Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että miehet ovat idiootteja pyykinpesussa?

Vierailija
05.11.2016 |

Siis tuhat kertaa sanottu, että ei rintsikoita 60 asteen pyykkiin, silti se oli ne sinne tuntenut ja loukkaantuu jos sanon asiasta! Näytin vielä kasan että tuo sitten sinne koneeseen ja silti oli pyykkikorista vaatteet (1 paita ja rintsikat) tuntenut sinne pyykkiin!

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oikein näytit ja käskytit? Samassa ajassa olisit itse nostanut kasan koneeseen. Uliuli.

Siellä oli toiset pyykit pyörimässä, kas kummaa! Ja itse mies haluaa pyykätä, se tässä ongelma onkin. Sanoin jo aiemmin että minä ainakin lataan koneen, oli ilman aikojaan menny pesemään. Ei ymmärrä siis puhettakaan. Ap

Näistä viesteistäsi päätellen voidaan olettaa, että miehesi ei vain jaksa kuunnella pirttihirmun nalkutusta.

Täh? Selitätkö sitten, miksi hän väkisellä haluaa sitä pyykkiä pestä? Kielloista huolimatta on mennyt pesemään! Vaikka useita kertoja olen antanut hänen ymmärtää että taaskaan ei onnistunut.

ap

Vierailija
22/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että mikä tahansa homma niin ne mokaa sen. Siis ihan yksinkertaisimmatkin asiat. Myös ennakointi ja ajantaju on heillä ihan hukassa.

Eli puolet maapallon väestöstä on täysin kyvyttömiä tekemään mitään? Onhan se maapallon tärkein asia, että pyykinpesu suoritetaan palstamamman päässä sijaitseva oman listan mukaan, onhan?

Moni mieshän onkin pessyt rintaliivejä pikkutytöstä saakka.

Ihanaa miesvihanlietsontaa.

Voi kuule kun se ei ole minun keksimä asia, että esim valkoisia vaatteita pestään vain valkoisten vaatteiden kanssa, tai että jotkin vaatteet täytyy kääntää nurinpäin jos ei halua että vaatteen printti häviää pesussa. Tai että jos tullaan ensimmäisenä kotiin, on tämä se joka valmistaa ruokaa muulle perheelle eikä odottele että se akka tulee sieltä kotia hellan ääreen. Tai että jos toinen lapsi on 3v ja toinen 5v, ja sulla on käsissäsi koon 98 paita ja 110 paita, niin kumpihan on kummalle lapselle, hmm??

Tai että jos tiedetään, että on oltava paikassa x kello 11, niin kello kun alkaa olla 10.45 niin silloin ollaan jo autossa menossa eikä vääntäydytä paskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yritti kerran pestä pyykkiä, kun en ollut kotona. Oli laittanut pesuaineet huuhteluaine lokeroon. Tämän jälkeen mies ei enää ole ollut halukas pesemään pyykkiä, vaikka luultavasti jo tietää mihin lokeroon sitä pesuainetta ei ainakaan laiteta. Miehellä on siis herkkä iho ja oli saanut aika pahat ihottumat aikaiseksi. Olemmekin sitten jakanut pyykinpesun niin, että minä hoidan koneen täytön ja mies tyhjennyksen.

Vierailija
24/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 10 vuoden kokemuksella voin luvata, että miehet on idiootteja ihan kaikessa mikä liittyy siivoamiseen/ taloudenpitoon. Tiskikoneen tuo kyllä osaa täyttää... jotenkuten. Yleensä osa astioista on kasattu niin ahtaasti etteivät peseydy kunnolla. Pöytien pyyhkiminen, imuroiminen ja pyykinpesu ei vieläkään onnistu. Ensin itkee, kun en ole tyytyväinen siihen, että jalkalistat ja nurkat on imuroimisen jälkeenkin pölyisiä, "näytä sitten miten tehdään". Jos näytän tai koitan neuvoa niin nalkutan. Tässä lajissa ei voi koskaan voittaa.

Vierailija
25/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut saman. Miten niitä tietoneita, älypuhelimia ja autoja muka osataan käyttää muttei ymmärretä ettei mun vastaostamia valkoisia käsipyyhkeitä laiteta mustan pyykin kanssa yhtäaikaa?

Miehet tekevät ja miettivät vähän isompia  asioita, kuin murehtivat vastaostettuja valkoisia pyyhkeitä.

Voitko kuvitella Björn Wahlroosia, Jorma Ollilaa tai Steve Jobsia murehtimassa valkoisia käsipyyhkeitään?

Ilmankos naisten panos yhteiskunnan hyväksi on edelleenkin nolla, vuonna 2016.

Vierailija
26/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet noin tyhmän miehen ottanut?

Vierailija
27/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut saman. Miten niitä tietoneita, älypuhelimia ja autoja muka osataan käyttää muttei ymmärretä ettei mun vastaostamia valkoisia käsipyyhkeitä laiteta mustan pyykin kanssa yhtäaikaa?

Tuota olen itsekin miettinyt, ja joskus myös sanonut ääneen. Turha tulla minulle tuhisemaan, jos en osaa jotain tietokonejuttuja, kun mieskään ei osaa ladata pesukonetta ja painaa kahta nappia. Tosin noin kahdenkymmenen vuoden kuluttua huomasin, että alkaa tuo homma sujumaan, ilman että seison vieressä. Nykyään sujuu (28 v. harjoittelua) jo erikoisohjelmatkin ilman opastusta. Sitkeyttä siskot!

Vierailija
28/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu kun isäni ja veljeni pesevät itse omat vaatteensa... Eivätkä kai ole onnistuneet pilaamaan juuri mitään kun kerta samoja vaatteita riittää päälle asti vuosikausiksi.

Itse heitän kaikki värit ja materiaalit samaan (no ok, en omista silkkiä tms.) eikä ne pilalle ole menneet.

Pyykinpesutaidottomuus lienee suurimmalla osalla laiskuutta ja juonittelua - en viitsi, en osaa, joku muu tekee puolestani.

Vierailija
29/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla. Meillä alkuvuodesta hankittu uusi pesukone eikä mies ole kertaakaan pessyt omatoimisesti pyykkiä, ne kerrat kun olen "pakottanut" niin mies on seissyt pesukoneen edessä sormi suussa ja ronkkinut nappuloita kuin pieni lapsi. "En osaa, pese sä" on vakiolause.

Ja mitä sitten tapahtuu? Sinä peset ne pyykit? Ristus teitä on helppo viedä kuin pässiä narusta...

Sitten miehen vaatteet lojuu pyykkisäkissä (tai lattialla) niin kauan että tajuaa itse että "voishan sitä pyykkiä pestä...". Välillä yrittää suutahtaa jos ei joku sen vaatteista ole pesty mutta kun ei kyse ole mistään osaamattomuudesta, yksin asuessaan osasi varsin hyvin lajitella ja pestä pyykin, nyt olettaa ettei tarvitse kun nainen talossa.

Vierailija
30/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Pyykit pitää itse lajitella muovipusseihin, joihin kirjoitetaan ohjeet. Siis: 40 astetta ja pesujauhe oikealle alas tai 60 astetta ja pesuneste oikealle ylös. Mies on pilannut sen seitsemän vaatekappaletta viimeisen 10 vuoden aikana. Tosin luulen, että hän tekee kaiken tahallaan välttyäkseen pyykin pesulta.

Ohjeet on annettu, kun on pitänyt mennä sairaalaan tms. jolloin itse on ollut estynyt pyykkäämästä.

Vierailija
31/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, kiitos vertaistuesta, viitsisköhän noista rintsikoista edes sanoa. .. joku pysyvämpi ratkaisu pitäisi keksiä. Ap

Vierailija
32/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että mikä tahansa homma niin ne mokaa sen. Siis ihan yksinkertaisimmatkin asiat. Myös ennakointi ja ajantaju on heillä ihan hukassa.

Eli puolet maapallon väestöstä on täysin kyvyttömiä tekemään mitään? Onhan se maapallon tärkein asia, että pyykinpesu suoritetaan palstamamman päässä sijaitseva oman listan mukaan, onhan?

Voi kuule kun se ei ole minun keksimä asia, että esim valkoisia vaatteita pestään vain valkoisten vaatteiden kanssa, tai että jotkin vaatteet täytyy kääntää nurinpäin jos ei halua että vaatteen printti häviää pesussa. Tai että jos tullaan ensimmäisenä kotiin, on tämä se joka valmistaa ruokaa muulle perheelle eikä odottele että se akka tulee sieltä kotia hellan ääreen. Tai että jos toinen lapsi on 3v ja toinen 5v, ja sulla on käsissäsi koon 98 paita ja 110 paita, niin kumpihan on kummalle lapselle, hmm??

Tai että jos tiedetään, että on oltava paikassa x kello 11, niin kello kun alkaa olla 10.45 niin silloin ollaan jo autossa menossa eikä vääntäydytä paskalle.

Sun elämä on todella raskasta , jos 3vuotiaan paidan printti on elämäsi tärkein murhe.

Jaxuhalit.

Mutta ihanaa että suolen luonnollisesta toiminnasta johtuen, voit leimata koko vastakkaisen sukupuolen

idiooteiksi.

Ei ole miesvihaa, ei.

Vierailija
33/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa pestä pyykit ihan oikein, mutta levittää ne sitten huolimattomasti kuivumaan. Jättää ne ryppyyn ja niin kasaan, etteivät kuivuisi moneen päivään, vaan alkaisivat siinä varmaan jo haisemaan ummehtuneelta. Vaatteita hän ei viikkaa IKINÄ, vaan ne vaatteet saisivat olla siinä kuivaustelineessä ikuisesti. Pienessä asunnossa haluan sen kuivaustelineen kuitenkin välillä pois näkyvistä.

Olen yrittänyt sitä, että suoristan narulta omat pyykkini, etteivät jäisi ryppyisiksi. Viikkaan omat vaatteeni kaappiin nätisti ja tungen miehen pyykit vain läjään johonkin hyllylleen. Pitäisi vain vielä päästä siitä eroon, etten sitten ottaisi omaksi häpeäkseni sitä, jos mies kulkee ryppyisissä vaatteissa. Oma olkoon häpeänsä... Se ei ole mikään itsestäänselvyys, että miehen vaatteet kulkeutuisivat jotenkin itsestään puhtaina kaappiin.

Vierailija
34/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä on ollut kotitaloudessaan äiti, joka on käyttänyt rintaliivejä. Kotityöt kuuluvat kaikille, joten luulisi oppineen, jos ei ole sluibaillut.

Vierailija
35/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet osaa. Tiedättekö miksi ne tekee kaikki nuo hommat väärin? No siksi, että niiden ei enää tarvitsisi tehdä, kun mokaavat tahallaan muutaman kerran ja heittäytyvät ihan idiooteiksi asian suhteen. Muutama tahallaan tehty moka, ja sen jälkeen vaimo on valmis tekemään kaikki pyykit ja tiskit seuraavat vuosikymmenet, "kun eihän ne miehet osaa". Teitähän viedään kuin litranmittaa.

Mun mies yritti tuota, mutta kun huomasin, että on täysin kykeneväinen pesemään omat työvaatteensa, niin kyllä vaan saa muutakin pyykkiä pestä. On se muutaman kerran yrittänyt sössiä pyykkäämisen kanssa, mutta jos jotain on mennyt pilalle, olen laittanut ostamaan kaupasta uudet enkä ole päästänyt pyykkivastuusta. Jos on jotain erikoispyykkiä, mitä en halua miehen missään tapauksessa tahallaan tai vahingossa pilaavan, piilotan ne pyykit niin että voin ne itse pestä kun itselleni sopii. Kummasti on oppinut pyykkäämään ja käyttämään koneesta muitakin ohjelmia, kuin sitä mitä kone ekana tarjoaa, eli puuvilla 60 astetta.

Sama tiskikoneen kanssa. Alkuun yritti työntää ihan kaikki sinne, mutta parin pilatun astian uudelleen oston jälkeen on nöyrästi ottanut ohjeet vastaan. Huomasi, että kotitöiden tahallaan väärin tekeminen tulee merkittävän kalliiksi ja että vähemmällä pääsee kun kuuntelee vaimon ohjeistuksen.

