Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallitseeko parisuhteessasi sellainen luottamus että tiedät saavasi seksiä tänään jos haluat?

Vierailija
05.11.2016 |

?

Kommentit (58)

41/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka sujui?

Vierailija
42/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole kysymys luottamuksesta. Jos molemmat haluaa, niin sitten varmasti saa seksiä. Oma mies ei onneksi ole vonkaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enenvanhaan ei ollut ongelmaa. Se oli saunan jälkeen ja varmaan saunassakin kun oltiin kahden. Nyt on suihkut että tuon mukaan pitäisi irrota aamuin illoin ja tarvittaessa.

Vierailija
44/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Parisuhteessa hellyys ja rakastelu kuuluu asiaan. Voin koska tahansa mennä tekemään aloitteen miehelleni ja päinvastoin ja seksi on tosi nautinnollista vielä näin 20v jälkeenkin:)

Vierailija
45/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ap, kuinka sujui?

Pelkistä puheistaan se jo meni niin kovaksi että en "ehtinyt" toteuttaa suunnitelmaa... Tämä kuvastanee sitä että jos vain uskaltaisin olla useammin aloitteellinen niin useammin saisin.. mies kun aloitteen tekee kerran tai pari viikossa. Ap

46/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ap, kuinka sujui?

Pelkistä puheistaan se jo meni niin kovaksi että en "ehtinyt" toteuttaa suunnitelmaa... Tämä kuvastanee sitä että jos vain uskaltaisin olla useammin aloitteellinen niin useammin saisin.. mies kun aloitteen tekee kerran tai pari viikossa. Ap

Sehän oli positiivista. Jotkut miehet vain ovat huonompia tekemään aloitteita, ja hyvinhän tuo näytti sinun aloitteeseesi reagoivan :)

Vierailija
47/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jo ja melko varmasti saisin uudestaankin. Seksi on molempien mielestä kivaa joten...

Olin just tulos vastaamaan et sain jo, omasta pyynnöstä todella tyydyttävän pikapanon. Saan uudelleen, jos haluan.

Vierailija
48/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siis puheistani. Ongelma on se, että joutuessani olemaan perheenäidin roolissa, jossa en voi keskittyä itseeni tarpeeksi itseluottamukseni tehdä alotteita laskee. Ap

Vierailija
49/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 jatkaa. Este voi olla esim. sairaus tai ihan vaan väsymys tai ettei ole sillä tuulella tai muuten ei halua. Yhteiseloon ja terveeseen seksuaalisuuteen tulisi kuulua nyös se, että seksi tapahtuu yhteisymmärryksessä - kuten myös seksittömyys! Aviovelvollisuuksiin kuuluu yhteinen seksielämä, ja sitä tulisi hoitaa. Sitä hoidetaan mm. parisuhteen ja yleisen jaksamisen hoitamisella, ne kun vaikuttavat seksihaluihinkin. :)

Oletpa helvetin naiivi. Se ei tapahdu yhteisymmärryksessä, vaan halukkaampi joutuu aina joustamaan ja elämään puutteessa. Sitä on parisuhde. Olisi pitänyt pysyä sinkkuna niin puutetta ei tarvitsisi kärsiä.

Kyllä suurimmassa osassa suhteista varmasti joustetaan puolin ja toisin.

Meillä mies haluaisi useamman kerran päivässä, kun taas minulle riittäisi max kerran päivässä. Minä joustan useampanakin aamuna ja tyydytän miehen vaikka haluaisin itse nukkua - mies sen sijaan joustaa siinä, että tyytyy siihen 1-2krt päivässä saatavaan seksiin ja ymmärtää, jos en joskus vain jaksa. 

Teillä siis on seksiä vuoden jokaisena päivänä?

Miehen työmatkat onneksi rauhoittaa tilanteen (vaikkakin soitellaan videopuheluita), mutta kun mies on kotona niin joo. Minulle riittäisi vähempikin. 

Eli montako kertaa viikossa/kuukaudessa saat munaa? Entä nuolentaa, anaalia jne..?

Oikein saan munaa? :) Varmaan 7-10/vk jos suihinotot lasketaan, ehkä kolme viikkoa neljästä. Nuolentaa ainakin kerran päivässä (penetraatio ei muuten onnistu ja muutenkin on miehen lempipuuhia, eikä vaadi minulta kamalasti energiaa), anaalia ehkä kerran kahdessa viikossa, koska on niin aikaavievää puuhaa. 

Olen niin kateellinen että aivot sulaa. Ap

Ei mene tasan asiat. Minä taas voisin helposti lähettää miehen vaikka pariksi viikoksi sinun luoksesi ja lomailla hetken...

Mutta vaikka itseä ei aina haluttaisi, seksi on kuitenkin miehelleni tärkeää ja se on niitä asioita millä hän tuntee olevansa rakastettu ja huomioitu. Oletko kertonut miehellesi miksi seksi olisi sinulle tärkeää ja mitä siltä odotat?

Tietääkö miehesi että harrastat joskus seksiä vain miellyttääkseen häntä kun et itse jaksaisi tai haluaisi? Jos tietää, niin miten suhtautuu asiaan? Jos ei niin miten luulet että suhtautuisi jos tietäisi?

50/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 jatkaa. Este voi olla esim. sairaus tai ihan vaan väsymys tai ettei ole sillä tuulella tai muuten ei halua. Yhteiseloon ja terveeseen seksuaalisuuteen tulisi kuulua nyös se, että seksi tapahtuu yhteisymmärryksessä - kuten myös seksittömyys! Aviovelvollisuuksiin kuuluu yhteinen seksielämä, ja sitä tulisi hoitaa. Sitä hoidetaan mm. parisuhteen ja yleisen jaksamisen hoitamisella, ne kun vaikuttavat seksihaluihinkin. :)

Oletpa helvetin naiivi. Se ei tapahdu yhteisymmärryksessä, vaan halukkaampi joutuu aina joustamaan ja elämään puutteessa. Sitä on parisuhde. Olisi pitänyt pysyä sinkkuna niin puutetta ei tarvitsisi kärsiä.

Meillä mies haluaisi useamman kerran päivässä, kun taas minulle riittäisi max kerran päivässä. Minä joustan useampanakin aamuna ja tyydytän miehen vaikka haluaisin itse nukkua - mies sen sijaan joustaa siinä, että tyytyy siihen 1-2krt päivässä saatavaan seksiin ja ymmärtää, jos en joskus vain jaksa. 

Miehen työmatkat onneksi rauhoittaa tilanteen (vaikkakin soitellaan videopuheluita), mutta kun mies on kotona niin joo. Minulle riittäisi vähempikin. 

Eli montako kertaa viikossa/kuukaudessa saat munaa? Entä nuolentaa, anaalia jne..?

Oikein saan munaa? :) Varmaan 7-10/vk jos suihinotot lasketaan, ehkä kolme viikkoa neljästä. Nuolentaa ainakin kerran päivässä (penetraatio ei muuten onnistu ja muutenkin on miehen lempipuuhia, eikä vaadi minulta kamalasti energiaa), anaalia ehkä kerran kahdessa viikossa, koska on niin aikaavievää puuhaa. 

Ei mene tasan asiat. Minä taas voisin helposti lähettää miehen vaikka pariksi viikoksi sinun luoksesi ja lomailla hetken...

Mutta vaikka itseä ei aina haluttaisi, seksi on kuitenkin miehelleni tärkeää ja se on niitä asioita millä hän tuntee olevansa rakastettu ja huomioitu. Oletko kertonut miehellesi miksi seksi olisi sinulle tärkeää ja mitä siltä odotat?

Tietääkö miehesi että harrastat joskus seksiä vain miellyttääkseen häntä kun et itse jaksaisi tai haluaisi? Jos tietää, niin miten suhtautuu asiaan? Jos ei niin miten luulet että suhtautuisi jos tietäisi?

Tietää. Ymmärtää sen olevan kompromissi, minä annan välillä vaikken haluaisikaan ja hän ei lähentele aina kun itse haluaisi. Seksi on minusta parisuhteen hoitoa ja suostuessani silloinkin kun väsyttäisi, kokee mies minun tekevän sen rakkaudesta. Niinkuin teenkin. 

Vierailija
51/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää. Ymmärtää sen olevan kompromissi, minä annan välillä vaikken haluaisikaan ja hän ei lähentele aina kun itse haluaisi. Seksi on minusta parisuhteen hoitoa ja suostuessani silloinkin kun väsyttäisi, kokee mies minun tekevän sen rakkaudesta. Niinkuin teenkin. 

On meilläkin kumpikin suostunut monestikin toisen mieliksi vaikkei itseä olisi juuri sillä hetkellä kauheasti kiinnostanut. Tuskin koskaan kumpikaan katunut jälkeenpäin. Ap

Vierailija
52/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten luottamus siihen liittyy. Saan aina kun haluan ja toisin päin. Ei tarvitse kuin mainita asiasta tai tehdä alote. Saan vaikka viisi kertaa jos haluan.

53/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meilläkin kumpikin suostunut monestikin toisen mieliksi vaikkei itseä olisi juuri sillä hetkellä kauheasti kiinnostanut. Tuskin koskaan kumpikaan katunut jälkeenpäin. Ap

En minäkään ole koskaan jäänyt miettimään, että hitsi, menipä aika ja energia hukkaan :D

Miehellä on keinot saada minut "käyntiin" ja jos esim. vain otan aamulla suihin, mies pyrkii olemaan nopea ja minulle jää aina hyvä mieli siitä, että mieheni päivä on lähtenyt liikkeelle mahdollisimman mukavasti. Sitä minun mielestäni rakkaus parhaimmillaan onkin.

Vierailija
54/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan takuulla saan jos sanon että haluan.

Vierailija
55/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt luottamusasia ole. Kumpikaan meistä ole mitään seksi-automaatteja. Terveet, omat kädet molemmilla ;)

Sitten kun parisuhteessa tarvitsee ruveta runkkailemaan niin sitten on parasta lopettaa suhde kokonaan.

Vierailija
56/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten luottamus tähän liittyy?

Luotan mieheeni ja hän minuun. Seksiä harrastetaan silloin kun molemmat haluavat.

Aika paljon, kun olemme olleet jo 16v kimpassa :). Edelleen haluaa toista. Ja jos ei jaksa seksiä, me halaillaan ja ollaan muuten vain lähekkäin.

Vierailija
57/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus liittyy tähän siten, että jos on saanut yhdetkin pakit niin luottamus on mennyt. Ap

Vierailija
58/58 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi