Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehellä ei alkanut seisomaan vaikka otin s#ihin

Vierailija
05.11.2016 |

ollaan 3v seurusteltu ja otin suihin eikä mies kovettunut. Oli ihan löysänä.. en ymmärrä missä vika. Viime yönä oli yksinään valvonut kolmeen kun minä menin yhdeltätoista nukkumaan. Mies ehdotti seksiä mutta ei kuitenkaan kiihottunut.. Kuivuu kasaan koko suhde. Sanoin eilen miehelle että mulla alkaa fiilikset olemaan vähentymään päin meidän suhteessa, enkä tiedä mikä on. Tänään mies kyseli siitä ja väistin koko asian. En tunne samoin enää miestä kohtaan. Paska fiilis koko touhusta. Enkä ole mikään iso ja ruma jos siihen vetoatte. Vaan hiukan alle 50kg.
Mä niin haluaisin että saisin seksiä,siis kunnon seksiä. EN tätä parin minuutin nykimistä jota on ollut 3 vuotta. Huomaan haaveilevani seksistä muiden kanssa,en kenenkään tietyn. Kumpa joku intohimoisena tulisi ja ottaisi,kunnolla ja pitkään! Tuntuu kun pää alkaa heittää kuperkeikkaa tässä suhteessa.

N31

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaa jonkun hovimestarin tarjoilemaan munalikööriä? Tiedän erään lahtelaisen, jolla on samoja "ongelmia".

Vierailija
22/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja eksällä oli samantapaisia ongelmia n 4 kk, kun se oli mun eka tyttöystävä, mutta sen jälkeen sain kyl stondiksen ja seksi toimi taas hyvin ku jännittyminen loppu. Mutta että 3v? Aika pitkä aika. Voisko se olla niin että se oravanpyörä on jääny ''jumiin?'' Siis seuraavalla tavalla: Miehellä ei seiso, mökötät, itket, sanot ettet tiedä voitko jatkaa enää = miehelle tulee taas lisää paineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan vaistonnu että et halua häntä kuten odotat hänen itseäsi haluavan ja se tekee seksistä suorittamista. Se että ottaa suihin ei tarkoita että haluaa vaan se millä asenteella ja tunteella sitä tekee. Ja että pystyy yhdyntään on eri asia kuin että sitä haluaa. Miehillähän tämä herkemmin erektiovaikeutena näkyy. Ja vika ei useinkaan ole se että kumppani ei olisi haluttava vaan se että kumppani ei tunnu aidosti haluavan vaan odottaa vain saavansa olla haluttu. Ja tämähän on sillai helppoa ku etsii itsestään vaan ne haluamisen fiilikset että miten haluakaan tehdä kumppanilleen hyvää. Ei siksi että olisi kumppaninsa silmissä hyvä vaan siksi että haluaa juuri tuota ihmistä ja tehdä sille hyvää siksi kun se on juuri tuollainen ja tuollaisena niin vastustamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi