Punkkari poika käy hermoille
Meillä siis 3 muuta lasta. Terveitä ja ihania kunnollisia lapsia, joista yksi vielä taapero.
Ongelmana on epäsiisti, huono käytöstapainen ja epäkunnioittava esikoiseni joka aina ollut jotenkin "erikoinen". Poika on 17 ja väittää olevansa Punkkari.
Pojalla niin huonot käytöstavat ollut jo 2 vuotta sekä joka lauseessa kirosanoja. Alkaa väsyttää jo tuollainen käyttäytyminen.
Naapureiltakin pitää piilotella hullun näköistä lastani. Tätä kun kaksi vuotta on jo kestänyt alkaa jo ottaa päähän. Helvetti kun en ymmärrä miksi poika ei voisi edes laittaa hiuksensa pois tuosta irokeesistä tai edes peseytyä.
En tiedä mitä enään tehdä, saisinko jostain apua ongelmaani, vai voiko pojan siirtää johonkin perhekotiin? Tuota ei enää kauvaa jaksa katsoa tota ryypiskelemistä ja tyttöjen tuomista kotiin..
Kommentit (62)
TEE SIITÄ SUN SEKSIORJA!! KAIKKI ELÄVÄ KANNATTAA KÄYTTÄÄ!!!
Tää keskustelu on melko turmeltu 😂
Ihan perus teinihommaa. Meillä saman tapanen ongelmatapaus, vaikka onkin toki ihana lapsi. Välillä tuntuu että on ainoa joka joutuu kokemaan tuommosia lapsensa kanssa, mutta oikeasti, sister you're not alone!
Tästä keskustelusta on 4 versiota 😂
Vierailija kirjoitti:
Punkkari 2016, oivoi. Eikö nuoret keksi enää mitään omaa, kun pitää 40 vuotta vanhoja alakulttuureita harrastaa? Aika epätoivoista.
No, mun kohdalla ainakin edelleen on pääasiassa kyse musiikista. Vai pitääkö alkaa kolmekymppisenä kuuntelemaan Sillanpäätä?
Missä iässä pitää lopettaa punk-musiikin kuuntelu mielestäsi?
Olen 47v nainen ja kuuntelen mitä haluan. En enää pukeudu punkkarityyliin, mutta ei senkään pitäisi olla kenenkään ongelma vaikka niin tekisinkin.
Vierailija kirjoitti:
TEE SIITÄ SUN SEKSIORJA!! KAIKKI ELÄVÄ KANNATTAA KÄYTTÄÄ!!!
Niin mitä
:DDDD
No jos ei puhuminen auta niin ei sitten mikään
Olin nuorena samanlainen (nykyään 27 vee mies). Kannattaa vaan antaa pojan kasvaa.
TÄÄ KESKUSTELU ON KULTAA
"Punkkarista eroon-niksit" vaikuttavat ihan hiton hyviltä!
Kertokaahan lisää, niin voisin miettiä, miten pääsen itsestäni ja elämäntavastani eroon..? Hmm..
:D
Up up up up up !!! Tarvitaan PUNTALA FESTAREILLE vähä RRRRRRunkkumatskuu!
Upitamme nyt kunnolla. Miksi poikasi ei ole toimiva osa yhteiskuntaa?:(( hitto vieköön! Kyllä kaikki järjestyy anneli.
Samaa mieltä. Heitä pihalle!