Aavistan, että tänään tapahtuu jotain hirveää
Kommentit (10)
Mulla on tunne että huomenna tapahtuu jotain hirveää.. Trump valitaan presidentiksi.
Ei vielä, amerikan vaalit on vasta huomenna ja toisaalta tuloksia alkaa tulla keskiviikkona suomen aikaa.
Tai oikeastaan tuosa valitaan vasta valitsijamiehet jotka valitsevat presidentin virallisesti joulukuussa.
Oho. Kunpa ei tapahtuisi mitään hirveää.... toivottavasti se olisikin hirveään ihanaa. ? Joskus hirveään ihanaan takaa kyllä paljastuu hirveään hirveää... ja joskus hirveään hirveän takaa paljastuukin hirveään ihanaa.
Mulla ei ole. Ihan hyvä rauhallinen fiilis. Elämä jatkuu niinkuin ennenkin.
Syyskuussahan oli niitä maailmanloppujuttuja, että maapallon viimeiset päivät on käsillä. Niiden ennustajat hävisivät palstoilta, kun elämä jatkuikin.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussahan oli niitä maailmanloppujuttuja, että maapallon viimeiset päivät on käsillä. Niiden ennustajat hävisivät palstoilta, kun elämä jatkuikin.
Se on aina "kohta" tulossa.
Ihan kuin taloudellinen riippumattomuus Zinzinossa tai muussa verkostohuijauksessa.
Minulle hirveät asiat tapahtuu jostain syystä aina ryppäinä. Esim. saman päivän aikana saan kielteisen päätöksen KELA-hakemukseen, läheinen on kiidätetty sairaalaan, pankkikortti on vaurioitunut eikä toimi ja illalla löydän reidestäni selittämättömän ruhjeen ja päädyn googlen kautta lukemaan erilaisista sairauksista, joista se voi johtua tms.
Tällaisia ryppäitä on tapahtunut jo monta kertaa. Mistä se voi kertoa?
minulmakin ollut yöstä ast tunne oijoi