I phone 5, onko huono puhelin?
Olisi sopivan hintainen kun lapselle tulee. Onko se huono vai hyvä puhelin?
Kommentit (13)
Ihan hyvä ja näppärä puhelin.
Minulla on se itselläni ja pojalla 11.v on ko.puhelin myös. Pojalla se on todella kovassa käytössä ja kestänyt hyvin. Vaikuttaa olevan siihen tyytyväinen.
Suoja kannattaa todellakin ostaa.
Hinta/laatu-suhde mielestäni kohdallaan.
Mulla on 5s ja tää on ollut ihan loistava puhelin. Mutta joo ehdottomasti ne suojakuoret, panssarilasi myös. Vähän surkeaa kun lähisukulaispoika rikkonut jo 2 puhelintaan kun "ei hän eikä äiti tykkää kuorista".
Hyvä puhelin ihan tällai aikuisellekin niin mikä jottei lapselle, sopivan pieni ja kevyt pienille käsille. Itse vaihdoin juuri valtavan kokoisesta android-puhelimesta tähän vitoseen ja oon niin tyytyväinen! Kädet ei enää väsy puhelinta pidellessä!
Tosi hyvä puhelin. Meillä eka iPhone 5 oli ensin minulla käytössä pari vuotta ja nyt ollut lapsella yli vuoden. Ei koskaan puhelimessa, mitään ongelmia.
Suojakuoret on käytössä.
Hah, hah! Kädet ei väsy puhelinta pidellessä! Mikä pakko sitä luuria on koko ajan kädessä pidellä, vai onko tietyllä ihmistyypillä luuri kasvanut kiinni käpälään?
Tuntuu todella jälkeen jääneeltä lippulaiva-androidin jälkeen. Ei ole virransäästötilaa, jumii ja näppis on huono. Ei ole edes mitään mahdollisuutta itse parannella ilman takuun raukeamista. Nörtille aivan paska valinta tai niille, jotka vaativat puhelimelta kätevyyttä. Nyt käytössä 6s ja onhan tämä osittain askel taaksepäin saman hintaluokan androidiin verrattuna. Tykkään kuitenkin simppelistä, kauniista käyttiksestä ja hyvästä kamerasta.
Vierailija kirjoitti:
Hah, hah! Kädet ei väsy puhelinta pidellessä! Mikä pakko sitä luuria on koko ajan kädessä pidellä, vai onko tietyllä ihmistyypillä luuri kasvanut kiinni käpälään?
No nyt kyllä innostuit, tartuit ja kärjistit. Isoa puhelinta pitää melkein kaksin käsin selata (..vaikka sitten uutisia, verkkopankkia.. Jos nämä kelpuutat syiksi pitää puhelinta kädessä ?) jottei käsi väsy. Myös pitkät puhelut on vähän rasittavia jos puhelin on kauhean suuri. Nykyään kun pienempiä puhelimia ei oikeastaan ole jollei kelpuuta jotain parinkympin ei-älypuhelinta. No, ainakaan itse en tykännyt liian isosta luurista, iPhone 5/5s on just kätevän kokoinen mun pikku kätösille. :) Terkuin neiti nro. 4
Makuasioita. Minä pidän iPhonesta, joku toinen vannoo androidien nimeen ja kolmannet pitävät tiukasti kiinni vanhoista Nokioistaan.
Vanha. Kauankohan saa enää mitään päivityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella jälkeen jääneeltä lippulaiva-androidin jälkeen. Ei ole virransäästötilaa, jumii ja näppis on huono. Ei ole edes mitään mahdollisuutta itse parannella ilman takuun raukeamista. Nörtille aivan paska valinta tai niille, jotka vaativat puhelimelta kätevyyttä. Nyt käytössä 6s ja onhan tämä osittain askel taaksepäin saman hintaluokan androidiin verrattuna. Tykkään kuitenkin simppelistä, kauniista käyttiksestä ja hyvästä kamerasta.
Kaipailet androidia, mutta silti käyttis kaunis? Siis mikä nyt on hyvin ja mikä ongelma? Ja vastaus kysymykseen, 5s on hyvä puhelin.
Muuten hyvä, sanotaan ihan 9+, mutta akunkesto olis voinu olla parempi ja näyttö meni aika pienestä rikki.
Loistava ja kestävä mutta osta sille suoja ja kunnollinen kannellinen niin kestää 10 v !