Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olinko ilkeä miehelleni?

Vierailija
09.03.2006 |

Mies ilmoitti " muka" vaatimattomasti ohimennen, että oli saanut kurssista kiitettävän. En reagoinut siihen mitenkään erityisesti sillä se ei todellakaan ollut mikään yllätys, hän on hyvin kunnianhimoinen ja suorittaa aina kaiken viimeisen päälle. Sitten menin kuitenkin sanomaan, että laita nyt heti tekstiviesti äidillesi, että hän saa sitten kuuluttaa asiaa suvulle (tyyliin " meidän Matti on niin kunnianhimoinen ja taitava että saa vain kiitettäviä, ja ajatella että työn ohessa opiskelee, on siinä vaan urakkaa" ) *ARGH* Tiedän että anoppi mielellään tällaisia puhuu eteenpäin.

Olen toki, tottakai, onnellinen mieheni puolesta, että hän menestyy. Hän saa arvostusta töistä ja koulusta, ja palautetta taidoistaan. Mutta joskus tuntuu niin kurjalta, kun kukaan ei huomaa minun panostani, kun hoidan kotona lapsia, kukaan ei välitä minusta. Mieheni saa ns paistatella ihan rauhassa. Kunnianhimoa on minullakin, mutta eri asioissa mitä miehelläni. Niitä asioita ei kukaan huomaa.

Kommentoikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon anoppihomman voin ihan kuvitella sieluni silmin, mun äiti on nimittäin samanlainen.. :)

Et ollut mielestäni mitenkään kohtuuttoman ilkeä.

Vierailija
2/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä koti hommia koskaan huomata ja miehelläsi on varmasti ollut työtä opiskelunsa kanssa.

Vierailija
4/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni takuuvarmasti ärsyyntyisi moisesta kommentista. Meillä nimittäin " järkevää" kinaa tyyliin: minun äiti-sinun äiti :)

Vierailija
5/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olis kiva että mies kannustais ja kehuis onnistumisista. Kyllä kai se on sullekin kivaa jos isäntä on hyvällä tuulella : )

Minusta on turha laskeskella että kuka teki ja mitä ja laske aniitä kehumisia ...viittaan tällä tuohon yhden vastaajan synnytysviittaukseen

: ))

Vierailija
6/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko mollata sitten toista? Tai muistuttaa miten ponnisti synnytyksessä hyvin?

Mitä itte tykkäisit jos sanoisit jonkun hyvin menneen asian ja toinen yrittää vesittää hyvän olon?

Mitä jos menisit päätään anteeks ja sanoisit että hyvä homma et tuli hyvä numero. Tuskin sitä palvoon tarttee alkaan?

On kaks eri asiaa kertoa että teit tänään jotain kuin odottelet saavasi jostain huomioo. Kysy vaikka miehen mielipidettä viikkosiivoomisestasi, että olisko jotain lisättävä tai onko nykynen hyvä?

Siistiin asuntoon tottuu ja jos mies ei sanois miten koe meni niin et tietäisi. Sulla on liian paljon aikaa miettiä ihmeellisyyksiä.

Vierailija
7/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse iloitsen vilpittömästi kaikesta hyvästä mitä miehelleni tapahtuu. En koskaan vähättelisi häntä onnistumisissaan.