?

No eihän tämä pieni ole, vaan harvaan asuttu. Saara yrittää luoda imadoa siitä että on nousemassa kurjuudesta menestykseen ja yrittää antaa kuvan että Suomi on kehitysmaa. Tuhkimotarina.

Vierailija
22/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ainoa. Vähän väliähän täältä paskasta maasta joku on muuttamassa.

Pois muuttaminen on vähän eri asia kuin haukkua kotimaansa

Haukkua, tyrsk. Sanoipa pahasti, ulinaaaa! Ootko asunut Lontoossa? Siellä kaikki on vähän makeempaa kuin mikään ikinä Suomessa, jos show-elämästä puhutaan.

Tuo on eri asia kuin haukkua kotimaansa. Ei Somaliassakaan mitään ole mutta ei ne hauku kotimaataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Saara on sanonut, ettei osaa englannin kieltä kovin hyvin, joten myös lauseensa saattavat olla lyhyempiä, kuin mitä ne olisivat kun pystyisi täydellisesti asian selittämään omalla kielellään? Saaralle tsemiä!!

Vierailija
24/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sanoi ettei ole mitään = älkää matkustako suomeen

Vierailija
25/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tämä pieni ole, vaan harvaan asuttu. Saara yrittää luoda imadoa siitä että on nousemassa kurjuudesta menestykseen ja yrittää antaa kuvan että Suomi on kehitysmaa. Tuhkimotarina.

Hän viittasi viihdemaailmaan. Joku Lontoon tarjonta ylittää jo parissa viikossa sen mitä Suomessa on koko vuoden aikana.

Vierailija
26/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksen otsikko oli kirjoitettu kärjekkäästi. Suomi on pieni maa. Vaikka onhan täällä tukku laulajia ja esiintyjiä, jotka pärjäävät täällä näihin piireihin nähden tosi hyvin, ajatellaan vaikka Loiria, Sillanpäätä, Koivuniemeä jne. Hyvän pohjan täällä useat muusikot saavat meidän hyvästä ja ilmaisesta koulutuksesta, Aaltokin on tainnut käydä Sibelius-Akatemian.  Jos isoille lavoille ja komeisiin spektaakkeleihin haluaa, meillä on pari musikaalia per vuosi - muualla on hurjasti enemmän valinnan varaa. Mutta toisaalta, on kyllä hirveä kisa esiintymismahdollisuuksistakin. 

Vierailija
27/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa ihmiset median lukutaitoa!! Otsikkoja revitään ihan mistä vain ja esim. Saara ei todellakaan ole haukkunut Suomea, vain todennut että Suomi on pieni maa ja hänelle se ei pysty tarjoamaan menestystä- mikä on aivan totta!!

Oikeasti opetelkaa lukemaan, älkääkä uskoko kaikkea mitä lehdissä lukee!!

Vierailija
28/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuskin briteistä on suomeen tultu showmeiningin perässä aikaisemminkaan. Jos tulevat niin ihan muuta etsimään. Esim luontoa ja hiljaisuutta.

Vierailija
29/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ainakaan minua loukannut. Olen itse ajatellut samaa, kun englantilaiset ovat arvostelleet sitä, että jo Suomessa kilpailuissa menestynyt artisti tulee heidän "reviirilleen". Että tajuavatkohan he, ettei se vaan nyt ole ihan sama. Ei Suomessa Saaralla juurikaan ole mahdollusuuksia edetä. Vähän ihmisiä, väärä esiintymiskieli ja muutenkin...

Vierailija
30/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään hänelle... siis sellaisia areenoita joita hän kaipaa. Ei hän puhunut Suomesta matkakohteena tai muutenkaan yleisemmin.

Vierailija
31/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole yhtään väärässä, tuommosia paskakikkareita palvova kansa ei ole enempää ansainnut.

Kun eihän täältä oikeasti ole ikuna mitää mailmankuuluja muusiikkoja löytynyt, senhan sanoo jo euroviisut.

