Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, päädyin alanvaihtajana työpaikkaan jossa olen porukan "älykkö", siis voi taivas noita muita :(

Vierailija
04.11.2016 |

Kyllä niiden kanssa nyt toimeen tulen, mutta huomaan joka päivä olevani niin eri aaltopituudella kuin he. Ovat olleet vuosikymmeniä samassa työssä, samaa tehtävää suorittaen ja mahdollisimman helpolla ettei tarvitse vaivata omaa päätään ollenkaan. Etenemis- ja itsensä haastamisen mahdollisuuksia on ollut mutta kukaan ei ole halunnut tarttua niihin.

Itse olen tottunut kameleonttina muuttumaan aina kunkin työpaikkani tarpeisiin, opiskelemaan lisää, hankkimaan erilaisia kokemuksia ym. Pisin työsuhteeni toistaiseksi kesti 8 vuotta (irtisanouduin kun kaipasin uusia näkökulmia), tämä nykyinen todennäköisesti vaikka loppuiän.

Mutta en halua sammaloitua kuin nuo muut!

Enkä tässä luetellut kuin työelämätaitoja, siviili erikseen vielä...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiden kanssa nyt toimeen tulen, mutta huomaan joka päivä olevani niin eri aaltopituudella kuin he. Ovat olleet vuosikymmeniä samassa työssä, samaa tehtävää suorittaen ja mahdollisimman helpolla ettei tarvitse vaivata omaa päätään ollenkaan. Etenemis- ja itsensä haastamisen mahdollisuuksia on ollut mutta kukaan ei ole halunnut tarttua niihin.

Itse olen tottunut kameleonttina muuttumaan aina kunkin työpaikkani tarpeisiin, opiskelemaan lisää, hankkimaan erilaisia kokemuksia ym. Pisin työsuhteeni toistaiseksi kesti 8 vuotta (irtisanouduin kun kaipasin uusia näkökulmia), tämä nykyinen todennäköisesti vaikka loppuiän.

Mutta en halua sammaloitua kuin nuo muut!

Enkä tässä luetellut kuin työelämätaitoja, siviili erikseen vielä...

Tai sitten muut ovat sen verran viisaita tekevät sen mitä pitää siinä se. Huomaavat sinun tekevän kaikkea ja loistavan siinä miten kehität itseäsi. Joten sinulle enemmän hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän