Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia määriä juot alkoholia tavallisena baari-iltana?

Vierailija
06.11.2016 |

Minkä ikäinen olet ja sukupuolesi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmiset juo baarissa 3-4h aikana vain 3-4annosta. Sehän on vaivaset annos/h.

Vierailija
22/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi join kolme siideriä, shotin ja kolme drinkkiä.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v nainen. Alkuun 6-7 A-olutta. Baarissa pari isoa tuoppia keskikaljaa sit alkaa tekee mieli jotain muuta ja hörppäsen 3 kossurussiania, ehkä myös pari shottia ja sen jälkeen vielä tuoppi tai kaks. Ei mene muisti ja käyttäydyn sivistyneesti. Ennen ryyppäsin 2-3krt/kk mut nyt oon ilmeisesti tullut juoppoelämäni tienpäähän eikä oo tehny mieli pariin kuukauteen.

Vierailija
24/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti parista lonkerosta sellaisiin määriin että menen laskuissa sekaisin ja itken aamulla tarkistaessani tilini.

Vierailija
25/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelevasti parista lonkerosta sellaisiin määriin että menen laskuissa sekaisin ja itken aamulla tarkistaessani tilini.

Ja olen siis parikymppinen nainen.

Vierailija
26/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vahvaa olutta. N53.

Vierailija
27/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 4-5 annosta. En voi juoda paljon, kun tulee vain huono olo. Muutamasta lasillisesta hyvänmakuisia juomia nautin, sellainen pikkuruinen hiprakka myös kiva mutta kunnon humalaa inhoan. 

N26

Minulla ihan sama raja ja mieluiten ruoan kanssa nautittuna, tulee jo tosiaan huono olo juodessa.

Kyllä on tosi hurjia määriä joillakin tässä ketjussa =0

Vierailija
28/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasia viiniä tai 2-3 G&T:tä. En ole koskaan ollut kunnon kännissä, mutta toisaalta en krapulassakaan. N30

Vierailija
29/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aloitellessa menee 5-8 annosta alkoholia, baarissa juon yleensä aika vähän, ehkä 1-4 annosta. Juon alkoholia yleensä aika vähän, niin olen noilla määrillä yleensä aika sekaisin. Baarissa käyn muutaman kerran vuodessa ja silloin juon kyllä aina humalahakuisesti. Selvin päin baarissa ei ole ollenkaan viihtyisää, mutta humalassa pääsee tunnelmaan ja nauttii tanssilattialla joraamisesta. Krapula tulee toki seuraavana päivänä, mutta muutoin tulee hyvä olo kun pääsee irroittautumaan arjesta, ja mukavaa iltaa tulee muisteltua vielä viikkoja jälkikäteen. N26

Vierailija
30/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kavereiden kanssa, niin max neljä annosta, yleensä viiniä, eli 4x12 cl.

Jos miehen kanssa, niin menee enemmän, ehkä 5x16 cl. Isokokoinen mies kuluttaa paljon ja sitä menee vähän vahingossa.

N48

Vierailija
31/31 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä illan aikana menee pullo viiniä ja 6-pack siideriä/lonkeroa.

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän