Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että miehet ovat idiootteja pyykinpesussa?

Vierailija
05.11.2016 |

Siis tuhat kertaa sanottu, että ei rintsikoita 60 asteen pyykkiin, silti se oli ne sinne tuntenut ja loukkaantuu jos sanon asiasta! Näytin vielä kasan että tuo sitten sinne koneeseen ja silti oli pyykkikorista vaatteet (1 paita ja rintsikat) tuntenut sinne pyykkiin!

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunkenut, ei tämä automaatti kirjoituskaan tajua sanoja!

Vierailija
2/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pitää rintsikoitasi taloyhtiön kuivaushuoneessa? Siellä niitä saa säilyttää monta kuukautta, samalla kuin itse käy julmaa pyykkäysoperaatiota läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei pese pyykkiä lainkaan. Ilmeisesti on liian haastava homma...

Vierailija
4/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin on. Kerran pyysin että pistää pesuaineen ja napsauttaa päälle valmiiksi täytetyn koneen, niin hän oli laittanut pesuaineen sijaan huuhteluainetta

Vierailija
5/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mikä tahansa homma niin ne mokaa sen. Siis ihan yksinkertaisimmatkin asiat. Myös ennakointi ja ajantaju on heillä ihan hukassa.

Vierailija
6/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pese pyykkiä. Suhteen alkuaikoina kysyi tuleeko värillisten pyykkien kanssa valkopyykin pesuainetta vai kirjo. Luovutin.

Tiskikoneen täyttöä harjoitellaan nyt viidettä vuotta. Pikkuhiljaa..

Vierailija
7/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei pese pyykkiä lainkaan. Ilmeisesti on liian haastava homma...

Ei, vaan hän on onnistunut tekemään sinusta kotiorjan. Fiksu mies :)

Vierailija
8/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oikein näytit ja käskytit? Samassa ajassa olisit itse nostanut kasan koneeseen. Uliuli.

Siellä oli toiset pyykit pyörimässä, kas kummaa! Ja itse mies haluaa pyykätä, se tässä ongelma onkin. Sanoin jo aiemmin että minä ainakin lataan koneen, oli ilman aikojaan menny pesemään. Ei ymmärrä siis puhettakaan. Ap

Vierailija
9/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla. Meillä alkuvuodesta hankittu uusi pesukone eikä mies ole kertaakaan pessyt omatoimisesti pyykkiä, ne kerrat kun olen "pakottanut" niin mies on seissyt pesukoneen edessä sormi suussa ja ronkkinut nappuloita kuin pieni lapsi. "En osaa, pese sä" on vakiolause.

Vierailija
10/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kieltänyt miestäni pesemään mun vaatteita. Jos haluaa pyykätä, niin pesköön omiaan ja pilatkoon ne, jos pilaa.

Vierailija
11/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nämä trolleja, vai mistä te löydätte noita miehiä. Pesen omat vaatteeni ja suurimman osan lasten vaatteista. Vaimon vaatteisiin en koske, kun joka vaatteelle on oma ohjelmansa. Saa säätää ihan itse.

Vierailija
12/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että mikä tahansa homma niin ne mokaa sen. Siis ihan yksinkertaisimmatkin asiat. Myös ennakointi ja ajantaju on heillä ihan hukassa.

Eli puolet maapallon väestöstä on täysin kyvyttömiä tekemään mitään? Onhan se maapallon tärkein asia, että pyykinpesu suoritetaan palstamamman päässä sijaitseva oman listan mukaan, onhan?

Moni mieshän onkin pessyt rintaliivejä pikkutytöstä saakka.

Ihanaa miesvihanlietsontaa.

Vierailija
13/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei pyykkikoneeseen juurikaan koske, ei osaa pyykätä. Tai osaa varmaan tunkea koneen täyteen jotain lakanapyykkiä, laittaa pesuaineen ja käynnistää koneen, mutta siihen se jääkin.

Pyykin lajittelu, tieto siitä, mitä pestään minkäkin kanssa ja missäkin asteessa sekä erityisesti pyykin levitys on liian vaikeaa. Jos meillä mies laittaisi pyykit narulle, ne jää häneltä niin ruttuun, ettei kukaan suostu käyttämään niin ruttuisia vaatteita.

Vierailija
14/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kieltänyt miestäni pesemään mun vaatteita. Jos haluaa pyykätä, niin pesköön omiaan ja pilatkoon ne, jos pilaa.

Itsekäs ämmä. Toivottavasti miehesi jättää kaltaisesi sian.

Vierailija
15/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman. Miten niitä tietoneita, älypuhelimia ja autoja muka osataan käyttää muttei ymmärretä ettei mun vastaostamia valkoisia käsipyyhkeitä laiteta mustan pyykin kanssa yhtäaikaa?

Vierailija
16/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oikein näytit ja käskytit? Samassa ajassa olisit itse nostanut kasan koneeseen. Uliuli.

Siellä oli toiset pyykit pyörimässä, kas kummaa! Ja itse mies haluaa pyykätä, se tässä ongelma onkin. Sanoin jo aiemmin että minä ainakin lataan koneen, oli ilman aikojaan menny pesemään. Ei ymmärrä siis puhettakaan. Ap

Näistä viesteistäsi päätellen voidaan olettaa, että miehesi ei vain jaksa kuunnella pirttihirmun nalkutusta.

Vierailija
17/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla. Meillä alkuvuodesta hankittu uusi pesukone eikä mies ole kertaakaan pessyt omatoimisesti pyykkiä, ne kerrat kun olen "pakottanut" niin mies on seissyt pesukoneen edessä sormi suussa ja ronkkinut nappuloita kuin pieni lapsi. "En osaa, pese sä" on vakiolause.

Ja mitä sitten tapahtuu? Sinä peset ne pyykit? Ristus teitä on helppo viedä kuin pässiä narusta...

Vierailija
18/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tapa hoitaa homma huonosti, ettei toista kertaa tarttis hoitaa.

Vierailija
19/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itket kuinka mies pesi kun pyysit?

Ja sinun olisi kuitenkin pitänyt saada lajitella pyykit? Mikä olisi miehen rooli ollut?

Napin painaminen?

Ei mikään ihme että miehesi ei osaa mitään, jos kohtelet häntä kuin lasta.

Vierailija
20/94 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi idiootti, mutta tietämätön. Meillä mies oli kerran tunkenut koneen ihan täyteen pyykkiä. Siis luukkua myöten ihan täynnä pyykkiä ja runnonut ne sinne niin tiiviisti, että luultavasti ne sisimmät pyykit eivät olisi päässeet edes kastumaan. Onneksi tuli minulta kysymään millä ohjelmalla pitää pestä ennen kuin pisti koneen käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi