Viikonloput täyttyvät ohjelmasta
Onko kenelläkään samaa ongelmaa? tänä viikonloppuna lapsella kahdet juhlat la-su. Ensi viikonloppuna tapahtuma jonka järjestäjänä on pakko olla mukana ja sunnuntaina isäinpäivä. Sitten pitäisi joku viikonloppu yhdet synttärit järjestää. Haaveilen että joskus kerittäisiin miehen kanssa edes erään yhtyeen keikalle ettei aina tulisi viikonloput täyteen ohjelmaa.
Kommentit (6)
Lähes kaikki on valintoja ja varsinkin lapset ja niiden harrastukset. Itsellä ei mitään kiirettä ainokaisen lapseni kanssa, jonka yökaveri lähti päivällä. Jääkaappi on täynnä ruokaa ja illalla lämmitetään sauna.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole samaa ongelmaa! Tänään olen palstaillut aamusta saakka, kävin lenkillä ja tein ruokaa ja takas palstalle. Mennyt ihan hyväntekeväisyyteen tämä päivä mutta eipä ole huomiseksikaan mitään ohjelmaa. Täytyy ryhdistäytyä ja pestä vaikka koneellinen pyykkiä.
Sama juttu, koko päivän ollut netissä ja enimmäkseen tällä palstalla.
Pelkästään käynyt kaupassa ja siihen meni ehkä 30min ja sen jälkeen tehnyt ruokaa ja kohta lähdössä pelaamaan tennistä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki on valintoja ja varsinkin lapset ja niiden harrastukset. Itsellä ei mitään kiirettä ainokaisen lapseni kanssa, jonka yökaveri lähti päivällä. Jääkaappi on täynnä ruokaa ja illalla lämmitetään sauna.
Ei ole meilläkään kuin yksi lapsi silti kaikenlaista touhua riittää ja kutsuja joka puolelle.
Ei ole tuollaista ongelmaa. Kutsuja ei tule. Kaikki meno on itse järjestettyä. Olis ihana käydä juhlissa tai vaikka kahvikutsuilla. Kukaan ei kutsu ja kun itse olen kutsunut niin ei tulla. Surullista.
Ole ap vain tyytyväinen!
Ei todellakaan ole samaa ongelmaa! Tänään olen palstaillut aamusta saakka, kävin lenkillä ja tein ruokaa ja takas palstalle. Mennyt ihan hyväntekeväisyyteen tämä päivä mutta eipä ole huomiseksikaan mitään ohjelmaa. Täytyy ryhdistäytyä ja pestä vaikka koneellinen pyykkiä.