Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käyt 1e maksavassa julkisessa vessassa, päästätkö seuraavan jonottajan sisään ilmaiseksi?

Vierailija
04.11.2016 |

Jonotin tänään Rautatieasemalla vessaan, ja edelläni siellä käynyt vanhempi naishenkilö vessasta poistuessaan asettui blokkaamaan ovensuun katsoen samalla minua ilkeästi, kunnes sai oven huolella suljettua, niin että jouduin maksamaan uuden euron saadakseni oven taas uudestaan auki. Ihmettelin vähän, koska itse aina pidän ovea auki seuraavalle wc-käyjälle, sillä olenhan sen ovenavauksen jo kerran maksanut niin ei se ole minulta enää yhtään mitään pois, vaikka joku tuntematon pissahätäinen pääsisikin minun jälkeeni vessaan sitä yhtä euroa maksamatta. Onko tällaisessa käytöksessa taustalla joku periaate, että "kun minäkin maksoin niin sinunkin täytyy" vai mitä kummaa?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina päästän sisään.

Vierailija
102/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä. Jokainen maksaa jos haluaa maksulliseen vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päästän, mutta 0,50 euroa maksavaan vessaan en.

Vierailija
104/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullessani vessasta laitan oven aina takaisin lukkoon, mutta kuitenkin avaan uudella kolikolla jos joku on jo jonottamassa. Näin hyvityksenä odotusajasta. Te jotka päästätte samalla ovenavauksella, ettekö käsitä että samalla kannustatte rikolliseen toimintaan! Olevinaan teette hyvän työn? Vessat kuule ylläpidetään niillä maksuilla.

Vierailija
105/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän, jos maksaa mulle 0,50€.

Vierailija
106/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi mielellään ennenkuin tuo ilmais wc käyttäjä

hyväksyy ja allekirjoittaa jälkeeni jättämät sinappikaasu tuoksut, ettei sitten

tule minulle mitään jälkiseuraamuksia, jos saa jotain hengen ynnä muiden ahdistuksia. tai joutuu mielenhäiriöön, että sillai kai.

Vierailija
107/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia maksaisin vessasta, koska kusen yleensä pulloon ja laitan reppuun. Vien kusen kotio, kesällä sitten lannoitan puutarhaa. 

Vierailija
108/122 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten sairaalloisen pihien kitupiikkien olisi parasta käydä vain maksuttomissa vessoissa, jos se 50 sentin tai euron maksu tuntuu niin ylivoimaiselta että pitää muilta olla pummimassa sekin.

Vierailija
109/122 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista jätän oven aina vielä ravolleen jos ei seuraavia näy jonossa.

Vierailija
110/122 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän aina.

Musta on aivan älytöntä, että Suomessa veskissä käyminen maksaa ja samalla märehditään ulkona tarpeitaan tekijöitä.

Jos maksullisessa veskissä käyntini jälkeen ei ole jonoa, niin laitan nenäliinan oven väliin, että pysyy auki.

Vierailija
111/122 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän, mulla ei ole rahasta uupelo, enkä ole hiekkis. Sitä paitsi musta on mukavaa, kun saan toisen ihmisen sanomaan "kiitos".

Vierailija
112/122 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä, koska tietystä syystä vessamaksu kyseiseen vessaan on asetettu. En halua käydä pa*kaisissa vessoissa, joten maksakaa ihmiset. Se on aina vain pois vessan siivouskuluista.

Vierailija
113/122 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa laittaa paperia tai wc-rulla siihen oven väliin niin sinne pääsee seuraava vaikkei olisi vielä jonossakaan.

Vierailija
114/122 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kuvottava jätkä kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Päästän, vaikka mieheni siitä joka kerta hermostuukin. Hänen mielestään rikon jotain pyhiä bisneslakeja...

Siis sun miehes on aika ärsyttävä. Olen varma että en selviäisi yhdestä illanvietosta vetämättä äijää turpaan ja pistämään nippuun lattialle anelemaan armoa.

T: 35v mies

:D Tuskin pistäisit, mies on 194/119kg ja hyvässä tikissä. Toki voithan sinä vaikka olla joku MMA-harrastaja... Ärsyttävä mies kyllä välillä on, mutta lähinnä näin suhdepohjalla, muiden mielestä hyvinkin asiallinen. Tosin ymmärrän, että kai se yrittäjänä harmittaa jos asiakkaat "varastaa" toiselta yrittäjältä minkä ehtii. 

Mitä isompi sitä kovempi rysäys. Ei se pituus tai massa tuo iskunkestävyyteen apua. Samalla tavalla se putoaa napakalla  suoralla kuin 40kg nainenkin. Tappelussa ei noista mitoista ole oikein apua. 

Vierailija
115/122 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän, ja toivon, että joskus hyvä tulee taas vastaan. Mun mielestä on kohtuutonta, että vessassa käynnistä pitää maksaa.

Vierailija
116/122 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän, jos tuntuu, että on ihan oikeasti hädässä.Sananmukaisesti ihmisen hädänalaista asemaa ei saa käyttää hyväksi ;)

Vierailija
117/122 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin päästän. Ja jos minulla on esim matkalippu jossa on vielä aikaa jäljellä, annan sen ihmiselle joka on sellaista menossa ostamaan automaatista (monesti esim ulkomailla jää tuntejakin yli). Tai jos parkkilipussa on aikaa niin annan senkin. Ihan karvoihin katsomatta :)

Juuri näin!

Minulle on kerran jopa joku antanut pullokuittinsa, kun oli unohtanut antaa sen kassalla ja minä olin seuraavana maksamassa. Jotkut ihmiset ovat todella ystävällisiä. :)

Vierailija
118/122 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

Päästän aina.

Musta on aivan älytöntä, että Suomessa veskissä käyminen maksaa ja samalla märehditään ulkona tarpeitaan tekijöitä.

Jos maksullisessa veskissä käyntini jälkeen ei ole jonoa, niin laitan nenäliinan oven väliin, että pysyy auki.

Onko sinulla mitään hajua paljon ne vessat maksaa? Niiden rakentaminen on erittäin kallista ja ne joudutaan joka äviä kaksi kertaa ainakin siivota. Sen lisäksi sähkö, vessapaperit, vedet jne.

Muiden ihmistenkö ne kaikki kulut pitäisi maksaa?

Vierailija
119/122 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan luokan tappelija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kuvottava jätkä kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Päästän, vaikka mieheni siitä joka kerta hermostuukin. Hänen mielestään rikon jotain pyhiä bisneslakeja...

Siis sun miehes on aika ärsyttävä. Olen varma että en selviäisi yhdestä illanvietosta vetämättä äijää turpaan ja pistämään nippuun lattialle anelemaan armoa.

T: 35v mies

:D Tuskin pistäisit, mies on 194/119kg ja hyvässä tikissä. Toki voithan sinä vaikka olla joku MMA-harrastaja... Ärsyttävä mies kyllä välillä on, mutta lähinnä näin suhdepohjalla, muiden mielestä hyvinkin asiallinen. Tosin ymmärrän, että kai se yrittäjänä harmittaa jos asiakkaat "varastaa" toiselta yrittäjältä minkä ehtii. 

Mitä isompi sitä kovempi rysäys. Ei se pituus tai massa tuo iskunkestävyyteen apua. Samalla tavalla se putoaa napakalla  suoralla kuin 40kg nainenkin. Tappelussa ei noista mitoista ole oikein apua. 

Huono provo olet

Vierailija
120/122 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän 50c ja päästän...jos ei kelpaa ni sit 1€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi