Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmastomuutosdokumentti Before the Flood

Vierailija
06.11.2016 |

Onko moni katsonut? Tänään vielä katsottavissa youtubessa, kannattaako katsoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut. Ei sinänsä antanut uutta tietoa, kun olin jo valmiiksi aika hyvin asioista perillä.

Hienoa, miten vaikutusvaltaisia ihmisiä haastateltu, ja miten yhtä mieltä he olivat tarvittavista toimista - niin paljon ja niin pian kuin mahdollista. Ei ole aikaa hukattavaksi.

Kerratakseni yksittäisen ihmisen olennaiset valinnat:

Syö vähemmän nautaa ja possua (jos vaihdat kaiken naudan kanaan, vähenee ruokasi CO2-päästöt 80%!!)

Panosta uusiutuvaan energiaan (valitse tuulisähkö tai aurinkosähkö. Sähkösopimus on helppo kilpailuttaa vaikka heti! Eikä muuten ole kallista.)

Kiinnitä huomiota ajamiisi kilometreihin (turhat kilometrit pois)

Lamppujen vaihto yms on hienoa bonusta, mutta nämä ovat ne olennaiset asiat, joihin voi vaikuttaa. Itse lisäisin vielä, että lentomatkustamista voisi karsia - lennä edes Thaimaan sijaan Keski-Eurooppaan.

Toki dokumentista kävi selväksi, että yksittäisten ihmisten teot eivät riitä. Silti ne ovat olennaisia.

Vierailija
2/3 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta oli, miten haitallista palmuöljyn tuotanto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin, suosittelen kyllä! Visuaalisesti hieno, di caprio hyvä kertojaääni ja haastattelija, materiaalia oli kerätty ympäri maapalloa! Yllättävää oli se miten paljon jenkeissä lobataan eri tv-ohjelmissakin ilmastonmuutoksen olevan huijausta! :-o

Aika toivoton olo kyllä tämän planeetan puolesta, voi kun voisi itse tehdä jotain enemmän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme