Ajattelin värjätä hiukset harmaaksi
Laitanko tehosteväriksi vaaleanpunaista, turkoosia vai vaaleansinistä?
Kommentit (21)
Todennäköisesti laitat noita kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten wt olet.
Määrittele wt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti laitat noita kaikkia.
Näillä näkymin en.
Ap
Minun mielestäni havittelemasi hiukset muistuttavat jotain vanhaa valkoista t-paitaa, joka on ensinnäkin siintynyt harmaaksi ja toisaalta pyörinyt pyykissä vahingossa jonkin värjäävän vaatteen kanssa, siitä hailu punainen tai sininen väri. Todella epäsiisti.
Jos joku on wt, niin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäninhavittelemasi hiukset muistuttavat jotain vanhaa valkoista t-paitaa, joka on ensinnäkin siintynyt harmaaksi ja toisaalta pyörinyt pyykissä vahingossa jonkin värjäävän vaatteen kanssa, siitä hailu punainen tai sininen väri. Todella epäsiisti.
Jos joku on wt, niin tämä.
http://www.haircolorsideas.com/wp-content/uploads/2015/09/Twist-of-pink…
http://www.haircolorsideas.com/wp-content/uploads/2016/08/Ashy-Purple-t…
http://cdn.fashionisers.com/wp-content/uploads/2016/08/granny_silver_gr…
Mä en saa noista mitenkään vanhaa pilalle mennyttä valkoista t-paitaa mieleen.
Ap
Siriina kirjoitti:
sähkönsinistä
Sekin olisi tietysti yksi vaihtoehto. :)
Ap
Harmaa on ihan mummuväri.Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa on ihan mummuväri.Ei jatkoon.
Entäs sitten?
Ap
Miksi sinä täällä kyselet, anti mennä!
Riippuu mikä väri sopii parhaiten sun ihoon ja silmiin. Mutta yleisesti ottaen äänestän vaaleanpunaista.
Oot vähän jälkijunassa jopa Suomen mittakaavassa. So last season.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut harmaat hiukset aiemmin ja nyt haluan uudestaan. Sillä ei oo väliä onko se muodissa vai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut harmaat hiukset aiemmin ja nyt haluan uudestaan. Sillä ei oo väliä onko se muodissa vai ei.
Ap
Älä selitä.
Meinasin ensin että turkoosia, mutta noissa kuvissa pinkki oli kivoin, laita sitä! :)
Minkähän takia jotkut hiukset ovat "aina muodissa" (vaikka olkapäille ulottuvat, kevyesti kerrostetut tummanruskeat hiukset) mutta toisten kohdalla pitää vikistä läst siisoneista tai wt:stä. Plääh. Kivaa kun on erilaisia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä selitä.
Lopeta länkyttäminen idiootti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ensin että turkoosia, mutta noissa kuvissa pinkki oli kivoin, laita sitä! :)
Minkähän takia jotkut hiukset ovat "aina muodissa" (vaikka olkapäille ulottuvat, kevyesti kerrostetut tummanruskeat hiukset) mutta toisten kohdalla pitää vikistä läst siisoneista tai wt:stä. Plääh. Kivaa kun on erilaisia hiuksia.
Varmaan koska klassisuus, mikä on mun mielestä plääh.
Ap
Kuulostaa kivalta, mutta värin ylläpito tulee olemaan vaikeaa! Jos ylläpidät harmaata väriä esim värillisellä hoitoaineella, tehosteväri kärsii ja päinvastoin 😐
Värin ylläpitäminen on lähes välttämättömyys koska muuten tuollaiset näyttää yleensä parin viikon päästä aika kamalalta...
Riippuu miten wt olet.