Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko yhteyttä entisen hyväksikäyttäjäni naiseen?

Vierailija
06.11.2016 |

Minua käytti hyväksi eräs mies, kun olin alaikäinen. Enkä ollut ainoa uhri. Tästä tuli myös poliisikeissi. Nyt sain kuulla, että tämä mies on hankkinut naisen toiselta puolelta Suomea, varmaan estääkseen sen, ettei hän vahingossakaan ole kuullut näistä asioista mitä tapahtui.

Olen varma, ettei tämä nainen tiedä, mitä mies on tehnyt ja mistäs sen tietää, vaikka tyyppi olisi jatkanut samaan malliin. Aiempienkin hyväksikäyttöjen aikaan oli avosuhteessa oman ikäisen kanssa, suhde sitten luonnollisesti päättyi kun asiat tulivat ilmi. Mitä pitäisi tehdä? Rehellisesti sanottuna uskon, ettei mies ole tehnyt "parannusta" ja enpä hänelle edes soisi mitään onnea, kun pilasi minun ja monien muiden elämän.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tuomionsa kärsinyt, niin miksi meinaat jahdata häntä lopun ikääsi?

Jokin tarinassasi ei täsmää.

Sanotaanko näin, että tuomio ei edes ollut oikeudenmukainen, koska kaikkea ei tullut esille koko tutkinnan aikana. Tarina ei ehkä mielestäsi täsmää sen takia, koska en halua kertoa tarkasti asioista, en halua tulla tunnistetuksi. Jos selittäisin koko jutun alusta loppuun, ymmärtäisit miksi harkitsen asiaan puuttumista. Etkö sinäkin haluaisi tietää jos kumppanillasi olisi pimeä rikollinen historia, joka mahdollisesti voi jatkua tähän päivään asti?

Ap

Eli olet kostoretkellä, ja jakamassa "omaa oikeuttasi". Kuten jo arvasinkin.

Kannattaisiko mennä vaikkapa terapiaan?

Kävin psykologilla ja psykoterapiassa asian aiheuttamien traumojen ja lieveilmiöiden takia yhteensä lähes 5 vuotta, osan aikaa vielä tapahtumien ollessa käynnissä. Joten olen jo aika hyvin onneksi saanut käsiteltyä tunteeni, muuten en edes olisi tässä..

Kyseessä ei ole kosto, jos kostaisin niin palkkaisin esimerkiksi jonkun hakkaamaan sen tyypin ja saisin siitä mielihyvää. En usko saavani mielihyvää siitä, jos ilmoitan naiselle, vaan lähinnä tunnen itseni surulliseksi naisen puolesta.

Mutta minusta oikein teko on se, että nainen vähintään tietää totuuden. Jos hänestä on ok olla yhdessä tuomitun seksirikollisen kanssa ja mahdollisesti altistaa omat tai läheisten lapset hänelle, niin asia ei sitten kuulu minulle. Ja jos hän tästä jo tietää, minun kertomani tiedot eivät vaikuta tilanteeseen millään lailla, koska hän on siinä tapauksessa hyväksynyt miehen ja ottanut riskin. Ajattelen aikalailla myös niitä naisen mahdollisia lapsia.. en halua kenenkään kokevan samaa mitä itse koin.

Ap

Vierailija
22/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei petä koskaan. Edes sellainen hirveä rikos kuin LAPSEN SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ ei säästä UHRIA loanheitolta.

Jaksamista ja onnea elämääsi, ap.

Ja loanheittäjät, menkää itseenne ja miettikää edes hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin kiva miesvihasatu, mutta  ainoa neljää lasta hyväksikäyttänyt mies oli tuomion saadessaan 80-vuotias. 

Tunnetpa sinä hyvin kaikki Suomen seksuaalirikostapaukset.

Vierailija
24/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tyypistä on artikkeli vanhemmat.fi:ssä tai muussa totuusmediassa, niin laita linkki naiselle jotenkin.

Vierailija
25/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kuulostaa oikealta unelmien mieheltä. Not. Miten tuollainen kehtaa elää itsensä kanssa? Voi kumppaniparkaa...

Kannattaa tosin ottaa huomioon, että on olemassa myös sairaita naisia, jotka tietoisesti seukkaavat hyväksikäyttäjien kanssa. On pieni mahdollisuus, että nainen tietää jo.

Vierailija
26/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tuomionsa kärsinyt, niin miksi meinaat jahdata häntä lopun ikääsi?

Jokin tarinassasi ei täsmää.

Mies kärsii tuomionsa, kuten kaikki muutkin kriminaalit, uhrin kärsiessä huomattavasti kauemmin.

Jokin sinussa ei täsmää.

Vierailija
27/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin kiva miesvihasatu, mutta  ainoa neljää lasta hyväksikäyttänyt mies oli tuomion saadessaan 80-vuotias. 

Sori, mutta ei ne kaikki tule iltasanomiin. Vai tilaatko joka viikko joka käräjäoikeudesta kaikki tiedot hyväksikäyttötapauksista? Mahtaa tulla kalliiksi.

Vierailija
28/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomittiinko mies aidosti ja mistä?

Vaikutat nimittäin omasta mielestäni sekopäiseltä stalkkerilta, kuin uhrilta.

Kiitos vaan syvällisestä luonneanalyysistä. Mies tuomittiin neljästä eri lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. En lähde erittelemään sen tarkemmin tekoja, koska ne eivät tähän asiaan millään lailla kuulu.

Ap

Eli kylän 18v amisjonne  uikututti  teiniritsoja Corollassaan?

Ihan yhtä tuomittavaa ja rikollista tuokin on, jos ikäeroa on monia vuosia. Esim. 18 v ja 13-14 v.

Vierailija
29/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä anonyyminä jokin viesti, esim ne pöytäkirjat tai kehoitus tilaamaan ne. On sitten naisen vastuulla haluaako selvittää enemmän.

Vierailija
30/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluaisin tietää. Nainenhan tekee jatkosta sit päätöksen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi