Mulla on "oravapillu" - siis mitä ihmettä viimeöinen mies sillä tarkoitti?
Olin illalla viihteellä ja baarista lähti puolituttu mies matkaan.
Hän lähti hetki sitten kotiinsa ja lähtiessä halasi hellästi ja suuteli.
Mutta samalla sanoi minua oravapilluksi. !!!
Mitä ihmettä?
Oliko tämä vain hänen omaa huumoriaan vai halusiko latistaa minun fiiliksen?
Mielestäni meillä oli ihan kiva ja herkkä yö, eikö ollutkaan hänen mielestään?
Kommentit (108)
tämmöstä naiset oli muinoin lähiidässä kultaa ja kaikkia arvokkaampia
Vierailija kirjoitti:
Squirrels love nuts:)
Mikä nuts on miehellä kiveksetkö, ai nekin op imaisee sisään
"Oravapillu" tarkoittaa pientä, tiukkaa ja söpöä hässäkkää!
Ole siis otettu, sillä se oli kehu - joskin asian olisi ehkä voinut muotoilla toisinkin!
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimitys on Lahna..
Ai lahna?? Kiimaisempaa pillua ole olemassakaan kuin kunnon oravapillu. Mutta ei sekään itsestään syty.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luullut, että sillä tarkoitetaan pillua, jossa on pohja. Normaalisti kalu menee tyveä myöten. Kerran tapasin naisen, jonka pilluun kaluni ei mennyt kuin puoleen väliin. Takaapäin ei yhtään enempää. Tätä jäin ihmettelemään.
Olisit ottanut sukkikset pois jalasta ennen panemisen alottamista.
Kerran olen päässyt oravapillua nussimaan. Minun keskikokoa pienempi kullinikin sai mahtavat puristukset ja lypsyn. Neidille minun varustukseni ei ilmeisesti ollut riittävä, vaikka hän ilmeisesti orgasmin saikin. Uusintaa hän ei halunnut, vaan testasi ja kelpuutti kaverini.
Vierailija kirjoitti:
"Oravapillu" tarkoittaa pientä, tiukkaa ja söpöä hässäkkää!
Ole siis otettu, sillä se oli kehu - joskin asian olisi ehkä voinut muotoilla toisinkin!
Toinen nimitys on lypsypillu. Meikäläiselle harvinaista herkkua. Vaimolla ei ole, mutta yh-Lauralla on. Hän on vain kovin kysytty.
Oravapillu tarkoittaa värkkiä joka näyttää nyljetyltä oravalta.
Sanonnan alkuperä on ajoissa jolloin oravannahat toimivat valuuttana.
Vierailija kirjoitti:
Puhut ihan potaskaa. Oravapillun niimi tulee siitä, että lypsäessään kullia syvemmälle tuntuu kuin orava kiipeäisi kullin vartta pitkin. Ne tietää jotka on kokeneet, eikä se unhohdu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut ihan potaskaa. Oravapillun niimi tulee siitä, että lypsäessään kullia syvemmälle tuntuu kuin orava kiipeäisi kullin vartta pitkin. Ne tietää jotka on kokeneet, eikä se unhohdu ikinä.
Noin puhuu aito copypaste ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu aito copypaste ukko.
Puhut edelleen paskaa. Tiedän mistä puhun kun ollut koko ikäni oravapillun kanssa. Mutta oravapillun nimeä käytetty kyseistä värkistä suomessa jo aikojen alusta ja perimätietona. Kannattaisi vähän sivustää itseään
Vierailija kirjoitti:
Tuota tarkoitinkin: Noin puhuu kaiken kokenut copy-paste tyyppi 😂
Siis sinulla on hyvä pillu miehen mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Tarkoittaa pillua joka on yhtä pieni kuin oravilla ja jonka vain pieneläimiä nussineet tunnistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tuskalliselta. Oravat kiipeävät upottamalla terävät kyntensä puun kaarnaan.
Tuuhean karvainen tietenkin ja haisee kuin metsäneläin.
Onpa idioottimaisen huonosti toimiva kielikuva, vaikka miltä kantilta katsoisi.
Minä olen luullut, että sillä tarkoitetaan pillua, jossa on pohja. Normaalisti kalu menee tyveä myöten. Kerran tapasin naisen, jonka pilluun kaluni ei mennyt kuin puoleen väliin. Takaapäin ei yhtään enempää. Tätä jäin ihmettelemään.