Vierailija
36/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Pyykit pitää itse lajitella muovipusseihin, joihin kirjoitetaan ohjeet. Siis: 40 astetta ja pesujauhe oikealle alas tai 60 astetta ja pesuneste oikealle ylös. Mies on pilannut sen seitsemän vaatekappaletta viimeisen 10 vuoden aikana. Tosin luulen, että hän tekee kaiken tahallaan välttyäkseen pyykin pesulta.

Ohjeet on annettu, kun on pitänyt mennä sairaalaan tms. jolloin itse on ollut estynyt pyykkäämästä.

Minä merkitsin pyykkikoneeseen punaisella permanent -tussilla, että mikä ohjelma, mikä lämpötila, mikä linkous, mihin pesuaine ja mistä painetaan kone käyntiin. Tämä pyykkäämistä opettelevalle erityislapselle ohjeistukseksi. Mieskin oppi siinä sivussa.

Vierailija
37/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet osaa. Tiedättekö miksi ne tekee kaikki nuo hommat väärin? No siksi, että niiden ei enää tarvitsisi tehdä, kun mokaavat tahallaan muutaman kerran ja heittäytyvät ihan idiooteiksi asian suhteen. Muutama tahallaan tehty moka, ja sen jälkeen vaimo on valmis tekemään kaikki pyykit ja tiskit seuraavat vuosikymmenet, "kun eihän ne miehet osaa". Teitähän viedään kuin litranmittaa.

Mun mies yritti tuota, mutta kun huomasin, että on täysin kykeneväinen pesemään omat työvaatteensa, niin kyllä vaan saa muutakin pyykkiä pestä. On se muutaman kerran yrittänyt sössiä pyykkäämisen kanssa, mutta jos jotain on mennyt pilalle, olen laittanut ostamaan kaupasta uudet enkä ole päästänyt pyykkivastuusta. Jos on jotain erikoispyykkiä, mitä en halua miehen missään tapauksessa tahallaan tai vahingossa pilaavan, piilotan ne pyykit niin että voin ne itse pestä kun itselleni sopii. Kummasti on oppinut pyykkäämään ja käyttämään koneesta muitakin ohjelmia, kuin sitä mitä kone ekana tarjoaa, eli puuvilla 60 astetta.

Sama tiskikoneen kanssa. Alkuun yritti työntää ihan kaikki sinne, mutta parin pilatun astian uudelleen oston jälkeen on nöyrästi ottanut ohjeet vastaan. Huomasi, että kotitöiden tahallaan väärin tekeminen tulee merkittävän kalliiksi ja että vähemmällä pääsee kun kuuntelee vaimon ohjeistuksen.

Sun mies on aika pehmeä. Sitkeämmät vastuunpakoilijat eivät korvaa tuhojaan vaan huutavat pää punaisena naiselle.

Vierailija
38/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tunkenut, ei tämä automaatti kirjoituskaan tajua sanoja!

No älä käytä sitä automaattikirjoitusta!!

Vierailija
39/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä riittää. Yksikin pesee paskaiset työryysynsä neljässäkympissä huuhteluohjelmalla, jolloin pesujauhe jää klimppiin lokeroon ja vaatteet tietenkin haisevat ja ovat likaisia "pesun" jälkeen edelleen, eikä tää tampio tietenkään huomaa, että joku ois edes vialla, vaan pistää tyytyväisenä vaatteet narulle kuivumaan. Pesukoneen yksinkertainen pesuohjelman valintaohje on koneessa kiinni näkyvällä paikalla. Luojan kiitos, tää kyseinen herra ei ole oma äijä.

Vierailija
40/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että juuri teillä on typeriä miehiä jotka eivät osaa pestä pyykkiä ei tarkoita että kaikki miehet eivät osaa pestä pyykkiä.

Jos täällä mies syyllistää kaikki naiset yhtä typeriksi kuin joku typerin naisystävänsä tempaus niin siitäkös paskahalvaus syntyy.

Voisitteko olla syyllistymättä samaan, kiitos. Vai oliko pesukone Porvoossa?

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän