Mulla on "oravapillu" - siis mitä ihmettä viimeöinen mies sillä tarkoitti?
Olin illalla viihteellä ja baarista lähti puolituttu mies matkaan.
Hän lähti hetki sitten kotiinsa ja lähtiessä halasi hellästi ja suuteli.
Mutta samalla sanoi minua oravapilluksi. !!!
Mitä ihmettä?
Oliko tämä vain hänen omaa huumoriaan vai halusiko latistaa minun fiiliksen?
Mielestäni meillä oli ihan kiva ja herkkä yö, eikö ollutkaan hänen mielestään?
Kommentit (87)
Oravapillu, elikkä imupillu, se on harvinaista nannaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Oravapillu, elikkä imupillu, se on harvinaista nannaa!!!
Vielä kun siinä on lehtevät huulet niin kyllä, mukava kokonaisuus!
Nähtävästi kansanomaisella sanalla on eriäviä merkityksiä. Olen kuullut sellaisen selityksen, että tarkoittaisi keskimääräistä taempana sijaitsevaa vulvan aukkoa, siis samaa kuin takavi**u. Imevä vi**u taas on minulle tuntematon. Kansankieliset sanat eivät ole merkitykseltään tarkoin vakioituja.
Urbaanisanakirja kuitenkin mainitsee vain imevän merkityksen, ei takaista. "
"Yksityisetsivä 26.4.2011"
"Oravapillu eli lypsypillu tai imupillu on naisen elin, joka supistelee yhdynnän aikana voimakkaasti ja imee siitintä sisäänsä. Lypsävä pillu on harvinainen. Siihen vaikuttavat voimakkaat sisemmät lantionpohjan lihakset ja emättimen tiukkuus. Kunnon oravapillu kiipeää kalun vartta ylös ja alas."
Mies näyttää pyrkineen ihastuksissaan kehumaan ap:tä, lausumaan tunnustuksen korkeasta laadusta. https://uraanisanakirja.com/word/oravapillu/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
baarista lähti puolituttu mies matkaan.
Mutta samalla sanoi minua oravapilluksi. !!!
Mitä ihmettä?
Oravapillu tarkoittaa helppoa naista. Tuntemattomista noin puhutaan, mutta kyllähän sinä puolitutunkin näkökulmasta sellaiselta vaikutat.
Eikä tarkoita vaan se tarkoittaa sellaista tavaraa, joka oikein imee sisäänsä ja vielä laukeamistenkin jälkeen pitää ihanasti otteessaan. Tuo on seksin saralla naisen sellainen ominaisuus jotta sillä saa anteeksi monta muuta asiaa.
Mitä vittua,penishän on pelkkää lihasta.
Se keräilee pähkinöitä ja piilottelee niitä.
Oravapillu on totta. Harvinainen se on. Seksi voi olla erinomaista myös ilman sitä.
Varmasti yhtä harvinainen kuin palstaincelien mahtikalut jotka laukaisee naisen kuin naisen pelkällä ulkonäöllään
En osaa sanoa olenko saanut oravapillua mutta yksi nainen kauan sitten tarjosi tavaraa joka oli treenattu polkupyörä spinningissä. Se osasi kyllä tehdä kaikkea ja vielä vähän enemmän.
Onko se siis tavallinen orgasmi mutta sata kertaa voimakkaampana se supistelu? Tasan kerran oon elämässäni saanut ison O:n ja todellakin meinasi taju lähteä itseltä. Silloin siitä jäikin aika iso kammo, koska se koko vartalossa tuntunut supistelu, hyökyaalto ja ilotulitus oli jo too much. Onneksi ei ollut miesparkaa siinä touhussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mtäh? Koskaan kuullutkaan?
Eli tyypillinen av-mamma, joka ei treenaa lihaksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua,penishän on pelkkää lihasta.
Millä sä kuset jos sun kulli on täyttä lihaa?
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa olenko saanut oravapillua mutta yksi nainen kauan sitten tarjosi tavaraa joka oli treenattu polkupyörä spinningissä. Se osasi kyllä tehdä kaikkea ja vielä vähän enemmän.
Ratsastajilla on tiumimmat pillunlihakset.
Tuttu juttu. Olen ollut oravapillun kanssa naimisissa koko ikäni. Kehunutkin vaimon oravapillua jo vuosia siitä lähtien kun ymmärsin miksi pillu ollut niin maaginen.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Olen ollut oravapillun kanssa naimisissa koko ikäni. Kehunutkin vaimon oravapillua jo vuosia siitä lähtien kun ymmärsin miksi pillu ollut niin maaginen.
Eli vaimosi on orava?
Vierailija kirjoitti:
Hyi jos joku mies kutsuisi mua pilluksi niin saisi ympäri korvia!
Aah ennen täällä on ollut tervettä kirjoittelua!
Vierailija kirjoitti:
Mullaki on kuulema sellanen. Aluks ihmettelin, että miks uus mies aina tulee ekalla kerralla niin nopeasti ja pitää ääntä.
Mutta lähtee yhtä nopeasti? Onko naamasi sittenkin kuin oravalla?
Uskoisin, että oravapillun käyttäytyminen liittyy jotenkin samaan refleksiin kuin vaginismi, mutta positiivisessä mielessä. Pillu ottaa välittömästi sisääntyöntyvästä kullista kiinni kovassa kiimassaan. Puristuu heti kullin varren ympärille ja pitää siitä kiinni niin kauan kunnes orgasmi laukaisee jännityksen. Orgasmissä emätin supistelee alhaalta ylös tehden lypsävän vaikutuksen. Ihmettelen ettei tätä ole missään tutkittu ja vaginismia pidetään vain negatiivisenä ominaisuutena. Itselleni asia on tuttu kuin olen ollut naimisissa oravapillun kanssa.
Tuossa vaginismista. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00368
Hyi mikä termi. Hirveetä miten karmeeta suomi voi joskus olla. En ole vielä koskaan törmännyt kivaan alakertaa tarkoittavaan sanaan. Niitä ei vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä termi. Hirveetä miten karmeeta suomi voi joskus olla. En ole vielä koskaan törmännyt kivaan alakertaa tarkoittavaan sanaan. Niitä ei vaan ole.
Mun mies sanoo linnuksi! Musta söpöä.
Jos ei pysty, niin miehessä vikaa. Naiminen on tekniikkalaji.