Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto haukkui synnyinmaansa Iso-Britannian lehdistölle: Suomessa ei ole mitään, minun oli pakko päästä

Vierailija
07.11.2016 |

– Ihmiset kysyivät, että miksi osallistun ohjelmaan. Asia on vain niin, että Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoo Daily Starin mukaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Suomi aivan säälittävä paikka. Ilmasto on hirveä, veroja maksetaan todella paljon kaikesta, mutta silti kaikesta karsitaan. Hintataso korkea. Pelkkää metsää ja erämaata suurin osa. Täällä pumpataan keinotekoisesti rahaa syrjäseuduille. Pähkinäsaaren rauhan raja pitäisi ottaa käyttöön. 

En ihmettele, että Saara sanoo noin, varsinkin kun tulee pohjoisesta, missä ihmisen ei edes kuuluisi asua. 

Iso-Brtianniassako on hyvä ilamsto ja hintatso matala eikä mistään karsita?

Vierailija
42/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kamalasti laittaisi painoarvoa iltapäivälehtien juttuihin, joissa viitataan toisten iltapäivälehtien juttuihin...

Vaikka en siis Saarasta oikein itse tykkääkään, niin kyllähän tuo nyt vaan on totta, mitä hän puhuu. Hänhän on aina Suomessakin yrittänyt olla isompi kuin mitä Suomen musiikkimarkkinat "sallivat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä muuttaisi Lontooseen vaikka voittaisin 10 miljoonaa lotossa. Olin siellä viime kesänä ja silmiä kirveli kun oli ilma niin täynnä paskaa.

Niin, juuri tästähän tässä ketjussa olikin kysymys. Meille on aivan se & sama, missä joku kotiseuturakas kyrvätperäläinen haluaa asua.

Vierailija
44/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä puheet kuuluu käsikirjoitukseen.  Lue YLE:n juttu asiasta.  Saara tekee vain mitä formaattiin kuuluu, ja nyt hänelle on kirjoitettu tämmöinen osa pienestä peräkylästä suureen maailmaan päässeenä tuhkimona, joka laulaa kuin enkeli.

Vierailija
45/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ennemmin haukkunut suomalaiset, ei suomessa ole itsessään mitään vikaa.

Mutta suomalaiset on maailman kateellisin kansa, eikä täällä osata iloita toisen puolesta, saati toivoa hyvää kanssaihmisille.

Vierailija
46/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä saaralle ollut ainakin ilmainen peruskoulutus, auratut tiet, katuvalot jne jne.

Vierailija
47/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin asian niin, että suuria tavoitteleville artisteille ja bändeille Suomessa ei todellakaan ole mitään. Mietitään nyt esim. HIM, The Rasmus, Sunrise Avenue, Nightwish...

Vierailija
48/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ennemmin haukkunut suomalaiset, ei suomessa ole itsessään mitään vikaa.

Mutta suomalaiset on maailman kateellisin kansa, eikä täällä osata iloita toisen puolesta, saati toivoa hyvää kanssaihmisille.

Näytä yksi lehtijuttu jossa on haukuttu Saara Aaltoa.

Iso-Britanniassa on useita Saaraa haukkuneita artikkeleita ja somessa on haukuttu ja erilaisilla foorumeilla ja Youtube kommenttilaatikossa.

Vierailija
49/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa X Factoryssä on ollu kyllä historiallisen huono taso. Miettikää sillon ku oli esim. Leona Lewis - se on oikea stara. Ujo tyttö, jonka ei tarvinnu lässyttää turhia vaan anto taidon puhua puolestaan.

Vierailija
50/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on suurempi kuin Britannia.

Pinta-alaltaan.

Vierailija
51/51 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olis heti paljon enemmän ku saatais väkiluku isommaksi. Sisämarkkinat olis isommat eli olis myös enemmän tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä