Miksi Clipperin teet on niin suosittuja?
Ne pussit on niin hankalia kun niissä ei ole narua, kiva niitä sitten poimia sormilla kuumasta vedestä. Varmaan sitä naruttomuuttakin mainostetaan ekotekona, vaikka se on selvä keino säästää tuotantokustannuksissa. Ja kun pussit ei ole yksittäispakattuja (mikä alentaa tuotantokustannuksia entisestään), aromit haihtuu pian pakkauksen avaamisen jälkeen eikä tee säily hyvänä pitkään. En siis voi olla ihmettelemättä miksi Clipperin teet on niin suosittuja, vaikka ne on pelkkää halpaa paskaa jota myydään kalliilla hinnalla?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullut lusikoista?
En. Mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Ne pussit on niin hankalia kun niissä ei ole narua, kiva niitä sitten poimia sormilla kuumasta vedestä. Varmaan sitä naruttomuuttakin mainostetaan ekotekona, vaikka se on selvä keino säästää tuotantokustannuksissa. Ja kun pussit ei ole yksittäispakattuja (mikä alentaa tuotantokustannuksia entisestään), aromit haihtuu pian pakkauksen avaamisen jälkeen eikä tee säily hyvänä pitkään. En siis voi olla ihmettelemättä miksi Clipperin teet on niin suosittuja, vaikka ne on pelkkää halpaa paskaa jota myydään kalliilla hinnalla?
Mä teen clipperin teen aina teekannuun. Joskus harvoin kun teen mukiin niin varaan käyttööni lusikan jolla ongin pussin mukista pois. Pussit säilytän peltisessä laatikossa jossa ilmatiivis kansi. En koe millään tavoin ongelmiasi ongelmiksi. Älä osta clipperiä.
Vierailija kirjoitti:
Söpöt pakkaukset.
Tämä. Mielestäni Clipperillä on onnistunut brändäys, ja omaan suuhuni myös itse tuote maistuu ihan hyvältä. En tosin ole mikään teen hifistelijä...
Vierailija kirjoitti:
Söpöt pakkaukset.
Rumiahan ne useimmat on. Tajuaisit sen itsekin, jos Clipperin tilalla lukisi Euroshopper.
Mielikuvani Clipperistä on hyvänmakuinen mutta kohtuuhintainen tee, verrattuna esim. kalliimpaan Pukkaan jota ennen ostin. Pussien naruttomuuteen olen tottunut juotuani Marks&Spencerin teetä, ja minulla on sellainen teepussinpuristin, jolla on kätevä onkia pussi kupista ja puristaa se saman tien. (Vähän kuin teräksiset leveät pinsetit. Suosittelen hankkimaan, jos jostain löydätte, omani maksoivat muistaakseni 10 markkaa jossain myyjäisissä.)
Tässä ne syyt tulikin hyvin ilmi: mielikuvat ja söpöt pakkaukset. Pisteet rehellisyydestä, kun kukaan ei väittänyt teetä oikeasti laadukkaaksi.
Ota lusikka avuksi niin et polta sormiasi. Minusta vähemmän muovia on aina parempi.