Vierailija
32/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomi aivan säälittävä paikka. Ilmasto on hirveä, veroja maksetaan todella paljon kaikesta, mutta silti kaikesta karsitaan. Hintataso korkea. Pelkkää metsää ja erämaata suurin osa. Täällä pumpataan keinotekoisesti rahaa syrjäseuduille. Pähkinäsaaren rauhan raja pitäisi ottaa käyttöön. 

En ihmettele, että Saara sanoo noin, varsinkin kun tulee pohjoisesta, missä ihmisen ei edes kuuluisi asua. 

Vierailija
33/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Luulisi jokaisen tajuavan, että hän tarkoittaa: Ei mitään hänelle, uran kannalta, sen kannalta mitä hän haluaisi tehdä. 

Vierailija
34/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä muuttaisi Lontooseen vaikka voittaisin 10 miljoonaa lotossa. Olin siellä viime kesänä ja silmiä kirveli kun oli ilma niin täynnä paskaa.

Vierailija
35/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Suomen "taajamista" on todella ankeita paikkoja. En nyt ole turvapaikanhakijoiden tulon kannalla, mutta heille oli tullut Keski-Euroopan perusteella aivan väärä kuva Suomesta. Suomen taajamassa on muutama kauppa, liike ja kirpputori, pankit on jo taidettu lakkauttaa ja siinä se sitten onkin. Loppu on korpea. 

Vierailija
36/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat fiilikset kuin Saaralla.

Tuntuu että en pysty Suomessa hengittämään vapaasti. Saattaa toki kohdallani johtua siitä että olen joutunut kouluaikana pahasti kiusatuksi ja myöhemminkin saanut kuulla olevani outo ja vääränlainen. Tuntuu että en ole kelvannut oikein mihinkään omana itsenäni. Vain silloin olen tullut hyväksyksi kun olen vetänyt jotain roolia tai pönöttänyt jääpuikko perseessä.

Briteissä olen saanut olla oma itseni ja minusta on jopa pidetty siellä. Parhaat ystäväni ovat edelleen siellä. En lainkaan ymmärrä miksi muutin takaisin Suomeen 😞

Vierailija
37/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän viittasi viihdemaailmaan. Joku Lontoon tarjonta ylittää jo parissa viikossa sen mitä Suomessa on koko vuoden aikana.

Se tarkoittaa myös että kilpailu on kovaa ja alalle pyrkijöitä on paljon. Vaikka saisi vakituisesti työtä esiintyjänä, ei se silti tarkoita että on kovin tunnettu. Esim. Lontoon metrossa ja liukuportaissa kun on aina teatterimainoksia musikaaleista ja muista esityksistä, niin niissä ei ole ikinä yhtään Suomessa tunnettua nimeä.

Vierailija
38/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa ihmiset median lukutaitoa!! Otsikkoja revitään ihan mistä vain ja esim. Saara ei todellakaan ole haukkunut Suomea, vain todennut että Suomi on pieni maa ja hänelle se ei pysty tarjoamaan menestystä- mikä on aivan totta!!

Oikeasti opetelkaa lukemaan, älkääkä uskoko kaikkea mitä lehdissä lukee!!

Siellä ei ole MITÄÄN. Millaisen kuvan tuollainen antaa lukijalla SUOMESTA

Vierailija
39/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuskin briteistä on suomeen tultu showmeiningin perässä aikaisemminkaan. Jos tulevat niin ihan muuta etsimään. Esim luontoa ja hiljaisuutta.

Esim kulttuurin takia voitaisiin tulla mutta entäs nyt kun Suomessa ei ole MITÄÄN

Vierailija
40/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö miten niin haukkui?

Tottahan tuo kaikki on, mutta en nyt näe että mitä sen kummempaa haukkumista tuossa kommentissa oli. Taitaa olla niin, että väkisin täällä yritetään vain keksiä syitä, miksi vihata Saaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän